Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
    :

Specificaties :
    - Motor : Genoah G230 Rc01
    - Lengte : 73 cm
    - Breedte : 44 cm
    - Hoogte : 38 cm
    - Toptoerental : 14 000 toeren per minuut
    - Cilinderinhoud : 22,5 cc , levert 4 pk
    - Max. snelheid offroad : 70 km/u
    onroad : 85 km/u ( mits andere vertanding kan dat opgehoogd worden tot 140 km/u)
    - Benzine : Super 98 ( soms gebruik ik met 108 octaan gehalte ook)

Met wa rijden die mannen hier dan? Zijn da geen Nitro racers?
    Die 108 octaan benzine zal weinig invloed hebben zonder veranderingen aan je motorblok.
    A Twist of the Wrist

Comment

• Alright people !!

Ik heb nagenoeg alle meubels voor m'n hobby-kamer. Die worden deze week nog samengevezen en/of geïnstalleerd ... en deze week ook nog verhuist m'n ganse FG-renstal naar Izegem.

Dat heet : vanaf volgende week kan er weer gesleuteld worden.

En kort daarna zal er dus minstens één auto paraat zijn om weer 'es de beton van zwarte strepen te voorzien of een voetbalveldje om te ploegen.

Comment

• Nieuw topic geopend voor FG monstertrucks

Hey guys;

Ik heb gisteren een nieuw topic geopend rond de FG Monstertruck.
        Ik weet dat er in dit topic ook wel een en ander over gezegd is, maar uit intussen al 126 pagina's mijn gading gaan zoeken, heb ik geen zin (lees tijd) voor.

Dus heb je een FG monstertruck en je wil hem voorstellen please FG Monstertruck-topic

Comment

• hier dan mijne bak

vraag me nie om specificaties, ben nog op zoek naar het boekske
          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Dit is geen FG hé!

Die zijn schaal 1/6 of 1/5 en brandstof.
            Die van jou is een Tamiya monster beetle electro op schaal 1/10.

Best wel een tof bakje.

Comment

• 1/9 kan dat?
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Nee!
                1/10 zeg ik.

Comment

• BMW M3 dacht weer ff dat hij bij de grote jongens hoorde
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                    BMW M3 dacht weer ff dat hij bij de grote jongens hoorde
                    en hoeveel meer grote jongen denk jij dat je bent in vergelijking met mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                      en hoeveel meer grote jongen denk jij dat je bent in vergelijking met mij?
                      daar ga ik in dit topic niet op antwoorden.

kom en registreer je hier:

2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• ben lid en nu

Comment

• dat dingetje word zo aan fladeren gereden door een fg mt van rond de 11 kg en 26 cc zenoah

Comment

• Ik heb er nu al 2 liter opzitten met m'n marder en ik ben zeer tevreden.

Ik heb gisteren in een gemaaid korenveld gereden = FUN!
                            Maar ik zie nu wel dat een beschermhoes van m'n kogelaandrijving gescheurd is.
                            Achteraan waren er allemaal stukken koren rondgedraaid en de vorige keer allemaal gras, is hier niets aan te doen?
                            Ik heb m'n veren op het strakst gezet en hem wat verhoogd met de uitveerbegrenzers.
                            Kan ik hem nog op een andere manier verhogen?

Comment

• Ik wist niet waar ik dit filmje moest plaatsen, maar goed

http://www.ssrcracing.com/mph_nitro_cwh.wmv

RC car +200mph = 320kmph Geschift
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                Ik wist niet waar ik dit filmje moest plaatsen, maar goed

http://www.ssrcracing.com/mph_nitro_cwh.wmv

RC car +200mph = 320kmph Geschift
                                Kijk es naar dat vogeltje op 00:50. Hoe snel zou ie vliegen ?

Zou best wel es fake kunnen zijn

Comment

• Denk toch echt. Die vlag op de achtergrond lijkt me toch niet plots overmatig snel te gaan wapperen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Denk toch echt. Die vlag op de achtergrond lijkt me toch niet plots overmatig snel te gaan wapperen ?
                                    De vlag deed me ook twijfelen

Hoewel ik het geluid bij het vertragen van de wagen ook niet op en top realistisch vind. Nuja, dat is misschien omdat ik nog nooit een nitro 200 mph heb horen gaan

Comment

• G, Tom, en anderen.
                                      Niemand zin om deze week eens te gaan rijden, savonds?
                                      De parking van de makro zal toch wel leeg zijn, of op het grasplein aan de expo?
                                      Zondag kan i kniet, wegens bierhappening, en slalom wedstrijd. maar deze week ben ik savonds altijd vrij.

Tis ni voor mij, maar voor een ander, schrijven kan naar koekoekstraat 7 in melle

Comment

• Yeah !! Onroad !!

Ik wil m'n Vipah eens testen.

Vanavond kan ik niet. Morgenavond ook niet.

Donderdag ?

Comment

• donderdagavond, vanaf 20u op de makro?
                                          ik kijk men agenda en wagen na, vanavond.

Comment

Working...
                                          X