Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
A Twist of the Wrist
-
Aaaah ... deze ochtend ietsje na 8 uur stond m'n Mardertje terug voor de deur
Hij heeft een volledige checkup gedaan, de rem is gefinetuned en de servo's zijn tot in de puntjes afgesteld
(oja Dean, merci dat je ook ineens m'n banden hebt afgekuist )
Het was me Dean ook opgevallen dat m'n uitlaat recht op m'n band blaast. En die offroadbandjes slijten al meer dan genoeg naar m'n goesting
De uitlaat een beetje 'verdraaien' was geen oplossing, want dan wringde hij tegen m'n rolkooi.
Dean heeft dus niet beter gevonden van er een siliconen eindstukje op te zetten. Wederom thanks
En dan nu enkele pix:
(Ik háát scharen op de uitlaat )
Het eindstukje
In afwachting van de bumper ga ik er wss zo'n stukje isolatiemateriaal op 'strappen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniZie maar dat die plastiek niet smelt, of je hebt een blauw gespikelde uitlaat ipv een geschaarde
en doe nog iets van isolatie rond je stangen
1) *wijst naar zijn tekst* Het eindstuk op m'n uitlaat en de stukjes 'plastiek' achter de ring is van een siliconendarm. Maw, dat ding gaat bij die temperatuur van z'n leve niet smelten
2) antennerietjes om rond m'n stangen te doen komen met wat geluk deze namiddag aan
U zei ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonXius , we beginnen hier overbodig te worden....
Tuscy en sassefras kunnen hunne plan hier trekken....
Op naar het volgende forum om ons geloof te verkondigen :mrgreen:
kheb gisteren met batt gaan halen. En heb ze er juist eens aangehangen, en hij reageerd voldoende op de wielen nu.
Dus vanavond als het niet regent, eindelijk eens testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonXius , we beginnen hier overbodig te worden....
Tuscy en sassefras kunnen hunne plan hier trekken....
Op naar het volgende forum om ons geloof te verkondigen :mrgreen:
die meeting zondag: waar ? om hoe laat ? wie komt er ? onroad / offroad ?
Wie weet kan ik toch wat tijd vrijmaken om af te komen (als 't niet te ver is natuurlijk)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoe reageert zo een mardertechniek onder de kap op al da vuil die erin vliegt???
en ik veronderstel dat ge die niet proper krijgt door de karcher der eens op los te laten?
onroad wordt hij eigenlijk niet vuil. Offroad wel volgens gTa, en companie. Offroad ga ik dan ook van de week voor de eerste keer testen. dus dat zal je binnenkort wel kunnen lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOffroad wel volgens gTa, en companie. Offroad ga ik dan ook van de week voor de eerste keer testen. dus dat zal je binnenkort wel kunnen lezen.
Dirty as hell, ja M'n kameraad is't kuisen al beu zegt ie, hij wil dringend onroad bandjes.
Ik moet zeggen dat het kuisen wel meeviel (heb 't dan ook maar 1 keertje moeten doen), maar om nu te zeggen dat ik dat elke keer zou moeten doen Daarvoor kruipt er nét ietsje teveel tijd in.
Ik doe het eerder om de 2 keer, maar dan wel grondig. (alles wordt geolied en gesmeerd na't kuisen, om piepen te voorkomen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskihoe reageert zo een mardertechniek onder de kap op al da vuil die erin vliegt???
en ik veronderstel dat ge die niet proper krijgt door de karcher der eens op los te laten?
Daarna WD40 erover en terug in mekaar zetten...
Zelf heb ik het nog niet gedaan, voor mij volstaat kwast, doeken, compressor, remmenreiniger en WD40 wel
Comment
Comment