Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik doe er niets aan, wil de boel niet omzeep helpen
Maar Pase tuning verandert bijvoorbeeld de spoelpoorten, de in en uitlaatpoorten, de kompressieverhouding, de zuiger, de carter, de carb, ...
Ik doe er niets aan, wil de boel niet omzeep helpen
Maar Pase tuning verandert bijvoorbeeld de spoelpoorten, de in en uitlaatpoorten, de kompressieverhouding, de zuiger, de carter, de carb, ...
Yup.
Prijzen tussen 23 en 26cc verschillen niet zo bijster veel geloof ik, hooguit een 30tal euro in een set, terwijl het in complete motor maar 10 euro verschil is
Owkay, beftekkel (met dank aan Yodaap voor de vocabulaire )
Zeker en vast on-road, en FG of Nitro, tjah, weet ik veel
FG zeker...?
Of is Nitro sneller, wrs wel...hmmmmmmmm
Wat is het minst duur...
Help me out, would ya ?????
Waarom onroad?
Nitro is dubbel zo klein (1/10 tov 1/5), goedkoper in aanschaf, meestal duurder in onderhoud door snellere kosten, hogere slijtage, duurdere brandstof,...
Nitro is dubbel zo klein (1/10 tov 1/5), goedkoper in aanschaf, meestal duurder in onderhoud door snellere kosten, hogere slijtage, duurdere brandstof,...
hebben die cilinders en pistons een bepaalde levensduur in draai-uren (ofzo) uitgedrukt?
en hoever zit jij met jouw zuiger & cilinder?
anders wil ik de oude wel eens onder handen nemen om te zien of dat dat ding een beetje meer getuned kan worden. misschien het beste dat je je dan een nieuwe aanschaft als reserve als ik er mee begin. (in case...)
hebben die cilinders en pistons een bepaalde levensduur in draai-uren (ofzo) uitgedrukt?
en hoever zit jij met jouw zuiger & cilinder?
anders wil ik de oude wel eens onder handen nemen om te zien of dat dat ding een beetje meer getuned kan worden. misschien het beste dat je je dan een nieuwe aanschaft als reserve als ik er mee begin. (in case...)
eerste stap: poortentiming opmeten.
400uren naar het schijnt onder ideale omstandigheden...
Ik zit aan een 16tal
Zoals ik al zei, eerst wil ik mijn chassis in orde brengen en verstevigen waar nodig eer ik de motor laat tunen
400uren naar het schijnt onder ideale omstandigheden...
Ik zit aan een 16tal
Zoals ik al zei, eerst wil ik mijn chassis in orde brengen en verstevigen waar nodig eer ik de motor laat tunen
ik zal je desnoods wel helpen met je chassis te versterken,
wat zeg ik, desnoods maak ik wel een nieuwe; ik heb me net een nieuwe snijbrander aangeschaft dus dat snijden we wel lekker uit een aluminiumplaat of blok
breng gewoon de marder eens naar het noorden van limburg en breng den ax-dude, een bak bier, en desnoods Gilles + gummikoe mee (die zijn leo'tje heeft misschien ook wel wat versteviging nodig; als ie zo kegeltjes blijft rammen)
Ziet er nochtans exact de kwaliteit uit van zo'n goedkoop ebay-cameraatje. Vond ooit een site van zo'n aanbieder die een videootje van zo'n camera op een RC-heli had staan. Krèk hetzelfde.
Ik weet 't nog niet, kan zijn dat ik er eentje koop. Ooit. Om 'm naar boven te richten en dan onder de rokken van de meisjes te gaan rijden
Comment