Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
    pase tuning is ermee gestopt, ik bestel altijd bij hobbytek, makkelijk en snel.
    pitstop shop is wss ook niet slecht, maar op forums kan de eigenaar totaal niet tegen kritiek en valt mensen aan... zo doe je geen zaken volgens mij
    oftewel bij rc-design, dat is een nieuwe shop in belgië, de webshop ziet er niet slecht uit allesinds.
    ofwel CIS models in heusen, geen webshop maar een gewone winkel, met vriendelijke eigenaars, goede prijzen en veel kennis

danku!! vakantiejob's en ik zal er wel geraken
    idd, achterste veren heb ik ook al gereviseerd, vooral omdat de olie niet meer goed was, hij veerde te snel terug, waardoor ie slechte wegligging had nzo...
    achteraan heb ik nog de originele centrale, en voorraan mechanische schijfremmen van technokit

van waar ben je eigenlijk?

grtz
    Ik had nochtans goede ervaringen met Pascal

Met de eigenaar van pitstop heb ik op het modelbouwforum ook al gezeik gezien ja, wat een zeikerds

De originele rem nog niet gesmolten? Dat is toch die dubbele epoxy, niet?

Ik ben van Maasmechelen
    Redelijk ver weg dus

En ik heb zonet 2 alu motorsteunen en dogbone aandrijfassen met cups gekocht voor 55 euro inclusief verzending

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Ik had nochtans goede ervaringen met Pascal

Met de eigenaar van pitstop heb ik op het modelbouwforum ook al gezeik gezien ja, wat een zeikerds

De originele rem nog niet gesmolten? Dat is toch die dubbele epoxy, niet?

Ik ben van Maasmechelen
      Redelijk ver weg dus

En ik heb zonet 2 alu motorsteunen en dogbone aandrijfassen met cups gekocht voor 55 euro inclusief verzending
      ja de originele rem heb ik al een paar keer dol gereden, maar voor de rest geen probs

idd redelijk ver,

goed bezig!! 2de hands gekocht mss?

Comment

• Yup, tot nu toe weinig slechte ervaringen mee

Zo heb ik mijn 1/6 onroad banden (8 stuks inclusief velg, waarvan 2 van die brede voor achteraan) in nieuwstaat voor 80 euro kunnen kopen
        En je weet hoeveel zo 1 setje kost

Comment

• Nu nog op zoek naar een revisie set voor mijn achterste alu schokbrekers

Bij hobbythek vindt ik precies niets voor de dempers van FG zelf?
          En al de andere sites kom ik ook al niet aan uit

En ik ben te lui om het op te zoeken in de onderdelenlijst van FG

Comment

Nu nog op zoek naar een revisie set voor mijn achterste alu schokbrekers

Bij hobbythek vindt ik precies niets voor de dempers van FG zelf?
            En al de andere sites kom ik ook al niet aan uit

En ik ben te lui om het op te zoeken in de onderdelenlijst van FG
            setjes kan je niet kopen denk ik, je moet de stukken appart kopen.
            wss heb jij alleen nieuwe olie nodig hardheid 2000 of 3000 is goed, en een setje van die dichtingskes nr: FG6093
            zelf heb ik gwn nieuwe olie erin gedaan en de rubbertjes niet vervangen, leek me zo een prutswerkje, maar als ze lekken van jou zal het wel nodig zijn
            klikkie voor meer informatie

vandaag het nieuwe tandwiel gestoken, 10min gereden en jaja mijn auto veerde te diep, waardoor de aandrijfassen of iets anders raakte aan het nieuwe tandwiel, en resultaat: de helft is er weeral afgesleten

Comment

• De rubbertjes zijn bij mij weldegelijk kapot, heb ze al eens open gehad

Ik zoek nu eigenlijk van die siliconen ondingen

Comment

• En van die rubberen kapjes wat onder het bovenste schroefstuk van de schokdemper zit, die waren volgens mij ook gescheurd

6093, is dat voor 1 of voor 2 schokdempers? (of alle 4 )

Eneuh, hoe kan je tandwiel je aandrijfassen raken?

Comment

• ben je niet beter met dan bv 2dehands complete schokdempers te kopen? er staan er soms op kapaza, jij lijkt me ook iemand die zoooooo graag sleutelt daarmee

ik denk voor 2, 'k zou moeten kijken hoeveel er in zitten

flex hé draagarmen die wat mee bewegen zeker nochtands nergens tegen gereden ahja... FG'kes

grtz,

Comment

• Mijn schokdempers op zich zijn perfect in orde, ik ga dus geen andere schokdempers zetten als ik gewoon die rubbers kan vervangen

Comment

Mijn schokdempers op zich zijn perfect in orde, ik ga dus geen andere schokdempers zetten als ik gewoon die rubbers kan vervangen
                      tuurlijk, de vraag is alleen hoelang zal het duren in jouw geval om die dingen te vervangen
                      andere schokdempers kopen is gwn direkt plaatsen

vandaag nog uw stukken bestellen bij hobbythek, dan heb je ze woensdag al binnen, avondje werk en je kan in het weekend weer raggen

Comment

• Dat gaat snel hoor, dat ding is in zijn leven al 35 keer volledig uit elkaar geweest

Bewijs?

Originele aandrijfplaat gesmolten:

Koppeling naar de zak:

Klaar voor een detail beurtje
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Shit, nu gaan we nostalgisch worden

Action pics

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Plat met die kont

Vliegen...

... gone bad

't wordt echt hoog tijd om dat ding terug bollend te krijgen
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

't wordt echt hoog tijd om dat ding terug bollend te krijgen
                              idd
                              soms heb ik ook wel eens een dipje als er na 5min weeral iets kapot gaat, maar als ie dan eens in de zomer bij 25°c het een hele voormiddag uithoudt... zalig

ja ik doe da ook met de hogedrukreiniger, maar ik spuit hem eerst in met remreiniger, motor doe ik wel handmatig met een doek en remreiniger
                              schijnt dat hogedruk wel niet goed is voor de lagers, maar achteraf wat wd40 inspuiten

Comment

• schoon foto's allesinds!!
                                Ik wil ook zo'n noppenbanden

Comment

• 'k heb van die stofdichte lagers wat je bij Hobbythek krijgt bij de aankoop van je auto, die kunnen daar tegen

Maar erna spuit ik sowieso dat heel ding in met wd40

Comment

Working...
                                  X