Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit zijn dus die grijze truck-wielen, met de brede versie achteraan, zoals hier ? Cool. Zou 'k pardoes onder m'n marder zetten in weg-trim. Maar dan wel met de schijfjes erin, 'k vind die cool.
O ja, let op die metallic-lak achteraan ... schitterend, toch ?
Dit zijn dus die grijze truck-wielen, met de brede versie achteraan, zoals hier ? Cool. Zou 'k pardoes onder m'n marder zetten in weg-trim. Maar dan wel met de schijfjes erin, 'k vind die cool.
O ja, let op die metallic-lak achteraan ... schitterend, toch ?
Damn, wat heb ik gedaan
gTa gaat dalijk zijn volledige BMW kennis vergeten en vervangen door dat van FG...
Anyway, die velgen worden dus niet zwakker door ze in warm water te leggen, sterker zelfs, in heet water worden ze nog steviger, maar das riskant aangezien ze ook zwakker kunnen worden...
Stel je die lekker brede velgen eens voor in dat gepolierd alu... :o
Damn, wat heb ik gedaan
gTa gaat dalijk zijn volledige BMW kennis vergeten en vervangen door dat van FG...
Anyway, die velgen worden dus niet zwakker door ze in warm water te leggen, sterker zelfs, in heet water worden ze nog steviger, maar das riskant aangezien ze ook zwakker kunnen worden...
Stel je die lekker brede velgen eens voor in dat gepolierd alu... :o
Die andere, da's "flipflop"-lak. Iriserende lak. Gelijk ALfa Romeo's azzuro nuvola metallic. Zo van dieje lak die verschillende kleuren krijgt naargelang de lichtinval.
Allez, gewoon al die body in 't blauw metallic en 'ie ziet er zóveel beter uit...
En dan nog alu wieletjes.
Etzelfde blauw als op mijn Porsche ongeveer
Ik heb gelukkig nog foto's van mijn witte kap in nieuwstaat, kga me daar es mee bezig houden om dat te photoshoppen met een eventueel toekomstig design voor een airbrush, alleen wil ik dan ravenzwart met ook een kleurenovergang naar dat blauw daar.
Seg, en autolak (metallic) op de witte body, houdt dat ? Want metallic-lak achter die lexan body moet nog ietsje minder mooi zijn dan metallic-lak erop, dacht ik zo. Toch ?
Comment