Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKan je nog dingen voor doen, hoor. Meer toe-out vooraan (maakt 'm iets minder hitsig in bochten, waardoor je beter je bochten kan controleren), en achteraan meer positief camber (zodat de achteraan dus meer op de binnenkant rusten) en toe-in (waardoor 'ie stabieler uit een bocht accelereert). En zowiezo : lager leggen, zowel vooraan als achteraan. Een Leo ligt toch duidelijk lager, en ik heb nog nooit gehad dat 'ie in de grond beet ...
En wat die toe-in, toe-out en camber betreft: das iets voor morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24Watje
Doe dat nu nog, het is pas middernacht
Wij zullen mekaar nog is spreken als ge ook ne Marder hebt. 4 keer kuisen en je bent het beu, wedden ?
Comment
-
Hmmmm dat zou ik nu ook niet zeggen. Ik was mijn auto eigenlijk ook wel eens graag..........................alst schoon weer is, niet te kouw is, niet regent en er niet teveel wind staat
Dus zal dat voor die marder ook wel zo zijnhehe
Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VHoeveel kost zo'n Marder-geval eigenlijk, 'tziet er wel fijn uit om mee rond te crossen.
En je mag zeggen wat je wil: maar mijn beestje ziet er zéér goed verzorgd uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIk ben voor een tweedehandse gegaan, en ik heb voor de moment nog altijd niet meer dan €500 uitgegeven (incl materiaal en andere benodigdheden).
Have fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Idd, radioplaat eruit, benzinetank eruit, motor eruit en het chassis afspuiten met hoge drukreiniger!
De radioplaat zelf afspuiten met wd40 en dan met compressor erop, ditto voor benzinetank en motor en dan krijg je dit effect!
Alleen zit ik nog stééds met een lek aan mijn uitlaatpakking
Mss toch weer eens de vloeibare pakkingen uithalen
Dat beest kan tegen een hogedruk?
Oooooowyeah.(het kuisprobleem is dus al - voor dat ik er één heb - opgelost
)
Het begint wel stilaan te kriebelen als ik zo hoor van al die meetings waar ik niet aanwezig kon zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcDat beest kan tegen een hogedruk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Yup, maar denk eraan, een rollend chassis heeft geen rem meer, aangezien de rem aan de motor zit, die je er net vóór hebt uitgehaald.... als je dus niet een beetje oppast, heb je een door waterkracht aangedreven marder2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcDat beest kan tegen een hogedruk?
Oooooowyeah.(het kuisprobleem is dus al - voor dat ik er één heb - opgelost
)
Het begint wel stilaan te kriebelen als ik zo hoor van al die meetings waar ik niet aanwezig kon zijn.
Comment
Comment