Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mja, aan die banden heb ik nie veel, mochten er slicks opliggen integendeel... :o
En dan nog, die alu is moordend voor mijn alu velgmeenemer vrees ik
Ahja ? Hoezo ?
Zijn er nadelen aan die alu velgen ? ze zijn toch lichter dan de plastic velgen ? Ken je mensen die ze hebben, en zo ja : wat zijn hun bevindingen ? Ken je prijzen om ze te laten maken ?
De meeste alu delen hebben nadelen, ook de velgen.
Diegene van wie ik die mail heb gehad heeft de volledige auto doorverkocht met velgen en al, de nieuwe eigenaar merkte zwaardere slijtage aan de meenemers vanachter en heeft ook de velgen apart doorverkocht.
Prijzen ervan ken ik niet, maar ik dacht dat het een dikke 200 euro was voor 4..
Qua wegligging weet ik niet of er iets verandert, of toch niet voelbaar door hun dan (waarschijnlijk ook niet door mij, om zo'n verschillen te voelen moet je al aan competitie doen en enkele uren per dag trainen).
Ook met alu draagarmen en dergerlijke moet je oppassen (zoals die lauterbacher bijvoorbeeld).
Het ziet er allemaal mooier uit dan die plastic, maar in geval van een crash maakt het veel meer schade dan de plastic (aangezien de plastic normaal de slag opvangt en breekt), aangezien de alu de slag doorgeeft aan alles waar het aan vast zit... (een krom chassis kan een gevolg ervan zijn...)
Ook als het alu zelf breekt wordt het kostelijk...
Velgen zouden zo'n problemen niet mogen maken, behalve dan met de meenemers die ook van alu zijn (slijtage is wel niet van vandaag op morgen, maar redelijk aan).
Nou ja, ik vind ze dan wel mooi, ik zou ze zeker niet onmiddellijk kopen ... aangezien m'n supergeheime design-idee velgen nodig heeft in een kleurtje.
Nou ja, ik vind ze dan wel mooi, ik zou ze zeker niet onmiddellijk kopen ... aangezien m'n supergeheime design-idee velgen nodig heeft in een kleurtje.
En het is weer tijd voor alweer een super tip van gTa !!!!! :turn-l: :onfire:
Nou ja, ik vind ze dan wel mooi, ik zou ze zeker niet onmiddellijk kopen ... aangezien m'n supergeheime design-idee velgen nodig heeft in een kleurtje.
En het is weer tijd voor alweer een super tip van gTa !!!!! :turn-l: :onfire:
'k Weet echter niet of ik voor de Zenoah 26 zou gaan. Al dat koppel uit zich toch in een brutere acceleratie vanuit lage snelheden, en dus ook een iets brutere gasrespons aan medium snelheden (in bochten, e.a.) ? 't Lijkt me dan al even goed een eerder hoogtoerige motor (de 23cc) aan te kopen die bij lagere toerentallen iets makker is. Of redeneer ik verkeerd ?
Oh, maar ik ook hoor. Ik ben nogal een impulsieve koper op zo'n vlakken ... en dat kan zo langzamerhand niet meer. Dus ik verplicht mezelf om nog x aantal maanden te wachten, te verlangen en te overdenken. Ik zeg maar iets : elke maand € 200 opzij zetten. En na een half jaartje ga ik me een nagelnieuwe Marder halen in Dzjèrmannij. En dan gaan racen tegen BlackFox (die een half jaar rij-ervaring voordeel heeft) en wat stoeme opgefokte brommertjes in de Gentse binnenstad.
gTaaatje, je vergeet iets, ik heb dan al mss een half jaar marder ervaring, maar ook een jaar supersnelle nitro ervaring
Anderhalf jaar serieuze rc ervaring dus
Wat dat koppel en toeren betreft: juist
Die 26cc is heel bruut, maar dat koppel kunt ge wel goed gebruiken in het offroaden, en het is ooooooooo zoooooo plezant om alles in de buurt naar achteren te spuiten richting buren door middel van de achterste bandjes
Comment