Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• speciaal afgewerkt met zand enzo, fotow

kap is nimmer in goede staat wegens koprolletjes enzo

Comment

• ben al één keer in 'tzak gezet, geen tweede keer voor mij.

Tenzij de prijs laaaaaaaaaaaaaag is.

Ze hebben mij hier trouwens goed liggen geahd in de winkel. 250€ ribedebie, klacht met polite volgt. maarja dit is offtopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps
        speciaal afgewerkt met zand enzo, fotow

kap is nimmer in goede staat wegens koprolletjes enzo
        Ik heb de indruk dat die Leo van jou een ferm afgeragde kar moet zijn ...

*noteert*

"Lagere prijs bieden !"

Comment

• Tusc, heb jij de kegeltjes ?

Comment

• yep, geen zweet.
            alles ligt in de koffer, en komt er strakie aan.
            Batts zijn opgeladen, momenteel. dus de mijne staat scherp. Heb men oude afgereden bandjes erop gelegd, om ze finaal om zeep te zijden. Maar heb men andere ook mee, om proffesionele pitstop te maken.

Comment

• *lol*

Ik ga vertrekken, denk ik. Eerst 'es langs de MacDo ('k heb daar zin in, man o man), en dan alvast wat warmrijden tegen jij daar bent.

Strakkies !!!

- edit -

Juist ja : digicam. Mijn batt's zijn plat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Juist ja : digicam. Mijn batt's zijn plat.
                Tusc ?

Comment

• Wat?

12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    Wat?

12345
                    Neem jij een digicam mee om ons te voorzien van fotows ?

Comment

• aaaah,
                      snorry te laat

We zijn op de parking van de makro gaan rijden, daar het bij mij aan het regenen was.
                      in gent scheen het zonnetje, dus vlug vlug daarheen.

Die vipeh, is echt wel groot.
                      Striping is goed gelukt, en die schijfremmen vooraan, man die schijfremmen.
                      Parkourtje opengezet met kegeltjes, en ik ben beginnen warmrijden. G zijn wagen, was uitgerust met de G2D motor (heeft nog een RC4 liggen)en dat beestje heeft wel een goede top, maar trekkracht verdwijnt ergens. bij volgas, verslikt hij zich, dus ik denk iets met de afstelling.
                      Spijtig genoeg, hebben we niet echt samen gereden, daar G eerst zijn afstelling goed wou (te begrijpen) en ik weer last had van die verdoemde lagg.

Op den duur werd het zo donker (midden op het verlichte stuk stond een geparkeerde wagen ) dat G zijn xenons opgezet heeft, en we zo even verder geraced hebben. Heeft wel iets zo in xenons racen.
                      Oja, ik ga nog proberen van een foto te nemen van men bandjes, die zijn gewoon tot op de draad gereden. En G wou nog een pitstop maken. Spijtig genoeg, respecteerde hij de kliometerbeperking in de pist niet, en wou hij met een drift zijn crew imponeren. resultaat, de viper tegen zijn box geplaceerd, en alle vijsjes, en rondellen verpreid over de pitstraat.

Verder nog eens een aanslag op mijn leven als ik de viper, omgekeerd in mijn richting zie schuiven. Ik spring opzij en de vipeh vliegt achterwaarts in een afsluiting, die meebuigt en zo de slag opvangt, waardoor de viper er weer uitgeveerd wordt. Net echt.
                      Allé, al bij al toch 1.5tank leegereden. Maa rga toch men marder eens binne geven bi jCIS of iemand, om hem eens te testrijden, want die lagg moet eruit.
                      Last edited by ; 02/09/2005, 10:11.

Comment

aaaah,
                        snorry te laat

We zijn op de parking van de makro gaan rijden
                        Wij(Oregon-Gunskes en Smurf)waren op de Ikeaparking met 2 marders, 1 porche, 16 kegeltje en een digitale videocamera. Dus... we hebben geen beelden van Tusc en GtA
                        Last edited by ; 02/09/2005, 12:17.

Comment

• Was dat daar droog?
                          Want nu hebben we lekaar weer gemist.
                          Om 19u begon da thier te regenen, en zag het pikzwart. gTa was onderweg toen, en we hebben beslist om rechtomkeer te maken en naar de makro in Gent te rijden. Daar scheen het zonnetje en was het een aangename 20°

Je moet anders eens je gsm-nummer geven, dan kunnen we jullie nog verwittigen, als de locatie veranderd.

Comment

Was dat daar droog?
                            Want nu hebben we lekaar weer gemist.
                            Vochtig wegdek om te slippen a volanté. ons toch geamuseerd tot 21h00.

Comment

• Heb er lekker leren driften ( behoorlijk moeilijk want desondanks het wegdek slipperig was, had ik nog téveel gripp om te driften, het was eerder rally-rijderstijl : veel patineren achter en amper vooruitgaan in de bochten )

Maar ivm die '' lag '' :
                              Heb jij een HRS systeem met je T3PM? ( m.a.w : heb je digitale servo's? )
                              Ben je zeker dat je gasservo goed is ingesteld ( laat de gasschuif meteen opengaan wanneer je ook maar durft die hendel in te drukken )
                              Wat ook wel helpt ( het is haast niet meer weg te denken op meetings ) is het scherper maken van je signaal.

Benodigdheden :
                              - Krokodilleklem
                              - Koperdraad

maak de koperdraad vast aan de krokodilleklem en klem deze vervolgend op het laatste deel van je antenne : je bereik is nu groter en ook nauwkeuriger.

Alle beetjes helpen, maar wat je ook wilt , hoe verder je RC wagen van je verwijderd is, des te trager hij zal reageren op je commando's

Greetz,
                              Oregon

Comment

• Zeg Gilles, heb je het mankement van de Viper al gevonden?
                                A Twist of the Wrist

Comment

• Nee hoor. Geen tijd om ernaar te kijken. Ik wacht op alle tips e.a. van de experts, en als ik 'es tijd heb binnenkort, ga ik 'es kijken of ik 't kan verhelpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Nee hoor. Geen tijd om ernaar te kijken. Ik wacht op alle tips e.a. van de experts, en als ik 'es tijd heb binnenkort, ga ik 'es kijken of ik 't kan verhelpen.
                                    Anders moet je hem maar eens een pint komen drinken in de verre en onherbergzame hoogvlaktes van Noord-Limburg . en dan kan je hem eens binnensmijten. je kan hier 10 paginas voltypen en dan kunnen we blijven raden naar het probleem, maar als ik er eens naar kan zien & luisteren, en eens een paar dingen uitproberen dan is het misschien in 5 minuten opgelost. (maar ik beloof niets)
                                    A Twist of the Wrist

Comment

• I'll keep that in mind.

Comment

• Geld dat voor mij ook

Comment

• Tuurlijk. Zolang je maar correct spelt...

Comment

Working...
                                          X