Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
    Toestaan, toestaan ... Wat denk jij ? Dat ik naar de directeur ga lopen om vriendelijk te vragen of ik de voetbalvelden, waar ze elk jaar een fortuin in pompen om ze door een professioneel bedrijf te laten onderhouden, naar de verdoemis mag rijden ?

Neeeeeih ...

En aangezien ik daar op't school zit, weet ik ook dat er enkel op het eerste voetbalveld gespeeld worden en de twee achtersten niet gebruikt worden. Daar komt nagenoeg nooit iemand, dus ze zullen er niet echt van wakker liggen.

Ik heb ook even in't oog gehouden wanneer er echt niémand op school is.
    Conclusie: heel zaterdag en zondag en dinsdag- en donderdagavond

De school ligt in Kapelle-op-den-Bos. (regio Londerzeel (Vlaams-Brabant)) in de buurt van de A12
    verdorie, kon dat niet wat dichterbij liggen, dan kon ik eens komen helpen om dat voetbalterrein naar de filistijnen te helpen met wat crossmoto's en enduro's. een halfuur met wat crossers erop en je hebt het ideale opengeragde terrein om je op uit te leven met wat Marders en leo's.
    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      is dat niet als er een beetje kracht op staat? een klein beetje de trim veranderen helpt wel (dacht ik).

Als ik een digitale zender heb (T3PM) zal ik de uitwijking wel afstellen. Ik denk dat het daaraan ligt

Comment

• mijn broer belt hier just om te vragen welken RC dak mij gaan halen

hij kwam just op het forum om nekeer te zien voor de nitro's

spooky

Comment

• Aaaah ... deze ochtend ietsje na 8 uur stond m'n Mardertje terug voor de deur

Hij heeft een volledige checkup gedaan, de rem is gefinetuned en de servo's zijn tot in de puntjes afgesteld

(oja Dean, merci dat je ook ineens m'n banden hebt afgekuist )

Het was me Dean ook opgevallen dat m'n uitlaat recht op m'n band blaast. En die offroadbandjes slijten al meer dan genoeg naar m'n goesting
          De uitlaat een beetje 'verdraaien' was geen oplossing, want dan wringde hij tegen m'n rolkooi.

Dean heeft dus niet beter gevonden van er een siliconen eindstukje op te zetten. Wederom thanks

En dan nu enkele pix:

(Ik háát scharen op de uitlaat )

Het eindstukje

In afwachting van de bumper ga ik er wss zo'n stukje isolatiemateriaal op 'strappen'

Comment

• Zie maar dat die plastiek niet smelt, of je hebt een blauw gespikelde uitlaat ipv een geschaarde

en doe nog iets van isolatie rond je stangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              Zie maar dat die plastiek niet smelt, of je hebt een blauw gespikelde uitlaat ipv een geschaarde

en doe nog iets van isolatie rond je stangen

1) *wijst naar zijn tekst* Het eindstuk op m'n uitlaat en de stukjes 'plastiek' achter de ring is van een siliconendarm. Maw, dat ding gaat bij die temperatuur van z'n leve niet smelten

2) antennerietjes om rond m'n stangen te doen komen met wat geluk deze namiddag aan

U zei ?

Comment

• Xius , we beginnen hier overbodig te worden....
                Tuscy en sassefras kunnen hunne plan hier trekken....
                Op naar het volgende forum om ons geloof te verkondigen :mrgreen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                  Xius , we beginnen hier overbodig te worden....
                  lol
                  kheb gisteren met batt gaan halen. En heb ze er juist eens aangehangen, en hij reageerd voldoende op de wielen nu.
                  Dus vanavond als het niet regent, eindelijk eens testrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                    Xius , we beginnen hier overbodig te worden....
                    That reminds me (MSN werkt niet ):

die meeting zondag: waar ? om hoe laat ? wie komt er ? onroad / offroad ?

Wie weet kan ik toch wat tijd vrijmaken om af te komen (als 't niet te ver is natuurlijk)

Comment

That reminds me (MSN werkt niet ):

die meeting zondag: waar ? om hoe laat ? wie komt er ? onroad / offroad ?

Wie weet kan ik toch wat tijd vrijmaken om af te komen (als 't niet te ver is natuurlijk)
                      in nederland (Waalwijk)

Comment

• hoe reageert zo een mardertechniek onder de kap op al da vuil die erin vliegt???

en ik veronderstel dat ge die niet proper krijgt door de karcher der eens op los te laten?

Comment

in nederland (Waalwijk)
                          Ja tarrara Dan heb ik niks gezegd No way dat ik all the way tot in NL ga rijden

Morgenavond zal ik de sportvelden es een beurt geven met m'n Marder

Comment

Morgenavond zal ik de sportvelden es een beurt geven met m'n Marder
                            neem foto's hé.

edit: film gewoon alles; dan kunnen we meegenieten van de opspattende graszoden en modder.
                            Last edited by 911turbo; 09/03/2005, 14:44.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                              hoe reageert zo een mardertechniek onder de kap op al da vuil die erin vliegt???

en ik veronderstel dat ge die niet proper krijgt door de karcher der eens op los te laten?
                              kheb er nog geen ervaring mee, maar je moet nu ook niet in de modder gaan krossen. Na je rit gewoon alles eens goed schoonmaken, is voldoende. Ook niet te precies willen zijn, of je hebt hetzelfde voor als gTa. Dat hij overal begint te kraken wegens te proper en te vast te staan.

onroad wordt hij eigenlijk niet vuil. Offroad wel volgens gTa, en companie. Offroad ga ik dan ook van de week voor de eerste keer testen. dus dat zal je binnenkort wel kunnen lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                neem foto's hé.

edit: film gewoon alles; dan kunnen we meegenieten van de opspattende graszoden en modder.
                                Foto's zal ik zeker nemen. Filmpjes wss ook ... maar de vraag is of ik ze ook online ga krijgen

Comment

Foto's zal ik zeker nemen. Filmpjes wss ook ... maar de vraag is of ik ze ook online ga krijgen
                                  waarom niet, het album bestaat nog altijd

Comment

Offroad wel volgens gTa, en companie. Offroad ga ik dan ook van de week voor de eerste keer testen. dus dat zal je binnenkort wel kunnen lezen.

Dirty as hell, ja M'n kameraad is't kuisen al beu zegt ie, hij wil dringend onroad bandjes.

Ik moet zeggen dat het kuisen wel meeviel (heb 't dan ook maar 1 keertje moeten doen), maar om nu te zeggen dat ik dat elke keer zou moeten doen Daarvoor kruipt er nét ietsje teveel tijd in.

Ik doe het eerder om de 2 keer, maar dan wel grondig. (alles wordt geolied en gesmeerd na't kuisen, om piepen te voorkomen )

Comment

waarom niet, het album bestaat nog altijd
                                      Daar kan je toch geen filmpjes uppen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                        hoe reageert zo een mardertechniek onder de kap op al da vuil die erin vliegt???

Bwa, radioplaat eraf, plastic zak rond luchtfilter en dan gaat dat wel hoor

Daarna WD40 erover en terug in mekaar zetten...

Zelf heb ik het nog niet gedaan, voor mij volstaat kwast, doeken, compressor, remmenreiniger en WD40 wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Seg, hoeveel bigscales hebben we hier nu al, eigenlijk ?

- Oregon
                                          - Grote Smurf
                                          - Xius
                                          - Tuscani
                                          - Sassefras
                                          - ikke

Wie nog ?

moi

ben aan het zoeken achter een mooi exemplaartje

Comment

Working...
                                          X