Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    En jij wilt ook een Marder kopen *houdt de marder kort bij zich geklemd*
    Vandalen, dat zijn jullie! allemaal, stuk voor stuk!

als je braaf bent zal ik volgend jaar (2006 dus) eens passeren op één van jullie meetings
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      als je braaf bent zal ik volgend jaar (2006 dus) eens passeren op één van jullie meetings
      Niks van, gij komt zondag af, jouw ex waver heeft nog altijd een ritje tegoei op de marder

Comment

Niks van, gij komt zondag af, jouw ex waver heeft nog altijd een ritje tegoei op de marder
        dat zeg je goed, als je een karretje hebt om al de stukjes van de weever in te leggen om achter je marder te hangen kom ik af
        2015 BMW F11 520dA

Comment

dat zeg je goed, als je een karretje hebt om al de stukjes van de weever in te leggen om achter je marder te hangen kom ik af
          Ik heb een oplegger, maar Oregon heeft wel een dichte aanhangwagen

Comment

Ik heb een oplegger, maar Oregon heeft wel een dichte aanhangwagen
            *pppuuuuummmpp*

nope, ik kom toch niet, tis te ver... (vanwaar ken ik dat excuus nu weeral? )
            2015 BMW F11 520dA

Comment

*pppuuuuummmpp*

nope, ik kom toch niet, tis te ver... (vanwaar ken ik dat excuus nu weeral? )
              Voor mij is het 120 km, en nou jij weer

Comment

Voor mij is het 120 km, en nou jij weer
                ik heb een pa die elke dag naar brussel moet en 4 uur/dag op de baan is, bijgevolg wil ie dus niet in het weekend nog es gaan rondtoeren
                2015 BMW F11 520dA

Comment

ik heb een pa die elke dag naar brussel moet en 4 uur/dag op de baan is, bijgevolg wil ie dus niet in het weekend nog es gaan rondtoeren
                  Openbaar vervoer!

Comment

Openbaar vervoer!
                    je denkt toch niet dat ik geld ga neertellen enkel en alleen om jouw smoelwerk te zien?

2015 BMW F11 520dA

Comment

je denkt toch niet dat ik geld ga neertellen enkel en alleen om jouw smoelwerk te zien?

Dit is wel genoeg OT denk ik zo
                      De rest kan je kwijt in het topic op het marderforum.

Je bespaart ons trouwens veel tijd met te zeggen dat je geen goesting hebt om te komen, Hans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                        Dit is wel genoeg OT denk ik zo
                        De rest kan je kwijt in het topic op het marderforum.

Je bespaart ons trouwens veel tijd met te zeggen dat je geen goesting hebt om te komen, Hans

daar komt het op neer jah jij trouwens ook niet...

om toch maar ontopic te blijven: wat zou ik max. mogen neertellen op ebay voor een standaard marder?
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

daar komt het op neer jah jij trouwens ook niet...

om toch maar ontopic te blijven: wat zou ik max. mogen neertellen op ebay voor een standaard marder?
                          Hij komt wel....

Ik denk een 400-500 tal euro's naargelang de staat en electronica

Comment

Hij komt wel....

Ik denk een 400-500 tal euro's naargelang de staat en electronica

En voor een race? K'zou precies toch liever een 26cc kopen ALS ik er ooit een koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                              En voor een race? K'zou precies toch liever een 26cc kopen ALS ik er ooit een koop.
                              Een race kost nieuwzijnde een 200 tal euro ongeveer meer, dacht ik... pakweg 100 euro in 2de hands meer dus....
                              Het verschil tussen een 23cc en 26cc merkt ge dus niet echt, ge merkt dat de 26 meer koppel heeft bij het optrekken en hernemen, maar voor de rest zijn ze nagenoeg gelijk.... (kheb wel de indruk dat de 26 zuiniger is)

Zet er een uitlaat op en de 26 zou de 23 met plastic en alu opeten, naar het schijnt
                              Zullen we binnekort dus achterkomen

Comment

• paar dingetjes die ik heb gevonden, zeg maar welke een goeie koop zou zijn en welke niet...

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...954209198&rd=1

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...780885459&rd=1

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...780735947&rd=1
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

paar dingetjes die ik heb gevonden, zeg maar welke een goeie koop zou zijn en welke niet...

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...954209198&rd=1

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...780885459&rd=1
                                  Als deze niet in prijs gaan stijgen zijn het goede koopjes denk ik

Comment

• Tot welk uur duurt de meeting eigenlijk? 90 Percent kans dat ik tot daar kom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                      Tot welk uur duurt de meeting eigenlijk? 90 Percent kans dat ik tot daar kom.
                                      Van 14u tot..... Dunno

Maar ik heb slechter nieuws.... vanaf donderdag en vrijdag lijkt het weer slechter te worden

Comment

Van 14u tot..... Dunno

Maar ik heb slechter nieuws.... vanaf donderdag en vrijdag lijkt het weer slechter te worden
                                        Ik val in herhaling: "Zolang het maar niet regent."

Kan je er echt geen uur oplakken?

vier uur? vijf uur?

Comment

without radio gear
                                          Toch wel een vereiste denk ik. Anders mag j'er weer een dikke 109EUR bijtellen voor een deftige FM zender en dan zit je al over je €500.

*EDIT*

De tweede is ook zonder zender en ontvanger denk ik.

Comment

Working...
                                          X