Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar op hoeveel komt er dan bij voor een zender/ontvanger. Of ben je dan goedkoper af met die daaronder (720€)
€720 is rijklaar, met electronica
@ glenn: ik heb nog steeds de plastic motorsteunen en heb er geen problemen mee
De plastics beginnen pas echt te slijten als je de motor er de hele tijd afhaalt en terug op zet....
400 uur... Als je gemiddeld een half uurken per dag rijd of drie en een half uur per week gaat ie langer dan een jaar mee. Maar wie komt nu aan dat gemiddelde? Tegen dat die motor dan versleten is heb ik alweer een andere vakantiejob achter de rug.
@ glenn: ik heb nog steeds de plastic motorsteunen en heb er geen problemen mee
De plastics beginnen pas echt te slijten als je de motor er de hele tijd afhaalt en terug op zet....
dat begrijp ik. maar is dat dan goedkoper dan degene van 500€ te nemen en een zender bij te kopen?
Ik denk het wel, bij die van €575 zit volledig geen electronica, het is enkel de kale marder
Wat je dan nog nodig hebt:
-Zender+ontvanger (uiteraard FM) -> €160 bij pase voor een 3PM (is wel zonder HRS, met HRS kost ie €180)
-Servo's -> reken maar op een 160 tal euro voor een goede set
-Batterijen -> €70 ongeveer voor zender en ontvanger pack samen
-Lader -> €25 voor een goede multilader.
Dan nog olie, benzine en de nodige (meest voorkomende) gereedschappen en je bent klaar om te marderen!
Ik denk het wel, bij die van €575 zit volledig geen electronica, het is enkel de kale marder
Wat je dan nog nodig hebt:
-Zender+ontvanger (uiteraard FM) -> €160 bij pase voor een 3PM (is wel zonder HRS, met HRS kost ie €180)
-Servo's -> reken maar op een 160 tal euro voor een goede set
-Batterijen -> €70 ongeveer voor zender en ontvanger pack samen
-Lader -> €25 voor een goede multilader.
Dan nog olie, benzine en de nodige (meest voorkomende) gereedschappen en je bent klaar om te marderen!
Dat bedriegt dan toch ook
want er staat dit bij
Kompleet model inklusief de sterke 26CC Zenoah motor.
Comment