Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • wat denken jullie hiervan?





    Goed onderhouden marder.
    Deze marder heeft een g2d motor met een nieuwe zuiger en lagers.
    Hij heeft een K&N filter met extra beschermhoes
    De kap is heel netjes gespoten en heeft bijna geen enkele beschadeging.
    Heel uniek heeft hij ook spatboarden.
    De besturing bestaat uit 2 stuurservo's met stalen tandwielen van hitec en een sterke gas rem servo
    De zender is een graubner xr6 fm
    Aandrijfassen en tandwielen zo goed als nieuw met stof hoesjes over de aandrijfassen
    De prijs: 650 euro
    De besturing bestaat uit 2 stuurservo's met stalen tandwielen van hitec en een sterke gas rem servo
    De zender is een graubner xr6 fm
    Aandrijfassen en tandwielen zo goed als nieuw met stof hoesjes over de aandrijfassen
    De prijs: 650 euro
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

    Comment


    • Hé die had ik ooit al es ergens gezien.

      Lekker origineel die spatbordjes Maar of die bestand zijn tegen het ruigere offroad werk ...

      Over het algemeen ziet ie er mooi onderhouden uit, maarja zo'n dingen moet je altijd es IRL zien

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        Hé die had ik ooit al es ergens gezien.

        Lekker origineel die spatbordjes Maar of die bestand zijn tegen het ruigere offroad werk ...

        Over het algemeen ziet ie er mooi onderhouden uit, maarja zo'n dingen moet je altijd es IRL zien
        wel, ik heb idd ook m'n twijfels die spatbordjes, want als die niet meeveren met heel het wiel, maar vastzitten op het chassis is het dus onmogelijk om deftig offroad te gaan, bovendien krijg je er geen offroadbanden bij en staat er ook nog bij de beschrijving: onroad-marder

        nu ja, spatbordjes er af, offroadbanden kopen en tzal wel lukken zeker?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

        Comment


        • l

          Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          wel, ik heb idd ook m'n twijfels die spatbordjes, want als die niet meeveren met heel het wiel, maar vastzitten op het chassis is het dus onmogelijk om deftig offroad te gaan, bovendien krijg je er geen offroadbanden bij en staat er ook nog bij de beschrijving: onroad-marder

          nu ja, spatbordjes er af, offroadbanden kopen en tzal wel lukken zeker?
          'k Zie ook net dat 't een G2D is.
          Nuja, niks slechts over een G2D hé, Dean rijdt ook met eentje. Maar ik merk vantijd toch wel dat ie alles uit de kast moet halen om mij bij te benen ...

          Mijn G230rc04 zou ik alvast niet meer willen afstaan voor een andere 23cc'er

          Als'k jou was zou 'k toch uitkijken naar een G230rc**. Op die site staan er een paar rc01's aan aannemelijke prijzen ... (deze hebben wél offroad banden en vaak ook nog enkele alu parts !)

          Comment


          • Na gisteren 2 G2D's in actie te hebben gezien (nu weet ik niet of Ken voluit ging, maar van Tim weet ik zeker dat 'ie voluit ging, omdat 'ie het zelf zei) weet ik toch dat ze moeilijk meekunnen
            Terwijl wij met onze 26cc's 04 op ons gemakske rondtoerde moesten die G2D's dus al alles geven om ons al te kunnen bijhouden

            Neemt niet weg dat dat blauw geval hierboven knap is

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              'k Zie ook net dat 't een G2D is.
              Nuja, niks slechts over een G2D hé, Dean rijdt ook met eentje. Maar ik merk vantijd toch wel dat ie alles uit de kast moet halen om mij bij te benen ...

              Mijn G230rc04 zou ik alvast niet meer willen afstaan voor een andere 23cc'er

              Als'k jou was zou 'k toch uitkijken naar een G230rc**. Op die site staan er een paar rc01's aan aannemelijke prijzen ... (deze hebben wél offroad banden en vaak ook nog enkele alu parts !)

              idd, ook al gezien, en de prijs ligt ook nog lager, maar... die hebben meestal geen pistoolzenders
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Na gisteren 2 G2D's in actie te hebben gezien (nu weet ik niet of Ken voluit ging, maar van Tim weet ik zeker dat 'ie voluit ging, omdat 'ie het zelf zei) weet ik toch dat ze moeilijk meekunnen
                Terwijl wij met onze 26cc's 04 op ons gemakske rondtoerde moesten die G2D's dus al alles geven om ons al te kunnen bijhouden

                Neemt niet weg dat dat blauw geval hierboven knap is
                Nja de G2D's zijn iets trager ja, maar vergeet niet dat jullie met tune pipe's zitten, ik en tim niet.(de mijne stond begrensd op 60%) Op het leuke voetbalveldje in Afliggem(na de meeting) heb ik hem ook beter afgesteld en hij kan redelijk mee, maar eens stijn hem volledig openzet moet ik toch passen, logisch toch, je kunt toch niet verwachten dat Komatsu niet verbeterd.
                BTW binnekort komt er langs hier ook een G260RC4.

                Deze hierboven mag dan wel knap zijn, maar denk niet dat hij 650 waard is, moest er een g230rc* opstaan dan wel
                Last edited by ; 31/03/2005, 14:57.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                  Nja de G2D's zijn iets trager ja, maar vergeet niet dat jullie met tune pipe's zitten, ik en tim niet.(de mijne stond begrensd op 60%) Op het leuke voetbalveldje in Afliggem(na de meeting) heb ik hem ook beter afgesteld en hij kan redelijk mee, maar eens stijn hem volledig openzet moet ik toch passen, logisch toch, je kunt toch niet verwachten dat Komatsu niet verbeterd.
                  BTW binnekort komt er langs hier ook een G260RC4.

                  Deze hierboven mag dan wel knap zijn, maar denk niet dat hij 650 waard is, moest er een g230rc* opstaan dan wel
                  inderdaad, zo'n uitlaat doet al veel, maar ik heb gisteren ook nauwelijks volgas gegeven (behalve op een recht stuk waar het gelijk was)

                  En gisteren was ook duidelijk de evolutie te zien van G2D naar RC01 en RC04 en 23cc vs 26cc

                  Comment


                  • Oregon als je nog eens in afligem gaat offroaden, mag je mij altijd op voorhand verwittigen.
                    Zondags dan

                    Comment


                    • oja, en je gaat het niet geloven. Ik vond echt dat de mijne slecht reed in zonhoven. Weet je wat ik en grote smurf ontdekt hebben in affligem? er zat een steen gekneld tussen mijn alu onderarm en sleet mijn dogbone af. Hij is zo maar even half zo dik , dat was ook een reden waarom alles een beetje schuurde.

                      Comment


                      • Qua wegligging?
                        Vond ik eigelijk ook, vooral omdat het een halve Leo is
                        Zeker als je zag dat die van gTa stukken beter reed

                        Comment


                        • Marder G230 RC1





                          Opties:

                          K&N filter

                          Ontvanger box

                          Stalen tandwiel

                          Aluminium meenemer

                          De banden zijn nog redelijk goed

                          Kap heeft gebruikers sporen

                          Zender is een stick zender van graubner

                          Beturings servo met metalen tandwielen

                          1800MAH accu


                          500 euro

                          Comment


                          • Marder g230 rc1







                            Deze marder heeft de volgende tuningsdelen:

                            Aluminium aandrijfplaat

                            Aluminium tandwiel meenemer

                            Aluminium schokbrekerkoppen

                            Aluminium luchtfilter adaptor met een K&N filter

                            Stalen aandrijftandwiel(tandwielverhouding 44:20)

                            Tandwiel bescherm kapje

                            Snelle stalen uitlaat met navulbare demper

                            Ontvanger box

                            Carbon accusteun

                            De motor is een G230 RC1 met een nieuwe zuigerveer en een ontstoorde bougie dop

                            Voorbanden zijn orgineel achterbanden zijn van een marder race(iets hoger) beide in een uitstekende staat

                            De aandrijfassen zijn nog goed net als alle tandwielen

                            Verder bestaat de besturing uit:

                            Robbe stuurservo met metalen tandwielen

                            Robbe gas rem servo extra sterk met metalen tandwielen

                            Een 1800mah accu

                            De zender is een robbe futuba attack

                            De kap is helaas niet zo heel erg netjes meer



                            575 euro

                            Comment


                            • Er is hier iemand de site van Fgdehands aan 't leegplukken.

                              Comment


                              • Welke gasservo?
                                Ontvangers batterij is aan de lage kant, vind ik...
                                Die graupner is alvast geen FM denk ik, er zit geen failsave bij en wederom een iets verouderde motor ...

                                Comment


                                • Meer info en meer Marders op:

                                  Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.






                                  PS: de 1e heeft geen voorbumper ! Let ook even op het extra darmpje in de nafttank

                                  Comment


                                  • Die 2de is iets beter, maar de zender zuigt en de batterij is ook weer iets te licht

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      Qua wegligging?
                                      Vond ik eigelijk ook, vooral omdat het een halve Leo is
                                      Zeker als je zag dat die van gTa stukken beter reed
                                      Dat zal wel, is een echte leo. Maar ook echte afstellingen, ik heb nogal veel problemen met mijn veringen, welke olie doen jullie daar in?
                                      En bij een echte leo zit opzij ook een tune pipe=> beter evenwicht.
                                      Mijn chassis is even breed, alleen langer dan een marder chassis

                                      Comment


                                      • Ik heb ook de indruk dat ik wat problemen heb met de afstelling, meestal heb ik nogal last van onderstuur

                                        Comment


                                        • Ga het even hier posten, want ik kan anders geen foto's uploaden

                                          dus men vering achteraan hang ik aan dat gaatje iets hoger, naar buiten toe.


                                          en men voorste aan dat gaatje dat ik nog moet openboren. Dus meer naar binnen toe

                                          Comment

                                          Working...
                                          X