Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    het enige probleem dat ik nu nog zie is mijn madam

ik mag al niet met schoenen binnen op ons appartement, laat staan met een bemodderde marder om hem op ons livingtafel te gaan zitten kuisen

en beneden in het kot zet ik hem liever niet want da kan ni op slot
    zelfde probleem als bij mij

ik heb hem gekocht en hetnadien gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      zelfde probleem als bij mij

ik heb hem gekocht en hetnadien gezegd

en hoe reageerde ze???

ge zit hier toch te typen dus ik vermoed dat het goed afgelopen is zonder uitgetrokken ledematen en zo

Comment

en hoe reageerde ze???

ge zit hier toch te typen dus ik vermoed dat het goed afgelopen is zonder uitgetrokken ledematen en zo
        heb zelfs gezegd da ter al een meeting was nu zondag, maar dat ik neen gezegd had speciaal voor haar. Kreeg een mailtje terug dat ik moest gaan, dat ze het anders toch 2weken moest aanhoren. Ga het voor alle zekerheid toch nog eens vragen

Comment

• gij snoodaard

bon,

ik ben weg, weg zeg ik u

geeft gij ne gil voor de marderminimeetattuscanisplace????

Comment

gij snoodaard

bon,

ik ben weg, weg zeg ik u

geeft gij ne gil voor de marderminimeetattuscanisplace????
            kom even binnen straks
            ik zit hier tot 19u

Comment

kom even binnen straks
              ik zit hier tot 19u

ik ga eerst gaan eten bij dunja haar ouders, als ik voor 7u weg ben dan spring ik nog es binnen, ok

Comment

• De eerste die nu nog beweert dat een nitro veel meer problemen is dan een Marder en dat deze laatste na maximaal 2 trekken start, rám ik in elkaar

Mijn handen liggen open (rechterwijsvinger bloedt) en ik heb een tenniselleboog van 't trekken aan de trekstarter.

Ie doet N-I-K-S.

Ja, ik heb de choke al es opgezet, ja ik heb de luchtfilter er al is afgehaald, nee er zit geen lek in mijn tank, ja er zit nog naft in mijn tank, nee er ontsnapt geen lucht via de aansluitstukken van de uitlaat, nee hij is niet verzopen (ja, ik heb 't gechecked) en ja de bougie is nog in orde. (ook gechecked)

I had it

Comment

• Vooraleer ge van de daken gaat roepen....
                  Even wat uitleg :
                  1) Hoe is hij vorige keer stilgevallen ( Leeggereden/ stilgevallen /stilgelegd )
                  2) Het is niet omdat uw bougie vonkt dat ze daarom goed is, een meer gedetailleerde uitleg weet Xius daarover te geven , hij heeft dat probleem onlangs gehad.
                  3) T'is heel koud buiten en op marderforum zal je al gemerkt hebben dat sommige marders eveneens niet wilden starten. ( toch , dat was vorige week , toen het - 10 was en - 21 in nederland.... zo koud is het nu ook weer niet , maar het kan toch een factor zijn)
                  4) Die ontstoorde bougiedop kwam vanzelf los zei je.... lijkt me ni neig katholiek.
                  5) Als hij niet meteen start met de choke en je trekt er dan stuk of 10-20 keer aan, dan verzuip je hem en krijg je hem niet aan de praat.

Groetjes,
                  Oregon

Comment

• tis al in orde

De uitleg laat ik aan sassefras

Tomski had bijna een marder

Comment

• Man man, wat een miserie. Blijkt nu dat die draad dat naar de bougie loopt helemaal uitgesleten is (vraag me niet hoe !) Ik kon die draadjes er gewoon een voor een uit trekken.

Tuurlijk kon ik dan niet starten

Allez, 't is dan toch opgelost Seffes gaan rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                        2) Het is niet omdat uw bougie vonkt dat ze daarom goed is, een meer gedetailleerde uitleg weet Xius daarover te geven , hij heeft dat probleem onlangs gehad.
                        Inderdaad, heb nu mijn andere bougie terug moeten steken, de champion is er definitief geweest...

Amen en uit, de NGK zit er nu in, de motor is afgesteld en heb een onroad wheelie getrokken uit stilstand, bring on Waalwijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          Inderdaad, heb nu mijn andere bougie terug moeten steken, de champion is er definitief geweest...

Amen en uit, de NGK zit er nu in, de motor is afgesteld en heb een onroad wheelie getrokken uit stilstand, bring on Waalwijk!
                          kan jij wheelie's trekken?
                          dan moet ik dat ook kunnen, met men banaan

Comment

• Ik kan tijdens het hernemen wheely's trekken.... heb hier onlangs een filmpje van gepost ook lol....
                            Uit stilstand heb ik veel kracht , maar ik werk met een 20-44 vertanding... zodat ik net dat ietsje meer topsnelheid heb , maar toch genoeg acceleratie.
                            M'n pa die heeft ook een 20-44 zitten , maar die kan wel veel sneller optrekken.... maar kan niet zo hernemen als de mijne ...

Die mielke is echt wel een TOP-Uitlaat....
                            Wat zou het zijn als ik die 23 CC LB factory tuned motor eens op mijn Mielke monteer?

Groetjes...
                            Oregon

Comment

kan jij wheelie's trekken?
                              dan moet ik dat ook kunnen, met men banaan
                              Jouw uitlaat werkt pas op hogere toeren dan de mijne, door jouw lange uitlaatbocht...
                              Daardoor zul je moeilijker vanuit stilstand eentje kunnen trekken (hmm ), maar wel al hernemend mss? Je moet er ook genoeg grip voor hebben

Offroad kon ik sowieso wheelie's trekken, nu niet meer getest met nieuwe uitlaat, zal ik zondag wel merken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Jouw uitlaat werkt pas op hogere toeren dan de mijne, door jouw lange uitlaatbocht...
                                Daardoor zul je moeilijker vanuit stilstand eentje kunnen trekken (hmm ), maar wel al hernemend mss? Je moet er ook genoeg grip voor hebben

Offroad kon ik sowieso wheelie's trekken, nu niet meer getest met nieuwe uitlaat, zal ik zondag wel merken
                                Volgens grote smurf heb ik heel goede bandjes. dus daar zal het niet aan liggen
                                Maar toch even goed men motortje inrijden.

Comment

Volgens grote smurf heb ik heel goede bandjes. dus daar zal het niet aan liggen
                                  Maar toch even goed men motortje inrijden.
                                  Bandjes moeten ook warm zijn, mijne hadden net een burn outje gedaan en toen opeens *vol de trigger in* zoef, wieltjes omhoog

Inrijden is nu idd belangrijker

Comment

• Hiernet nog wat naft gaan halen zie, alles is gereed voor morgen.

Heb 'm ineens nog is gestart, en ie was van den eerste keer weg

Comment

• Voila se, just thuis van het werk en der is hier precies heel wat leesvoer bijgekomen En nog een potentiële "Marderer" Join the club zou ik zo zeggen!

@Tuscani en/of gTa: Als jullie deze week nog eens gaan rijden wil je me eens iets laten weten? Kzou die wel eens in actie willen zien. Want na de vorige meeting zat ik toch nog wat op mn honger En met foto's en filmpjes alleen hou ik het niet meer uit tot het groot verlof

Greetz
                                      FrE
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• @ Tusc & Tomski

What about morgen, donderdagavond dus ?

Ik zit morgennamiddag in Zaventem, maar ik zou normaal gezien tegen ten laatste 20u terug in Gent moeten zijn. Moesten we nu 'es afspreken aan de parking van den Expo ?

Of neen nog beter ... ik heb een héél héél erg leuk stukje gemillimeterd gras ontdekt nabij de Blaarmeersen. Dat je er mag rijden kan niet zijn, 't ziet er véél te mooi uit, maar dat maakt het net aantrekkelijker, right ? Dus, laat ons zeggen : Blaarmeersen it is.

Let me know !

O ja, Tusc, ik heb jouw brillenwinkeltelefoonnummer, en Tomski jouw GSM-nummer hebbek. Ik bel één van beiden of beide of als ik in Gent ben. En zowiezo geldt : zonder tegenbericht om 20u op het parkeerterrein van het atletiekgebouw aan de Blaarmeersen (het parkeerterrein dat evenwijdig met de straat ligt).

Ha damn, 't is daar kermis in de buurt, juist. Wordt wat moeilijk als je er de weg niet goed kent. Euhm ... ach gat ...we spreken gewoon daar af, jullie vinden 't wel.

Comment

• Effe snel een plannetje getekend.

Comment

Working...
                                          X