Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Makro, yuk. Da's geen asfalt, da's een kiezelbaan.

Andere parking ? Bijvoorbeeld die van de Ikea ? Ik moet toch in de Ikea zijn, zou me perfect passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Makro, yuk. Da's geen asfalt, da's een kiezelbaan.

Andere parking ? Bijvoorbeeld die van de Ikea ? Ik moet toch in de Ikea zijn, zou me perfect passen.
      Voor mij geen probleem, maar iets na de achten dan ?
      Want die moet eerst leeg zijn.

Comment

• Jaja, no probs.

Comment

• Hebben jullie nog geen poblemen gehad met de politie of omwonenden?
          Ik ging in Zottegem op de parking van de Aldi rijden maar een nitro-rijder raadde met dit af,
          hij had na 5 minuutjes al de politie op z'n dak.
          Welke Ikea is dat trouwens waar jullie gaan rijden?

Comment

• okay, ga vanavond ales nakijken of hij wel nog werkt. en dan spreken we donderdagavond af, aan den ikea.

dus tom rep je lui achterste naar den ikea donderdagavond

@porsche ikea van ternat

Comment

• k

Ik dacht dat jullie van de omgeving waren (Gent enzo) maar Ternat is al tegen Brussel.
              Niet handig voor een 15-jarige met werkende ouders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                k

Ik dacht dat jullie van de omgeving waren (Gent enzo) maar Ternat is al tegen Brussel.
                Niet handig voor een 15-jarige met werkende ouders.
                normaal gezien gaan we in gent crossen, het is nu uitzonderlijk in ternat

Comment

• Ha, tóch nog enkelingen te vinden met hun FG's

Op Ikea nagenoeg nog geen problemen gehad, enkel moet je opletten tijdens de week want dan loopt de grote baas er rond, en die kuist z'n schip maar af rond 20 u ...
                  Daarom dat wij meestal niet OP ikea gaan rijden maar op Carrefour ( in het verlengde van de Ikea parking, achter de slagbomen )

In ieder geval,zal'k in het vervolg de meetings eveneens hier nalaten, zo kunnen we nogn'z samen rijden
                  ''Het seizoen'' is nu wel voor't gros gepasseerd, maar er komen nog genoeg weekends/vakantieperioden om eens grootschalig uit te pakken.

@ gTa : ge hebt wa gemist in Lier, het was'r een soort van demo-dag

Linkje (+ met mediamateriaal ) :

Comment

• Alriiiiiiiiight, Wim : morgen is 't zover.

De Viper staat afgesteld (man, stond die als een Trabant afgesteld zeg ...) en klaar om 3PK-PCM-gewijs morgen z'n maiden trip te maken.

Tomski, je kan maar beter maken dat je er ook bent. Morgenavond vanaf 20u IKEA-parking Ternat. En breng die kegeltjes mee.

Comment

• Ga hem vandaag opkuisen en batts opladen. Want je ziet hem bijna niet staan onder de spinnen en modder van laatste trip

Comment

• Hey !

Ik kon vannacht weer niet in m'n bed ... en heb m'n gele Viper-kap een beetje opgekuist. Je weet wel, die eigenlijk best lelijke en in vrij slechte staat verkerende kap. Die wordt dus m'n "thrash"-kap (meetings, ....) maar ik vond toch dat ze er nog wat beter mocht uitzien.

Met gewoon domme gekleurde elektriciteitstape en wat stickertjes is 'ie écht cool geworden!! Okay, m'n andere kap is nog 30 keer mooier, maar toch ...

En de Viper staat goed afgesteld nu. Zender is opgeladen, ontvangerbatterij 1 ook, en nou ligt ontvangerbatterij 2 aan het zop.

Yeeeehaaaaa.

Enig probleem : het weer... GVD.

1. De site van het KMI is terminaal ziek ofzo ?
                        2. Er hangen hier wolken gelijk zot.
                        3. M'n eksteroog zegt dat 't wel 'es zou kunnen regenen.

Comment

• Bon :

Oorspronkelijk geplaatst door VTM
                          Vandaag zijn er (na een zeer zachte nacht) zonnige perioden, maar vanaf het westen zien we ook nu en dan wolkenvelden binnendrijven. Het blijft, op een lokale bui na, droog. De kans op een bui is groter in het oosten van het land en de westelijke provincies houden het hoogstwaarschijnlijk droog. Het is minder drukkend warm dan gisteren met als resultaat gemiddeld 25 graden bij een matige westenwind.
                          Doenbaar.

En met die temperatuur zal 't ook nog wel snel genoeg opdrogen, right ?

Comment

• Houd er rekening mee dat het vanaf 21h00 reeds begint donker te worden hé jongens. Dus moest de parking van Ikea nog niet autovrij zijn, ga dan onmiddellijk 100m verder, parkeer je 1/1 wagens voor de slagboom en neem daar de uiterst rechtse parking.(diegene het dichtst tegen de autostrade aan).
                            De parkingen daar(3 stuks) zijn zo'n 100 lang, kiezelvrij en hebben 2 bomen in het midden waardoor je onmiddellijk een parcours hebt.
                            Have Fun, mss kom ik een kijkje nemen.
                            Mvg
                            Smurf

Comment

• Thx !!!

Ja, kom gerust een kijkje nemen, 't is m'n Vipah 'r maiden trip !

Dus, je bedoelt de Ikea-parking niet op rijden maar rechtdoor blijven rijden (dus links van je de beton Ikea-parking en rechts het heuveltje met de kiezeltjesparking), tot aan die slagbomen ? En daarachter is toch zo'n terrein waar vaak vrachtwagens staan ?

Is 't dat terrein dat je bedoelt ?

*denk*

Ik ga dan vroeger gaan. Ikea-parking is maar vanaf 20 na 8 autovrij en 't is om 9 uur donker. En op die andere parking is 't al veel vroeger goed te doen om te rijden, en dan kunnen we langer rijden ook.

Neat.

Wim, van hoe vroeg kan jij ?

Comment

• rond 20u, ik ga speciaal soep drinken, ipv te eten en alles zit al in de wagen

Comment

• jaja, je rijdt dus gewoon rechtdoor tot juist voor de slagbomen. De parking ligt dus net achter die vrachtwagenparking. Ze is zelfs afgebakend met een "Heras of Bekaert afsluiting" je moet nog eens slagbomen passeren(te voet dus) en je neemt de 3de parking daar. Die is steeds voor 95% autovrij en als er eentje staat, dan staat die helemaal achteraan.

Comment

• Alrightie.

Ik plan daar te zijn tegen 19u, misschien zelfs nog iets vroeger.

Moet wel nog naar de Ikea en dat kan wat uitlopen (mezelf kennende). Misschien stel ik dat best uit, kwestie van laadruimte in Babs ...

Nu ja ik zie wel.

Deze namiddag ga ik waarschijnlijk nog wat spare parts bestellen voor m'n Leo, en ik moet ook nog een stickervel hebben voor 'n 1:5 straatkar. Hopelijk hebben ze dat ergens in de driehoek Brugge-Kortrijk-Gent. Iemand een idee ?

Comment

• Ofwel ... rijd ik nog 'es naar Krefeld ? Meteen die spare parts halen ? En daar hebben ze stickervellen te over.

Kan ik ook meteen wat "1:5 afragbandjes" meenemen.

Hey da's nog niet zo'n slecht idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                        rond 20u, ik ga speciaal soep drinken, ipv te eten en alles zit al in de wagen
                                        Stel die soep uit tot na we gereden hebben. Dan ben je er om halfacht al, en dan kunnen we die soep nadien vervangen door bier ofzo ?

Comment

• Yep, beslist. Ik rijd naar Hobbythek.

Wim, als ik iets voor je moet meebrengen, je hebt m'n GSM-nummer.

Doehoei !!

*huppel*

Comment

Working...
                                          X