Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
    FG :

schaal 1/5 voor de onroad modellen (zoals gTa eentje heeft)
    schaal 1/6 voor de offroad modellen

Brandstof : 2 tact

Topsnelheid van zo'n onroad mits aanpassingen : 120 km/u (?)

Sommigen halen tot 5.5 pk uit hun FG
    Maar mijn model is belange zo sterk ni als die van de anderen. Weet gij soms ik mijn model zo snel kan laten gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
      met 2,3 PK en een top van ca. 70 per uur. Weet iemand soms hoe ik deze sneller kan laten gaan? Opvoeren dus.
      Dream on Doe daar maar gemakkelijk een pk en 15km/h vanaf
      Fabriekswaarden zijn altijd héél positief, met wat geluk heb je meer dan 1 PK als hij goed is afgesteld en haal 55-60

Welk chassis is het?
      Tuningparts?
      Versnellingsbak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Dream on Doe daar maar gemakkelijk een pk en 15km/h vanaf
        Fabriekswaarden zijn altijd héél positief, met wat geluk heb je meer dan 1 PK als hij goed is afgesteld en haal 55-60

Welk chassis is het?
        Tuningparts?
        Versnellingsbak?
        Juist. Dit zijn de waarden als hij standaard is. Maar ik heb ondertussen al een sterker uitlaat en luchtfilter gekocht. En daardoor heeft hij deze waarden. Ze zijn trouwens getest op een testtafel in kampenhout Albatros.

Comment

Juist. Dit zijn de waarden als hij standaard is. Maar ik heb ondertussen al een sterker uitlaat en luchtfilter gekocht. En daardoor heeft hij deze waarden. Ze zijn trouwens getest op een testtafel in kampenhout Albatros.
          *rofl*

Ze zijn je vanalles aan het wijsmaken jochie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            *rofl*

Ze zijn je vanalles aan het wijsmaken jochie
            Waarom zouden mij iets wijsmaken?! Hoe komen die anderen dan aan zo'n snelle karren. Sommige hebben 5 PK en halen 120, die zijn dan ook iets wijsgemaakt of wa? Zelfs HPI ( waar ik trouwens mijn stukken heb gekocht) hebben instapmodellen die aangepast zijn en ook zo snel gaan.

Comment

Waarom zouden mij iets wijsmaken?! Hoe komen die anderen dan aan zo'n snelle karren. Sommige hebben 5 PK en halen 120, die zijn dan ook iets wijsgemaakt of wa? Zelfs HPI ( waar ik trouwens mijn stukken heb gekocht) hebben instapmodellen die aangepast zijn en ook zo snel gaan.

5 pk uit een nitro !?!

Wat is dat dan ? Een F1 modelletje met 2 buitenboordmotoren en een turbo ?

Comment

Een testtafel is dan ook geen goede plaats om die dingen te meten. Eenmaal op de baan moet je rekening houden met grip, luchtweerstand ed.

Dus erm ... zoals Xius al zei : 70 km/u ? 'k Weet het niet goed.

En euhm :

Oorspronkelijk geplaatst door Xius001
                Welk chassis is het?
                Tuningparts?
                Versnellingsbak?

Comment

Sommige hebben 5 PK en halen 120, die zijn dan ook iets wijsgemaakt of wa?

Zie je die kar rechtsboven ?

Wel die haalt een 123km/u, maar heeft wel 3 versnellingen en er steekt een 3.5cc op.

Maar hell no dat daar 5 pk inzit

Comment

Een testtafel is dan ook geen goede plaats om die dingen te meten. Eenmaal op de baan moet je rekening houden met grip, luchtweerstand ed.

Dus erm ... zoals Xius al zei : 70 km/u ? 'k Weet het niet goed.

En euhm :

Ok, misschien is het wel wa overdreven en moet er toch een 5a10 per uur af.

Comment

Ok, misschien is het wel wa overdreven en moet er toch een 5a10 per uur af.
                      Kan je es antwoorden op mijn/onze vraag ?

Welke kar is het ? Motor ? Versnellingen ? ...

Comment

• :

Specificaties :
                        - Motor : Genoah G230 Rc01
                        - Lengte : 73 cm
                        - Breedte : 44 cm
                        - Hoogte : 38 cm
                        - Toptoerental : 14 000 toeren per minuut
                        - Cilinderinhoud : 22,5 cc , levert 4 pk
                        - Max. snelheid offroad : 70 km/u
                        onroad : 85 km/u ( mits andere vertanding kan dat opgehoogd worden tot 140 km/u)
                        - Benzine : Super 98 ( soms gebruik ik met 108 octaan gehalte ook)

Met wa rijden die mannen hier dan? Zijn da geen Nitro racers?
                        Last edited by ; 18/07/2005, 14:43.

Comment

:

Specificaties :
                          - Motor : Genoah G230 Rc01
                          - Lengte : 73 cm
                          - Breedte : 44 cm
                          - Hoogte : 38 cm
                          - Toptoerental : 14 000 toeren per minuut
                          - Cilinderinhoud : 22,5 cc , levert 4 pk
                          - Max. snelheid offroad : 70 km/u
                          onroad : 85 km/u ( mits andere vertanding kan dat opgehoogd worden tot 140 km/u)
                          - Benzine : Super 98 ( soms gebruik ik met 108 octaan gehalte ook)

Met wa rijden die mannen hier dan? Zijn da geen Nitro racers?
                          Zie rood.

Comment

• Dus ik kan die van mij nooit zo sterk maken? Waar koop je die?

Comment

Dus ik kan die van mij nooit zo sterk maken? Waar koop je die?
                              Sterk als in bouwstevigheid: neen.
                              Sterk als in kracht: neen.

Maar bouwstevigheid gaat altijd voor op kracht, onthou dat maar.

In een rc winkel koop je ze meestal, tenzij de Carrefour ze ook al heeft, naast het brood.

Comment

Netjeeeeeeeush !

E-Bay zeker ? Is't een nieuwe, of is ze al gebruikt ? Op de foto's ziet ze er alleszins nieuw uit !!!

(Binnenkant nog afplakken met ducktape ?)
                                Jah, ebay.de

Vind ik een mini-prijs eigenlijk. Achterspoiler en al erbij *shock*

I'm happy.

Donderdag ga ik ze afhalen in Dortmund.

Ze is niet nieuw, is een paar keer gebruikt zo stond er te lezen op ebay, en ze zou hier en daar lichtje krasjes hebben. So what ?

Binnenkant wordt volledig met ducktape afgetapet ja.

O ja en er zit ook nog zo'n mousse voorbumper-beschermding bij die op maat van de Viper-kap is gesneden. Origineel FG. Leuk.

Comment

• Mijn "nieuwe" FG Sportsline Viper heeft al dik 170 gedaan*. En dat met een oude G2D met weliswaar een Samba erop maar in totaal zeker geen 4 pk (eerder 3 pk denk ik) !! Eat that !!

(* in de kont van Babs toen ik ermee naar huis reed

Comment

• Mooi vooral met die spoiler. Juist spijtig dat het weer een viper is.
                                    Had je niet liever iets anders gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      Mooi vooral met die spoiler. Juist spijtig dat het weer een viper is.
                                      'k Vind het eigenlijk goed zo. Nu is het tenminste 'dé' Viper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                        Mooi vooral met die spoiler. Juist spijtig dat het weer een viper is.
                                        Nope, ik vind de Viper by far de coolste originele FG-kap.

Ook de E30 M3 is vet, maar die is nog moeilijk nieuw te vinden (i'm working on it). Al de rest die op het medium chassis past, vind ik maar onnozel (Renault Mégane coupé, komaan zeg ...).

Als ik onroad weet te smaken, wordt deze kar m'n "inleidingskar" wordt die volgend jaar vervangen door een betere. Wat die wielbasis wordt weet ik nog niet. Liefst eentje waar zo'n 3.0 CSL kap op past

We zien wel ... ondertussen is het één en al Viper wat de klok slaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Nope, ik vind de Viper by far de coolste originele FG-kap.

Ook de E30 M3 is vet, maar die is nog moeilijk nieuw te vinden (i'm working on it). Al de rest die op het medium chassis past, vind ik maar onnozel (Renault Mégane coupé, komaan zeg ...).

Als ik onroad weet te smaken, wordt deze kar m'n "inleidingskar" wordt die volgend jaar vervangen door een betere. Wat die wielbasis wordt weet ik nog niet. Liefst eentje waar zo'n 3.0 CSL kap op past

We zien wel ... ondertussen is het één en al Viper wat de klok slaat.
                                          Hoe zit 't nu met die onderdelen die je op E-bay gekocht had ?

Comment

Working...
                                          X