Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet het je nageven Gilles, you're really fücking things up this time
En ik steek de schuld van jouw mislukte motorplaat op de sassefras, hij had je maar eerder die uitleg moeten geven
Ach, ken je die interieurlijsten van BMW, zo geborsteld alu ? Wal, ik probeerde dit na te doen, maar 't is een klein beetje mislukt.
Ik ken er zelfs dat op 2 percent rijden, en die hebben ook niets voor. Maar 2% vind ik iets te weinig, daar betrouw ik het niet meer
En idd, je moet zien dat je motor altijd goed afgesteld staat .. anders weet je nooit wat er gebeurd(maar dat hoor je wel, als hij slecht afgesteld staat )
Nu ik dat zo bedenk, ik heb dus zwaar last van te warm lopende motor (alhoewel ik nog nooit close bij een vapor lock ben geweest), dus ik zou beter 'es 240 ml op 5 liter mengen, gewoon om te zien of 'ie daardoor veel koeler gaat lopen.
Da's toch zo, hè, vettere benzine = koeler lopen ? Ik weet dat 't zo is dat 'ie warmer gaat lopen als je 'm armer afstelt, dat wel.
Nu ik dat zo bedenk, ik heb dus zwaar last van te warm lopende motor (alhoewel ik nog nooit close bij een vapor lock ben geweest), dus ik zou beter 'es 240 ml op 5 liter mengen, gewoon om te zien of 'ie daardoor veel koeler gaat lopen.
Da's toch zo, hè, vettere benzine = koeler lopen ? Ik weet dat 't zo is dat 'ie warmer gaat lopen als je 'm armer afstelt, dat wel.
moet je denken dat sommige nitro's van modelvliegtuigen op 20 % olie vliegen gewoon om de warmte eruit te krijgen. (wel niet te vergelijken met een 23cc zenoah)
als je hem armer afstelt zou je ook met meer olie moeten rijden omdat je door de armere afstelling ook minder olie binnenkrijgt.
en arm mengsel ==> tragere verbranding ==> warmere motor
moet je denken dat sommige nitro's van modelvliegtuigen op 20 % olie vliegen gewoon om de warmte eruit te krijgen. (wel niet te vergelijken met een 23cc zenoah)
als je hem armer afstelt zou je ook met meer olie moeten rijden omdat je door de armere afstelling ook minder olie binnenkrijgt.
en arm mengsel ==> tragere verbranding ==> warmere motor
Bon, ik snap het al.
Ik zet m'n Leo zo vet dat 'ie zwart rookt als een Mercedes-Benz 190D die z'n best doet om in 40 seconden van 0 tot 100 te accelereren, en ik meng 1 op 1 ofzo.
Ik zet m'n Leo zo vet dat 'ie zwart rookt als een Mercedes-Benz 190D die z'n best doet om in 40 seconden van 0 tot 100 te accelereren, en ik meng 1 op 1 ofzo.
doet me denken aan die keer dat ik 2 allochtonen uit de supermarkt zag lopen met een bus 2Takt-olie, en een hele bus olie in hun brommertjes (peugeot fox) zag gieten, wat ermee schudden om te mengen en rijden maar...
dat gaf pas een rookpluim! tankinhoud 2 X 5.1 L en daar 2L olie in!
Comment