Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het ziet er trouwens naar uit dat zowel Oregon's pa als ik een toekomstige marder kap in het oog gaan houden, de Touareg race :o

Buy games for kids & adults conveniently online | Carson | Official Manufacturer Shop✓ Personal Service✓ Fast Delivery✓ Free Returns✓

Voorlopig enkel en alleen als complete set te koop bij Carson, hopelijk komt de kap ook apart te koop
    Waarschijnlijk vliegen er bij mij wél meteen die lelijke VW stickers eraf

Comment

• Te koop voor €75
      Spijtig dat ie nie rijklaar is voor de marder, anders had ik een nieuwe uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Owyeah, bierbakken race

=)

Niiiiice !!

Comment

• Zitten daar nog flessen in, eigenlijk ? En zo ja : volle ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Zitten daar nog flessen in, eigenlijk ? En zo ja : volle ?

Als je goed kijkt naar de 1 ste foto dan zie je dat er flesjes inzitten zonder stopseltje erop.... hoogstwss zijn ze dan leeg.... hoop ik voor hen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              Owyeah, bierbakken race

=)

Niiiiice !!
              =)=)=)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Zitten daar nog flessen in, eigenlijk ? En zo ja : volle ?

Als je goed kijkt naar de 1 ste foto dan zie je dat er flesjes inzitten zonder stopseltje erop.... hoogstwss zijn ze dan leeg.... hoop ik voor hen
                De winnaar krijgt een bak, hij moet er maar voor zorgen dat er nog iets in blijft

Comment

Te koop voor €75
                  Past wss wel op de marder , maar dan heb je nog een uitlaatbocht nodig ook ( +- 30 € )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                    Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Te koop voor €75
                    Past wss wel op de marder , maar dan heb je nog een uitlaatbocht nodig ook ( +- 30 € )
                    En een einddemper en al die klemmen enzo...
                    Daar begin ik voorlopig niet aan, hoe exclusief het ook mag zijn

Comment

• Dit is wat er eventueel zou gebeuren mocht er geen Touareg komen:

Comment

• Netjes
                        Heb ook nog wat beziggeweest , zo wordt m'n beetle....
                        Voor :

Na:

comments welkom

Comment

• De kleur is magnifiek!

Trouwens, zou dat nachtblauw wat ik daar heb ook passen op de Touareg?

Comment

• Denk eerder dat het beste is dat je hem in de red-bull kleuren laat , zo past ie echt het beste .... kzou wel iets doen aan de lichten... die zien er speelgoed uit

Comment

• Nja, Red Bull was ik ook van plan, maar dan is het al de *telt* 4de rc in dat blauw

Comment

• Tzijn dan wel geen marder motoren, maar toch even het vermelden waard, vind ik

Zie daar man, nitro V8's, V12's en de hele nest

Comment

Tzijn dan wel geen marder motoren, maar toch even het vermelden waard, vind ik

Zie daar man, nitro V8's, V12's en de hele nest

Enig idee hoe zo'n Nitro V8 klinkt ?

Comment

• :shocked!:

Moet je dit 'es zien.

1. Schitterend om zien hoe die mechaniek werkt op de slomo's.

2. Venijnig klein ding man, zó giftig. Niet makkelijk te rijden, lijkt me.

3. Bij die wedstrijd : how the f*ck controleren die mannen de wagen, hoe kunnen ze bepalen of 'ie een backflip maakt of gewoon voerkant jumpt ?

Comment

:3. Bij die wedstrijd : how the f*ck controleren die mannen de wagen, hoe kunnen ze bepalen of 'ie een backflip maakt of gewoon voerkant jumpt ?
                                      Hangt er vanaf hoe je gas bijgeeft als hij zweeft.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                        :3. Bij die wedstrijd : how the f*ck controleren die mannen de wagen, hoe kunnen ze bepalen of 'ie een backflip maakt of gewoon voerkant jumpt ?
                                        Vermoedde ik ook al. Volgas houden zorgt voor voldoende momentum in de wielen die ervoor zorgen dat de wagen een mooie backflip doet. Je ziet zelfs sommigen een 360 backloop doen en dan 't gas inhouden zodat de auto stopt met spinnen, zodat ze alsnog mooi op de wielen terecht komen.

Bloody hell ... ik weet niet of ik mijn Marder (mocht ik er ene hebben, we're workin' on it) aan zó'n risico's zou blootstellen. Stel dat die pardoes op z'n neus terechtkomt ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                          Vermoedde ik ook al. Volgas houden zorgt voor voldoende momentum in de wielen die ervoor zorgen dat de wagen een mooie backflip doet. Je ziet zelfs sommigen een 360 backloop doen en dan 't gas inhouden zodat de auto stopt met spinnen, zodat ze alsnog mooi op de wielen terecht komen.

Bloody hell ... ik weet niet of ik mijn Marder (mocht ik er ene hebben, we're workin' on it) aan zó'n risico's zou blootstellen. Stel dat die pardoes op z'n neus terechtkomt ...
                                          Een marder is een mooi uitgebalanceerde wagen , ook al zou je zeggen dat het meeste gewicht zich meer nar achteren bevindt.
                                          Alles hangt natuurlijk af van de afsprong , je moet ga geven op de schans zelf en zorgen dat je zonder gas toekomt op de grond ( anders kan je differentiël wel eens '' krak '' doen... )
                                          Hierbij hebben sommige mensen problemen , ze willen springen , maar durven dan niet veel gas geven.... dan loopt het fout....

Comment

Working...
                                          X