Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet waar.
je krijgt de code van de hekken op en rond he tcircuit. en je mag gelijk wanneer gaan rijden
Daar ben ik niet zo zeker van hoor. Ik heb destijds het gemeentehuis platgelopen om terug te mogen rijden op het circuit en verkregen dat we enkel in het w.e. mogen rijden van 14h00 tot 18h00.
Morgen ga 'k ook weer 'es effe binnen bij CIS. Zo'n gehard stalen secundaire as halen. Dan m'n nieuwe tandwieltjes erop (ik heb pedoeme nog nooit m'n 20/44 getest !) en hopelijk in de loop van volgende week 'es gaan testrijden.
En sjah, de kleur oranje ... Het was ofwel dit, ofwel wit. Maar aangezien ik vond dat m'n Mardertje al wit genoeg is, heb ik dan maar gekozen voor de orange ones :mrgreen: Dit steekt ook nog een beetje af tegen het geheel
Morgen ga 'k ook weer 'es effe binnen bij CIS. Zo'n gehard stalen secundaire as halen. Dan m'n nieuwe tandwieltjes erop (ik heb pedoeme nog nooit m'n 20/44 getest !) en hopelijk in de loop van volgende week 'es gaan testrijden.
Tzal gaan tijd worden.
ik zit hier van pure miseri continue men batt terug af te laten.
Sally begint mij al een miskoo paan te praten, met schuldgevoel er bovenop.
Comment