Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
    (...) Alleen heeft ie nogal de neiging van op z'n twee zijwieltjes te gaan rijden in té scherpe bochten Soms loopt dat goed af ... soms (lees: het merendeel van de tijd) loopt het iets minder goed af
    Ik ga dus dubbele meenemers steken vooraan, zodat ik toch al iéts beter op de baan lig, en achteraan komt ie lager te hangen !
    Kan je nog dingen voor doen, hoor. Meer toe-out vooraan (maakt 'm iets minder hitsig in bochten, waardoor je beter je bochten kan controleren), en achteraan meer positief camber (zodat de achteraan dus meer op de binnenkant rusten) en toe-in (waardoor 'ie stabieler uit een bocht accelereert). En zowiezo : lager leggen, zowel vooraan als achteraan. Een Leo ligt toch duidelijk lager, en ik heb nog nooit gehad dat 'ie in de grond beet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
      zijde dan zo een avondmens dat je nu pas hebt gegeten?
      Als ge 20 uur per dag leeft, en dat gedurende 6 dagen per week (dan is de week om), dan is 3 keer eten niet voldoende.

Comment

• Ga je dadelijk nog testrijden?

Comment

• Hehe , er is hier nog veel beweging op dit late uur
          Vriendin is in slaap gesukkeld, dus ikke stillekes uit bed naar hier gekome want ben nog zo wakker als iet
          Nice pics xius
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Kan je nog dingen voor doen, hoor. Meer toe-out vooraan (maakt 'm iets minder hitsig in bochten, waardoor je beter je bochten kan controleren), en achteraan meer positief camber (zodat de achteraan dus meer op de binnenkant rusten) en toe-in (waardoor 'ie stabieler uit een bocht accelereert). En zowiezo : lager leggen, zowel vooraan als achteraan. Een Leo ligt toch duidelijk lager, en ik heb nog nooit gehad dat 'ie in de grond beet ...
            Vanvoor en vanachter ligt ie al lager.
            En wat die toe-in, toe-out en camber betreft: das iets voor morgen

Comment

Vanvoor en vanachter ligt ie al lager.
              En wat die toe-in, toe-out en camber betreft: das iets voor morgen
              Watje
              Doe dat nu nog, het is pas middernacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                Watje
                Doe dat nu nog, het is pas middernacht
                Gisterenavond heb ik tot half 1 zitten ****** aan die Marder, tot groot jolijt van de ouders. Ik ga dat geen twee avonden op rij wagen

Wij zullen mekaar nog is spreken als ge ook ne Marder hebt. 4 keer kuisen en je bent het beu, wedden ?

Comment

• Hmmmm dat zou ik nu ook niet zeggen. Ik was mijn auto eigenlijk ook wel eens graag..........................alst schoon weer is, niet te kouw is, niet regent en er niet teveel wind staat

Dus zal dat voor die marder ook wel zo zijn hehe

Comment

• *wijst naar vorige pagina*

Kunnen we elkaar nu nog eens spreken?

Comment

• Volgens mij staan deze hier nogniet ( of alvast toch niet in groot formaat ) :
                      Zijn nog foto's van Waalwijk... waar ik samen met Xius ben heengegaan ( letterlijk )

Comment

4 keer kuisen en je bent het beu, wedden ?
                        Bwoah, is dat dan zo ?

(zo héél soms eeh wenste ik dat dat ding volledig dichtgemetseld was, sjonge soms is 't een pokkewerk om 'm proper te krijgen)

Comment

• Hoeveel kost zo'n Marder-geval eigenlijk, 'tziet er wel fijn uit om mee rond te crossen.

Comment

• Reken op € 1.000 om te beginnen, als je alles nieuw koopt. Dna heb je een goeie auto met goeie electronica, een goeie zender, wat sleutelmateriaal en spare parts.

The sly is the limit, echter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Hoeveel kost zo'n Marder-geval eigenlijk, 'tziet er wel fijn uit om mee rond te crossen.
                              Ik ben voor een tweedehandse gegaan, en ik heb voor de moment nog altijd niet meer dan €500 uitgegeven (incl materiaal en andere benodigdheden).

En je mag zeggen wat je wil: maar mijn beestje ziet er zéér goed verzorgd uit

Comment

Ik ben voor een tweedehandse gegaan, en ik heb voor de moment nog altijd niet meer dan €500 uitgegeven (incl materiaal en andere benodigdheden).
                                Ik zit al aan €1600 ofzo, en Oregon zit al een stuk boven de €2000....

Have fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                  Idd, radioplaat eruit, benzinetank eruit, motor eruit en het chassis afspuiten met hoge drukreiniger!

De radioplaat zelf afspuiten met wd40 en dan met compressor erop, ditto voor benzinetank en motor en dan krijg je dit effect!

Alleen zit ik nog stééds met een lek aan mijn uitlaatpakking
                                  Mss toch weer eens de vloeibare pakkingen uithalen

Dat beest kan tegen een hogedruk?

Oooooowyeah. (het kuisprobleem is dus al - voor dat ik er één heb - opgelost )

Het begint wel stilaan te kriebelen als ik zo hoor van al die meetings waar ik niet aanwezig kon zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                    Yup, maar denk eraan, een rollend chassis heeft geen rem meer, aangezien de rem aan de motor zit, die je er net vóór hebt uitgehaald.... als je dus niet een beetje oppast, heb je een door waterkracht aangedreven marder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      Yup, maar denk eraan, een rollend chassis heeft geen rem meer, aangezien de rem aan de motor zit, die je er net vóór hebt uitgehaald.... als je dus niet een beetje oppast, heb je een door waterkracht aangedreven marder
                                      lekker goedkoop én milieuvriendelijk
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        én milieuvriendelijk
                                        Buiten alle olie en vetten en rotzooi dat in de wilde natuur wordt geloost is het idd milieuvriendelijk

Dus heb ik maar snel terug de motor erop geschroefd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc

Oooooowyeah. (het kuisprobleem is dus al - voor dat ik er één heb - opgelost )

Het begint wel stilaan te kriebelen als ik zo hoor van al die meetings waar ik niet aanwezig kon zijn.
                                          Als gij tot in aarschot raakt en vandaar uit terug thuis :p wil ik u evt komende zondag, als ik ga wel meenemen

Comment

Working...
                                          X