Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, de verkoper belde me gisteren terug om te zeggen dat er zaterdagvoormiddag al eentje komt kijken voor z'n Marder Ik dacht dus meteen aan jou
Maar das goed, vanavond is't familie-vergadering () in de hoop dat ik m'n ouders op de valreep nog kan overtuigen. Indien dit laatste lukt, bel ik 'm meteen en zwaai ik met een handvol geld door de telefoon
ikke gelukkig ikke gelukkig
*huppelt vrolijk rond*
Het is dus gelukt.
Vanaf nu ben ik de trotse eigenaar, van het gele monster.
Hij ziet er echt schitterend uit. En kap staat me ook wel aan.
Het is/was dus een zenoah 23cc maar hij is geupgradet naar een 26cc (andere cylinderkop) en heeft stalen tandwiel en 3kamer uitlaat. ziet er mij een snel beestje uit
Hopelijk durf ik gaaaaaaz geven . In het begin wel nog een beetje oppassen, want het blokje moet nog gerodeerd worden. Onroadbanden zijn in perfecte staat en offroad (heavy dutty) zijn spliksplinter nieuw. Zender is wel een AM, maar zal in het begin wel voldoen. Eerst eens proberen, kan nadien altijd nog een andere gaan halen. Vooraan is hij verbreed, zodat hij een perfecte wegligging heeft. En vering staat optimaal. Heb er nog een extra spioler (F1), lader (dankzij oregon), een oude gescheurde kap (welke ik ga opknappen voor offroad) en de oude cylinderkop bij gekregen. En nog kunnnen afdingen tot 525€ Lijkt me een mooie prijs.
Oja en oregon heeft nog 15€ te goed voor zen failsave.
Straks even alles opkuisen en wil er mij iemand zeggen welke benzine men banaan slikt. anders staat hij hier mooi te staan
Reden van verkoop was. (hij had er 3staan)
zijn zoon is 18 geworden en intresse begint te minderen.
Wawwwwwwwwwww prachtig banaantje...welkom in de club waar de marders thuis zijn.
Wel je banaantje slikt super 98 met per 5liter 150ml 2-taktmotorolie.
Dit mengsel maak je liefst zelf.
Wawwwwwwwwwww prachtig banaantje...welkom in de club waar de marders thuis zijn.
Inderdaad, een práchtig masjien !
@ Grote Smurf: 'k heb m'n ouders dan toch zover gekregen ! Vanavond ga ik met m'n kameraad achter een Marder zien / eentje kopen !
Wie weet kan ik hier straks ook pronken met m'n eigenste Mardertje
ola, dat klinkt goed!!! Ik zie hier allemaal prachtige wagens. Straks moet ik m'n smurfenkeverke herspuiten om ni uit den toon te vallen.
Good luck man.
Dank je.
Heb je gisteren avond niet meer gezien. We hebben je toch niet wakker gemaakt, hoop ik
Bedankt allesinds van het meermaals mogen meenemen van Stijn. Want alleen zou ik er nooit aan begonnen zijn.
Hopelijk tot snel, ga proberen deze zondag eens te rijden bij ons op de industriezone.
Nen dikke proficiat met uw aankoop! En veel rijplezier gewenst! Ziet er heel goeie koop uit! Denk als het zover is dat ik ook naar zoiets op zoek ga gaan...mits enige hulp van een paar forumleden?
Hopelijk kan ik hem gauw eens aan het werk zien!
Straks moet ik m'n smurfenkeverke herspuiten om ni uit den toon te vallen.
Good luck man.
En ik dan met mijn wit product? (voorlopig... )
@Tuscani: die kap is idd niet al te makkelijk erop te krijgen met die uitlaat, maar ik heb een manier gevonden
Gewoon eerst onder de uitlaat beginnen (opzij dus) en dan vanachter over de spoilersteunen en de rest gaat vanzelf
Comment