Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
    Wel, de verkoper belde me gisteren terug om te zeggen dat er zaterdagvoormiddag al eentje komt kijken voor z'n Marder Ik dacht dus meteen aan jou

Maar das goed, vanavond is't familie-vergadering () in de hoop dat ik m'n ouders op de valreep nog kan overtuigen. Indien dit laatste lukt, bel ik 'm meteen en zwaai ik met een handvol geld door de telefoon

Wait and see ... *fingers crossed*
    What can I say? Succes !!!

Comment

• @ Tuscani: Veel succes

Deze kwam ik tegen op een forum

Greetz
      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
        What can I say? Succes !!!

Als alles meezit ga ik morgen met m'n pa, Dean en Dean's pa achter een Marder kijken !

Heb de verkoper zélf niet kunnen contacteren, maar heb 't met de vader geregeld. In de loop van morgenvoormiddag gaat de verkoper me al dan niet bevestigen of het doorgaat.

Er is reeds iemand die zaterdag zou gaan zien en die €400 geboden heeft. Zijn vraagprijs is €450 en ik hoop er €425 van te kunnen maken.

Nuja, als én Dean én z'n pa meegaan moet dat wel lukken denk ik

Wish me goodluck ! *fingers still crossed*

En wie weet ben ik morgenavond de trotse eigenaar van m'n eigen beestje

Comment

• felicitations
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            felicitations
            Dat is nog nét effe te vroeg.

Comment

Dat is nog nét effe te vroeg.
              bwa... voor het geval dat hé...
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• ikke gelukkig ikke gelukkig
                *huppelt vrolijk rond*

Het is dus gelukt.
                Vanaf nu ben ik de trotse eigenaar, van het gele monster.
                Hij ziet er echt schitterend uit. En kap staat me ook wel aan.
                Het is/was dus een zenoah 23cc maar hij is geupgradet naar een 26cc (andere cylinderkop) en heeft stalen tandwiel en 3kamer uitlaat. ziet er mij een snel beestje uit
                Hopelijk durf ik gaaaaaaz geven . In het begin wel nog een beetje oppassen, want het blokje moet nog gerodeerd worden. Onroadbanden zijn in perfecte staat en offroad (heavy dutty) zijn spliksplinter nieuw. Zender is wel een AM, maar zal in het begin wel voldoen. Eerst eens proberen, kan nadien altijd nog een andere gaan halen. Vooraan is hij verbreed, zodat hij een perfecte wegligging heeft. En vering staat optimaal. Heb er nog een extra spioler (F1), lader (dankzij oregon), een oude gescheurde kap (welke ik ga opknappen voor offroad) en de oude cylinderkop bij gekregen. En nog kunnnen afdingen tot 525€ Lijkt me een mooie prijs.
                Oja en oregon heeft nog 15€ te goed voor zen failsave.

Straks even alles opkuisen en wil er mij iemand zeggen welke benzine men banaan slikt. anders staat hij hier mooi te staan

Reden van verkoop was. (hij had er 3staan)
                zijn zoon is 18 geworden en intresse begint te minderen.

Genoeg gezeverd nu. Fotookes kijken

Comment

• Kheb weln nog moeite met de kap erop te zetten. Kzal waarschijnlijk nog iets te voorzichtig zijn

Last edited by ; 04/03/2005, 13:11.

Comment

• lllmlmlmlmlm

Comment

• Wawwwwwwwwwww prachtig banaantje...welkom in de club waar de marders thuis zijn.
                      Wel je banaantje slikt super 98 met per 5liter 150ml 2-taktmotorolie.
                      Dit mengsel maak je liefst zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Grote Smurf
                        Wawwwwwwwwwww prachtig banaantje...welkom in de club waar de marders thuis zijn.

Inderdaad, een práchtig masjien !

@ Grote Smurf: 'k heb m'n ouders dan toch zover gekregen ! Vanavond ga ik met m'n kameraad achter een Marder zien / eentje kopen !

Wie weet kan ik hier straks ook pronken met m'n eigenste Mardertje

*vingers doen zeer van het telkens kruisen *

Comment

• ola, dat klinkt goed!!! Ik zie hier allemaal prachtige wagens. Straks moet ik m'n smurfenkeverke herspuiten om ni uit den toon te vallen.
                          Good luck man.

Comment

Wawwwwwwwwwww prachtig banaantje...welkom in de club waar de marders thuis zijn.
                            Dank je.
                            Heb je gisteren avond niet meer gezien. We hebben je toch niet wakker gemaakt, hoop ik

Bedankt allesinds van het meermaals mogen meenemen van Stijn. Want alleen zou ik er nooit aan begonnen zijn.

Hopelijk tot snel, ga proberen deze zondag eens te rijden bij ons op de industriezone.

Comment

• ja sorry dat ik niet ben komen kijken, maar was druk(weeral te druk) met andere zaken bezig.Waarschijnlijk zien we jullie zondag e.k.

Comment

• Nen dikke proficiat met uw aankoop! En veel rijplezier gewenst! Ziet er heel goeie koop uit! Denk als het zover is dat ik ook naar zoiets op zoek ga gaan...mits enige hulp van een paar forumleden?
                                Hopelijk kan ik hem gauw eens aan het werk zien!

Greetz
                                FrE
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Straks moet ik m'n smurfenkeverke herspuiten om ni uit den toon te vallen.
                                  Good luck man.
                                  En ik dan met mijn wit product? (voorlopig... )

@Tuscani: die kap is idd niet al te makkelijk erop te krijgen met die uitlaat, maar ik heb een manier gevonden
                                  Gewoon eerst onder de uitlaat beginnen (opzij dus) en dan vanachter over de spoilersteunen en de rest gaat vanzelf

Comment

• Oh I'm só excited ... and I just can't hide it ... I'm 'bout to loose control and I think I like it ... *lalalalalaala*

Binnen dit en 5 minuutjes spring ik in de wagen, sjeezen we langs de bank, vervolgens langs Dean om dan straight naar m'n toekomstige kar te rijden

Hopen dat alles vanavond in kannen en kruiken is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                      Oh I'm só excited ... and I just can't hide it ... I'm 'bout to loose control and I think I like it ... *lalalalalaala*

Binnen dit en 5 minuutjes spring ik in de wagen, sjeezen we langs de bank, vervolgens langs Dean om dan straight naar m'n toekomstige kar te rijden

Hopen dat alles vanavond in kannen en kruiken is
                                      Om dan tot de conclusie te komen, dat hij al verkocht is

Khoop van niet voor u
                                      Maar heb je nu al pics? Want ik wil ze eens zien.

Comment

• Iedereen koopt marders...behalve ikke...

Comment

Iedereen koopt marders...behalve ikke...
                                          Je vergeet Hans

Comment

Working...
                                          X