Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Owja, wie nog "goedkoop" een nieuwe marder wilt, kan mss eens bij PKracing.nl kijken daar zou het ongeveer €709 zijn voor een standaard Marder RTR, klaar om te marderen dus
Zelfs de electronica zou betrouwbaar zijn! (nu weet ik wel niet of het de juiste electronica inbegrepen is in die prijs, of de flutelectronica )
Owja, wie nog "goedkoop" een nieuwe marder wilt, kan mss eens bij PKracing.nl kijken daar zou het ongeveer €709 zijn voor een standaard Marder RTR, klaar om te marderen dus
Zelfs de electronica zou betrouwbaar zijn! (nu weet ik wel niet of het de juiste electronica inbegrepen is in die prijs, of de flutelectronica )
Meerendeel zijn hier marders , maar ook nitro's, elektro's en baanauto's komen aan bod.
Access forbidden, of zoiets.
Site is een dagje offline
Morgen is ie weer terug hoor
Zoals ik zei gaat de site dus weer
Bij deze, check de meeting uit, het is niet meer zo ver weg :o
Wat houdt zo'n meeting allemaal in eigenlijk? Ook tegen elkaar racen?
We doen het vooral voor de fun, en we zullen ons dus ook niet gaan bewijzen onder elkaar omdat we met zo velen zijn en de situatie's dan te gevaarlijk worden
Nuja, als er een leuk leeg plekje voor je is, en niemand daar in de buurt van staat, en er toevallig iemand wat nonchalant naast me staat te brommen, dan ben ik er niet vies van om even alles open te sleuren
Toen gTa in Affligem (yup, daar was et ) is komen opdagen heeft hij eigenlijk te weinig gezien, vind ik. Er reden maximum 3 auto's tegelijk omdat al de rest (waaronder ik eens) ofwel schade had, ofwel zijn batterijen was vergeten te laden ofzo....
Hij heeft wel enkele stunts gezien, dat wel
Owja, en ik heb nu betere skills, tis onroad (nog harder) en ik heb een "open" uitlaat
Als het weer meezit kom ik ook misschien om wat te kijken en eventueel zelf wat te rijden.
Moet je je op voorhand inschrijven als je zelf met een nitro komt? En al dir pro's daar kunnen mij misschien wat helpen om hem eens goed af te stellen :p.
Je hebt een plagiaat merk, op zich niet slecht hoor, want ze zijn zeker gelijk aan de FG's, maar er zijn wel degelijk merkbare verschillen
Zoals:
De vering is "levender", de auto hobbelt snel offroad als het snel gaat
De auto is ook iets kleiner dan een Marder
Onderdelen van Carson zijn moeilijker te verkrijgen, maar de meeste onderdelen van FG passen ook
@ X5: Ik zou toch even je frequentie en auto opgeven, om een catastrofe met storingen te voorkomen
En idd, je kar zal als herboren terug komen
Ik heb m'n nieuwe body hier nog niet laten zien
Na de welbefaamde ( ook al zeg ik het zelf ) , blauw gevlamde marder , ben ik overgestapt op een beetle. Eigenlijk is het een eigen uitgedoktert systeem , want niemand is er eerder in geslaagd/ heeft eraan gedacht om een beetle met zijschorten ZONDER binnenbak te zetten op een standaard chassis. ( daardoor ook dat de meeste beetles zo hoog op hun pootjes staan.... )
aanschouw :
Ook even wat aandacht voor m'n Mielke 3kamer uitlaat en Conische K&N filter
( niet letten op de vuile tank enzo , moet hem eens grondig kuisen )
Wagen zal tevens rijden op de meeting ....
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om te komen ( ook toeschouwers , gelieve even de regels te lezen , zo kunnen jullie misschien nog van pas komen )
de deelnemende rijders , gelieve soort wagen + frequentie op te geven
Ik zal zondag waarschijnlijk niet kunnen komen naar de Ikea. Juist nu het zo dicht bij mijn deur was. Ik was vergeten dat ik die dag nog op vakantie ben.
Ik zal zondag waarschijnlijk niet kunnen komen naar de Ikea. Juist nu het zo dicht bij mijn deur was. Ik was vergeten dat ik die dag nog op vakantie ben.
Al de 2de keer dat je een meeting misloopt door een vakantie
Comment