Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog even een foto van men bandjes na onze bijeenkomst
    Een geluk dat ik al nieuwe bandjes liggen heb.
    zou ik deze velgen mooi kunnen opkuisen en verven, voor opnieuw te kunnen gebruiken? of kosten nieuwe rubbers teveel?
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      Geld dat voor mij ook
      Wat is er mis met de jouwe?

Ik wil er gerust eens naar zien.
      A Twist of the Wrist

Comment

• Beetje probs met je Viper, gTa ?
        Dat hoor ik niet graag !

Ik zal je topicje op MAF zeker es aan Dean laten lezen, es zien wat ie er van denkt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
          Beetje probs met je Viper, gTa ?
          Dat hoor ik niet graag !

Ik zal je topicje op MAF zeker es aan Dean laten lezen, es zien wat ie er van denkt !

Hey Gilles,

eerst wil toch wel even zeggen dat ik enorm ben aangedaan van wat er allemaal gezegd wordt, ik was hiervan echt NIET op de hoogte.

Ik voel me er enorm rot bij en wil dan ook een poging doen je te helpen. Ik lees dat er wel heel wat problemen zijn met de carb ,als dat zo is, dan krijg je gewoon een nieuwe van me.

Je kan me ook steeds contacteren op m'n gsm( 0477/188443) als je dat wil.

Mijn oprechte excuses, Dean

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Lord
            Hey Gilles,

eerst wil toch wel even zeggen dat ik enorm ben aangedaan van wat er allemaal gezegd wordt, ik was hiervan echt NIET op de hoogte.

Ik voel me er enorm rot bij en wil dan ook een poging doen je te helpen. Ik lees dat er wel heel wat problemen zijn met de carb ,als dat zo is, dan krijg je gewoon een nieuwe van me.

Je kan me ook steeds contacteren op m'n gsm( 0477/188443) als je dat wil.

Mijn oprechte excuses, Dean
            Heeft Gilles hier al op gereageerd ?

Ik ga het niet onder stoelen of banken steken dat ik een beetje ontgoocheld was toen ik enkele van gTa's posts op MAF las. Er werd toch duidelijk met de vinger naar Dean/mij/ons gewezen, en dat in het openbaar. Gelieve in het vervolg dan gewoon even naar mij te mailen/PMen of Dean te bellen. We komen dan wel tot een oplossing.

Ik hoop dat je Dean's gebaar dan ook kunt apprecieren, een ander verkoper had je immers naar je carburator doen fluiten.

Comment

• Ik heb idd al gereageerd.

Bovendien heb ik me erg ingehouden, toch ? Ik heb uiteraard wel vermeld dat de auto werd gezegd perfect te rijden, en dat is niet zo. Dat mocht wel, vond ik. Voorts was ik van mening dat ik voor de rest héél erg vriendelijk was gebleven. Dat was trouwens de bedoeling, want ik reken jullie (jou, Dean of z'n vader) niét af op het voorval, immers ik had 'm maar moeten testrijden.

Als het alsnog té overkwam, m'n excuses dan.

Kort : ik schreef dus (op 't Marder Forum) dat ik uitermate positief verrast was door de schitterende ingesteldheid van Dean. Ik ga zowiezo eerst testen met de carb van m'n Leo of de motor dan goed loopt. Het resultaat lezen jullie wel als 't zover is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                Nog even een foto van men bandjes na onze bijeenkomst
                Een geluk dat ik al nieuwe bandjes liggen heb.
                zou ik deze velgen mooi kunnen opkuisen en verven, voor opnieuw te kunnen gebruiken? of kosten nieuwe rubbers teveel?
                Ik zou de velgen laten voor wat ze zijn.

1. Gelijmde banden van de velg halen is niet meteen een werkje dat in 1-2-3 klaar is (al is 't simpel).

2. Nieuwe bandjes kopen is duurder dan gebruikte bandjes-op-velg kopen.

3. Nieuwe bandjes op velg leggen en correct verlijmen is een hels karwei (ik doe het nooit meer).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  immers ik had 'm maar moeten testrijden.

Als het alsnog té overkwam, m'n excuses dan.

Right, ik ben Dean straks even, en speel het hem door.
                  Toen ik hem deze ochtend aansprak zei ie er eerlijkheidshalve ook bij dat moest ik/hij jou niet "gekend" hebben, ie ook nooit had voorgesteld van een nieuwe carburator te kopen.

Het feit dat ie een tegemoetkoming wil doen, wil daarom niét zeggen dat hij een toegeving doet, hé ! Dat even ter verduidelijking

Op deze manier geraakt het dan toch nog opgelost.

Comment

• HPI lijkt zich ook op de bigscale-markt te gaan werpen. Concurrentie voor de Marder?

http://www.hpi-europe.com/kit-info.p...n&partNo=10601

Comment

• Denk het niet
                      assen en wielen lijken me kwetsbaar.
                      Maar het kan maar in ons voordeel spelen voor een eventuele prijzenslag.

Comment

• Een eigen modelbouw-forum leek me zowat een noodzaak te gaan worden, wegens gebrek aan een goed uitgebreidt forum ivm modelwagens zonder al te veel Bling-Bling.

Dit nieuwe forum zal zich vooral toespitsen op de meetings die in het Belgenlandje plaatsvinden ( Lees : Om alle Modelrijdende Belgen samen te krijgen ). Lijkt me super handig gewoon.
                        Ook voor de mensen die interesse hebben in modelwagens is het een aanrader om ook eens'n kijkje te komen nemen.

http://www.modelsinmotion.tk ( sorry voor de banner , maar het moest gratis blijven )

Greetz,
                        Oregon

Comment

• Ja, hallo

Mijn lijst met te bezoeken fora wordt hier steeds groter.

Als ik wat info zoek voor m'n marder wordt ik gestuurd van het awforum naar modelbouwforum naar het marderforum en nu naar modelsinmotion.

En steeds vind ik dezelfde gebruikers!

Please don't ban me want ik heb me ALWEER geregistreerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                            Een eigen modelbouw-forum leek me zowat een noodzaak te gaan worden, wegens gebrek aan een goed uitgebreidt forum ivm modelwagens zonder al te veel Bling-Bling.

Dit nieuwe forum zal zich vooral toespitsen op de meetings die in het Belgenlandje plaatsvinden ( Lees : Om alle Modelrijdende Belgen samen te krijgen ). Lijkt me super handig gewoon.
                            Ook voor de mensen die interesse hebben in modelwagens is het een aanrader om ook eens'n kijkje te komen nemen.

http://www.modelsinmotion.tk ( sorry voor de banner , maar het moest gratis blijven )

Greetz,
                            Oregon
                            Activeer m'n account al maar snel.

Comment

• Al gebeurd. That's fast.

Comment

• Ohow !!

Isolator en carburator en luchtfilter van de G230RC01 van m'n Leopard op de G2D van m'n Viper geschroefd.

Meteen gedaan met die lamheid ... wat een power. Althans, toch bovenin. Onderin is 'ie nog altijd wat povertjes. Ik vermoed nog afstelwerk + evt. hardere koppelingsveren.

Comment

• Ik heb wat extra aankoopjes gedaan. *hihi*

Check het nieuwe Belgische bigscale-forum :

www.modelsinmotion.tk

Comment

• Ben aan het zoeken achter een andere kap, voor op men marder.
                                    Deze dragen men voorkeur weg.
                                    De mini-body kost 140€ met banden en extra steunen voor montage inbegrepen.

De porsche GT-body kost waarschijnlijk een 120€ zonder banden en steunen. deze body moet ik ook nog een beetje versnijden om te doen passen op mijn chassis.

De mini-body is dus origineel voor men chassis gemaakt, met perfecte passing tot gevolg. De porsche moet aangepast worden. Prijs zal dus ongeveer evenveel zijn, maar met de mini zijn er nog banden bij. Niet echt noodzakelijk, want ik heb bandjes. Natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Wat vinden jullie?
                                    de guitige mini, met perfecte passing, of de porsche .
                                    Een zelfde porsche is al in gebruik op meetings en de mini nog niet.
                                    Hou er ook rekening mee dat bij de porsche er nog een stuk chassis gaat uitsteken door de achterruit
                                    Last edited by ; 21/09/2005, 13:17.

Comment

• Waar zit dat topic hier ?

Zondag meeting !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        Waar zit dat topic hier ?

Zondag meeting !

Hoe zit dat met die Vipah van jou ?

Comment

• Ga even hier ook men nieuwe kap zetten. Moet het nog gezegd worden, dat ik hier enorm fier op ben.

Comment

Working...
                                          X