Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticmet 2,3 PK en een top van ca. 70 per uur. Weet iemand soms hoe ik deze sneller kan laten gaan? Opvoeren dus.
Fabriekswaarden zijn altijd héél positief, met wat geluk heb je meer dan 1 PK als hij goed is afgesteld en haal 55-60
Welk chassis is het?
Tuningparts?
Versnellingsbak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Dream on Doe daar maar gemakkelijk een pk en 15km/h vanaf
Fabriekswaarden zijn altijd héél positief, met wat geluk heb je meer dan 1 PK als hij goed is afgesteld en haal 55-60
Welk chassis is het?
Tuningparts?
Versnellingsbak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticJuist. Dit zijn de waarden als hij standaard is. Maar ik heb ondertussen al een sterker uitlaat en luchtfilter gekocht. En daardoor heeft hij deze waarden. Ze zijn trouwens getest op een testtafel in kampenhout Albatros.
Ze zijn je vanalles aan het wijsmaken jochie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001*rofl*
Ze zijn je vanalles aan het wijsmaken jochie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticWaarom zouden mij iets wijsmaken?! Hoe komen die anderen dan aan zo'n snelle karren. Sommige hebben 5 PK en halen 120, die zijn dan ook iets wijsgemaakt of wa? Zelfs HPI ( waar ik trouwens mijn stukken heb gekocht) hebben instapmodellen die aangepast zijn en ook zo snel gaan.
5 pk uit een nitro !?!
Wat is dat dan ? Een F1 modelletje met 2 buitenboordmotoren en een turbo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticJuist. Dit zijn de waarden als hij standaard is. Maar ik heb ondertussen al een sterker uitlaat en luchtfilter gekocht. En daardoor heeft hij deze waarden. Ze zijn trouwens getest op een testtafel in kampenhout Albatros.
Een testtafel is dan ook geen goede plaats om die dingen te meten. Eenmaal op de baan moet je rekening houden met grip, luchtweerstand ed.
Dus erm ... zoals Xius al zei : 70 km/u ? 'k Weet het niet goed.
En euhm :
Oorspronkelijk geplaatst door Xius001Welk chassis is het?
Tuningparts?
Versnellingsbak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasEen testtafel is dan ook geen goede plaats om die dingen te meten. Eenmaal op de baan moet je rekening houden met grip, luchtweerstand ed.
Dus erm ... zoals Xius al zei : 70 km/u ? 'k Weet het niet goed.
En euhm :
Comment
-
:
Specificaties :
- Motor : Genoah G230 Rc01
- Lengte : 73 cm
- Breedte : 44 cm
- Hoogte : 38 cm
- Toptoerental : 14 000 toeren per minuut
- Cilinderinhoud : 22,5 cc , levert 4 pk
- Max. snelheid offroad : 70 km/u
onroad : 85 km/u ( mits andere vertanding kan dat opgehoogd worden tot 140 km/u)
- Benzine : Super 98 ( soms gebruik ik met 108 octaan gehalte ook)
Met wa rijden die mannen hier dan? Zijn da geen Nitro racers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic:
Specificaties :
- Motor : Genoah G230 Rc01
- Lengte : 73 cm
- Breedte : 44 cm
- Hoogte : 38 cm
- Toptoerental : 14 000 toeren per minuut
- Cilinderinhoud : 22,5 cc , levert 4 pk
- Max. snelheid offroad : 70 km/u
onroad : 85 km/u ( mits andere vertanding kan dat opgehoogd worden tot 140 km/u)
- Benzine : Super 98 ( soms gebruik ik met 108 octaan gehalte ook)
Met wa rijden die mannen hier dan? Zijn da geen Nitro racers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticDus ik kan die van mij nooit zo sterk maken? Waar koop je die?
Sterk als in kracht: neen.
Maar bouwstevigheid gaat altijd voor op kracht, onthou dat maar.
In een rc winkel koop je ze meestal, tenzij de Carrefour ze ook al heeft, naast het brood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasNetjeeeeeeeush !
E-Bay zeker ? Is't een nieuwe, of is ze al gebruikt ? Op de foto's ziet ze er alleszins nieuw uit !!!
(Binnenkant nog afplakken met ducktape ?)
Vind ik een mini-prijs eigenlijk. Achterspoiler en al erbij *shock*
I'm happy.
Donderdag ga ik ze afhalen in Dortmund.
Ze is niet nieuw, is een paar keer gebruikt zo stond er te lezen op ebay, en ze zou hier en daar lichtje krasjes hebben. So what ?
Binnenkant wordt volledig met ducktape afgetapet ja.
O ja en er zit ook nog zo'n mousse voorbumper-beschermding bij die op maat van de Viper-kap is gesneden. Origineel FG. Leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniMooi vooral met die spoiler. Juist spijtig dat het weer een viper is.
Had je niet liever iets anders gehad
Ook de E30 M3 is vet, maar die is nog moeilijk nieuw te vinden (i'm working on it). Al de rest die op het medium chassis past, vind ik maar onnozel (Renault Mégane coupé, komaan zeg ...).
Als ik onroad weet te smaken, wordt deze kar m'n "inleidingskar" wordt die volgend jaar vervangen door een betere. Wat die wielbasis wordt weet ik nog niet. Liefst eentje waar zo'n 3.0 CSL kap op past
We zien wel ... ondertussen is het één en al Viper wat de klok slaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNope, ik vind de Viper by far de coolste originele FG-kap.
Ook de E30 M3 is vet, maar die is nog moeilijk nieuw te vinden (i'm working on it). Al de rest die op het medium chassis past, vind ik maar onnozel (Renault Mégane coupé, komaan zeg ...).
Als ik onroad weet te smaken, wordt deze kar m'n "inleidingskar" wordt die volgend jaar vervangen door een betere. Wat die wielbasis wordt weet ik nog niet. Liefst eentje waar zo'n 3.0 CSL kap op past
We zien wel ... ondertussen is het één en al Viper wat de klok slaat.
Comment
Comment