Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Seg, hoeveel bigscales hebben we hier nu al, eigenlijk ?

- Oregon
    - Grote Smurf
    - Xius
    - Tuscani
    - Sassefras
    - ikke

Wie nog ?
    Ikke, maar ik lees dit maar voor m'n plezier, ben meer actief op marderforum.info
    En m'n vader rijdt ook met bigscale's natuurlijk

Comment

Ik heb de pa van m'n lief 'es effe met m'n Leo laten rijden, en die parkeerde 'm met een harde *bonk* onder de carosserie van Babs achter 't achterwiel. Geen schade aan de Marder, wat krassen op Babs.

Ik weet het wel, hoor. Anderen laten rijden ? No thx ...
      Es zien, laatst dat ik iemand met een rc van me liet rijden eindigde 'ie op zijn kop of tegen de borduur (mijn pa )

Met de Marder mag niemand rijden, zelfs een ervaren persoon niet (buiten mezelf natuurlijk )

Rood: Leopard

Leopard-BABS: 1-0

Comment

• M'n pa wou persé eens wet m'n wagen rijden
        Hij kon dan wel de kracht niet aan van mijn Mielke en de eerstvolgende bocht zat hij met een voorwiel in een plas.... Gelukkig geen schade....
        Maar hij is er nu wel van overtuigd dat de banden van mij beter zijn lol....
        Smurf rijdt nu met mijn Ellipsen btw .... is veel beter

@ Tuscani : Goed zo'n lader , dan kan je verschillende Mah selecteren? ( mag ik even weten welke lader je hebt? Robber R5? )en heb je dan ook bijbehorend fichetje voor je batterij ( want de meeste laders werken met + en - kabels.... ) Hopelijk lukt het daarmee

@ Sassefras : Die E-ringetjes verkopen ze in pakketjes waar er van elke maat enkele inzitten.... Vind je zeker terug in de Gamma of Brico.... mijn favo winkeltjes
        Ook het siliconen darmpje tussen de uitlaat is een goed ID .... Het zou niet de eerste zijn die een deel van z'n rolkooi doorsmelt door een uitlaat die tegen de rolkooi rust....
        Ist het niet , Smurfje? lol

Nu ga ik mijne Blauwe Geschelpten eens uitknippen voor de Mielke... want hij moet zondag wat gaan bewijzen.... Wie gaat mee? ( Waalwijk)

Groetjes ...
        Oregon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
          Nu ga ik mijne Blauwe Geschelpten eens uitknippen voor de Mielke... want hij moet zondag wat gaan bewijzen.... Wie gaat mee? ( Waalwijk)

Groetjes ...
          Oregon
          Dat weet je wel

Maar wederom ziet het weer er niet gunstig uit

Comment

• *grmbl*

Die servo's haten mij, en ik haat die servo's

Nuja, na dik 2 uur stuntelen is't voor mekaar

*trots*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
              Ik neem u op uw woorden de volgende meeting

Greetz
              Fre

Mij goed ... bring your money

De algemene regel is: wie bij mij iets stukrijdt, vervangt dat stukje door eentje in alu

"Dean jongen ... is rijden ? "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                Mij goed ... bring your money

De algemene regel is: wie bij mij iets stukrijdt, vervangt dat stukje door eentje in alu

"Dean jongen ... is rijden ? "
                Ela , twijfels over mijn rijkunsten :p

btw : I keep what i break :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Lord
                  Ela , twijfels over mijn rijkunsten :p

btw : I keep what i break :p

De eerste €25 aan brokken is van't huis Das voor alle tankjes nitro die ik al leeggereden heb

Comment

De eerste €25 aan brokken is van't huis
                    Awel se, das nu ne keer sympathiek
                    Alvast bedankt
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Wat ik nog wou vragen:

kan het kwaad dat m'n gasservo lichtjes zoemt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                        @ Tuscani : Goed zo'n lader , dan kan je verschillende Mah selecteren? ( mag ik even weten welke lader je hebt? Robber R5? )en heb je dan ook bijbehorend fichetje voor je batterij ( want de meeste laders werken met + en - kabels.... ) Hopelijk lukt het daarmee
                        Groetjes ...
                        Oregon
                        robbe 5R indeed. (25€)
                        heb keuze tussen 2x 60, 140, 180 en 500mA. Volgens verkoper moe tik hem op de 500mA aansluiten, met idd zo'n tussenstukje. Heb het gisteren gedaan, het was al beter, maar nog te weinig dus zal batt om zeep zijn. Het direct een nieuwe besteld. 3300mA, (40€) daarmee zal ik wel een tijdje zoet zijn zeker.

Hopelijk,
                        dan kan ik eindelijk beginnen rijden

Oja oregon, als je vader met men marder gereden heeft, zat de failsave er dan nog tussen, of was die er van tussen gehaald toen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Hopelijk,
                          dan kan ik eindelijk beginnen rijden
                          Hehe, in al die tijd heb ik ook nog maar één keertje gereden

Meer nog, voor de moment heb ik helemaal géén Marder
                          Dean is 'm hiernet komen oppikken voor een 'groot onderhoud'.

Oa de servo's voor eens en voor altijd tegoei afstellen, finetunen van de motor (als er tijd is) en een laatste check-up.

Als dit eenmaal achter de rug is (normaal zet ie 'm morgen hier terug af Wat een service hé ) kan ik eindelijk regelmatiger gaan rijden

Moest je dit lezen Dean: voor donderdagavond is alles in orde ... We zullen 't school dan is gaan terroriseren met onze kettingzagen open wielen

Comment

• Even een paar foto's opgezocht van de school (een 500 m van bij mij thuis )

Een 4-tal voetbalvelden en een looppiste en dan nog es een 5-tal (gróte) speelplaatsen ... het ultieme parcours

Dan komt er nog bij dat Dean 12 van die pilonen van PK heeft ....
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vermoed dat ze je niet zullen toestaan daarop te rijden. Misschien de eerste keer wel, maar als ze de staat van het gras en de looppiste zullen zien daarna, dan mag je er donder op zeggen dat 't je voortaan verboden wordt.

Waar is dat ergens ? Wil ik ook wel m'n Leo z'n offroads 'es in laten graven.

Comment

Ik vermoed dat ze je niet zullen toestaan daarop te rijden. Misschien de eerste keer wel, maar als ze de staat van het gras en de looppiste zullen zien daarna, dan mag je er donder op zeggen dat 't je voortaan verboden wordt.

Waar is dat ergens ? Wil ik ook wel m'n Leo z'n offroads 'es in laten graven.

Toestaan, toestaan ... Wat denk jij ? Dat ik naar de directeur ga lopen om vriendelijk te vragen of ik de voetbalvelden, waar ze elk jaar een fortuin in pompen om ze door een professioneel bedrijf te laten onderhouden, naar de verdoemis mag rijden ?

Neeeeeih ...

En aangezien ik daar op't school zit, weet ik ook dat er enkel op het eerste voetbalveld gespeeld worden en de twee achtersten niet gebruikt worden. Daar komt nagenoeg nooit iemand, dus ze zullen er niet echt van wakker liggen.

Ik heb ook even in't oog gehouden wanneer er echt niémand op school is.
                                Conclusie: heel zaterdag en zondag en dinsdag- en donderdagavond

De school ligt in Kapelle-op-den-Bos. (regio Londerzeel (Vlaams-Brabant)) in de buurt van de A12

Comment

• Alright, alweer een Marder-meeting ! Jij doet de organisatie en dergelijke, wij komen af en helpen dat achterste voetbalveld naar de verdommenis helpen.

Deal ?

Comment

• - whoops -

Comment

Alright, alweer een Marder-meeting ! Jij doet de organisatie en dergelijke, wij komen af en helpen dat achterste voetbalveld naar de verdommenis helpen.

Deal ?

Mij goed, maar dan hebben we op z'n minst 2 snelle getaway-cars nodig

Ik zie er niet echt een probleem in, in de vakantie zit daar toch nooit iemand en iets verder richting Willebroek (vlak náást de A12 weet een kameraad van me nog een paar leegstaande parkings en velden zijn in een industriepark

'k Zal es informeren

Comment

Mij goed, maar dan hebben we op z'n minst 2 snelle getaway-cars nodig
                                        Die getaway cars zijn niet het probleem, het snel inladen van de marders wel

Tenzij... wat als we snel de auto invliegen, we met de marder een burnout van gras doen tegen de directeur en dan de marder vanuit de auto, al rijdend, besturen tot een veilige locatie?

Comment

• Jij kijkt teveel TV.

Gewoon de baseball-bat uit de wagen halen en boos kijken. Ze zullen snel weg zijn en voor ze terugkeren met de blauwbloezen, hebben wij een calligrafisch verantwoorde "Fuck you" in het gras gemarderd.

Comment

Working...
                                          X