Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Working on it Er zitten paar leuke tss van Tom zijn wheelies ........ en buitelingen Maar ze zijn toch wel een beetje donker. Reden: het was donker buiten.
Maar ik ben eens aan het kijken of ik ze softwarematig niet ietsje helderder kan krijgen. Indien niet post ik ze zoals ze nu zijn
Greetz
FrEMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Hèhè, na een anderhalve week 1. weinig tijd en 2. veel miserie ... heb ik vandaag eindelijk weer 'es een tweetal uurtjes zonder problemen ofzo kunnen sjeezen.
Constataties ...
- die 1:6 truck-slicks bieden géén grip als ze koud zijn (logisch, 'k heb de M1 voor en de S1 achter)
- Als ze warm zijn bieden die dingen magistrale grip ... al is de Alfa Roleo nog iétsje te sterk (wachten op warmer weer, i presume)
- Vandaag motor afgesteld, de Leo reed dus véél te rijk rond ... vergeleken met wat 'ie vanavond laat neerzette van prestaties, deed 'ie vroeger maar een 80% denk ik
- Ook qua acceleraties is 'ie plots precies van een 4-liter V8 naar een 6-liter V12 gegaan
- De omschakeling van 98 prutsnaft met zozo-olie (220 ml op 5 liter) naar Duitse Shell V-Power met Motul 800 (185 op 5) is héél erg goed voelbaar.
- Omdat 'ie nu een pak armer draait, verbruikt de Leo plots beduidend minder : 40 minuten met één tank !
- 't Is eigenlijk scary hoe snel dat ding gaat, zelfs een parking van 200 op 30 m is niet groot genoeg
- 'k Heb nog niet offroad gereden met de nieuwe afstelling, en 'k hoop dat een klein wheelietje nu ook mogelijk is (alhoewel, ik vrees ervoor, met dat uitermate stabiel Leo-chassis).
- Als ik samen rijd met Marders, zie je toch duidelijk dat de Leo rustiger ligt en minder uit z'n evenwicht geraakt in oneffen bochten en zo.
- Binnenkort ga ik me een setje 22t (staal) & 42t (plastic) & meenemer 52 (alu) halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa- Omdat 'ie nu een pak armer draait, verbruikt de Leo plots beduidend minder : 40 minuten met één tank !
Als 'ie zuipt zoals 'ie in toeren klimt en fluit.... ow dear
Comment
-
ikke gisteren naar mijne andere gajajist geweest.
en wagen ook laten afstellen, want er had een prutser aangezeten
Morgenvroeg onroad test op de nurburgring van mere (parking aldi) en hopen dat alles goed gaat in de hel van mere. Als ik dan nog mag, savonds rendez vous in gent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa- 'k Heb nog niet offroad gereden met de nieuwe afstelling, en 'k hoop dat een klein wheelietje nu ook mogelijk is (alhoewel, ik vrees ervoor, met dat uitermate stabiel Leo-chassis).
Maar bij mij is het dus al gelukt om dat leo ding te wheelien. En ik zit dan nog met een G2D.
In ieder geval, als hij goed afgesteld staat, en je komt in een lagere ondergrond, zou het wel moeten lukken.
Comment
-
Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Naja, aan de andere kant is het wel beter als hij geen wheelies trekt, dan kun je tenminste blijven sturen
Niets is zo vervelend als wanneer je uit een bocht effe te happig met de gas omgaat en dan een wheelie krijgt, waardoor de auto niet terechtkomt waar jij dat wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Naja, aan de andere kant is het wel beter als hij geen wheelies trekt, dan kun je tenminste blijven sturen
Niets is zo vervelend als wanneer je uit een bocht effe te happig met de gas omgaat en dan een wheelie krijgt, waardoor de auto niet terechtkomt waar jij dat wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Ik rij meestal op kunstgras, dus daar is het zeker doenbaar voor de wheelies, alhoewel het me nog niet veel is overkomen met die leo chassis, een geluk, hij kan toch wel redelijk veel kracht overzetten in snelheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniikke gisteren naar mijne andere gajajist geweest.
en wagen ook laten afstellen, want er had een prutser aangezeten
Dat de servo andersom stond, kon geen kwaad, alleen is 't niet de bedoeling. Zou perfect gewerkt hebben. Maar bon.
En dat 'ie nou al weer een beetje niet perfect loopt, is normaal. Bij de mijne is 't ook rijden-afstellen-rijden-afstellen ... zo'n ding krijgt klappen, jong, en verslijten doet 't ook (rem b.v.)en dan gaat er al 'es iets opnieuw ingesteld moeten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957(...) Bij mij is het dus al gelukt om dat leo ding te wheelien. En ik zit dan nog met een G2D.
Ik zit er precies nog altijd ver van af, tenzij wanneer de ondergrond een handje helpt. Gister onroad heb ik een 10 cm hoge wheely getrokken van dikke 10 meter lang ... niet hoog maar wel ver dus ... maar dat kwam omdat 'ie een *bokje* nam tijdens 't wegaccelereren op een redelijk groot keitje. Voor de rest, op vlakke ondergrond, houdt 'ie z'n voorwielen pertinent aan de grond. En 'ie staat ondertussen toch goed afgesteld, vind ik.
'es Wachten tot op kunstgras. Volgend weekend op 't BPT-circuit bijvoorbeeld.
Comment
Comment