Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Tzijn dan wel geen marder motoren, maar toch even het vermelden waard, vind ik

Zie daar man, nitro V8's, V12's en de hele nest
    Als je elk motortje zo moet afstellen
    Om nog maar van de prijs te zwijgen , want zo'n motortjes zijn nu niet de goeikoopste...

& btw , op m'n parking rijdt een van m'n maten met zo'n kyosho inferno.... toch wel een van de betere nitro's ( stabiliteit , 3.5 Cc )

Comment

• Zo'n nitro V8 zal wel sowieso hoogtoerig klinken, denk ik...
      BTW, Oregon, dat afstellen zal wel maar met 2 carb's verlopen ofzo denk ik

En een Marder die op zijn neus terecht komt kan niet zo veel kwaad, meestal

Voor 1 keertje dan toch, als je het elke dag opnieuw doet.... ow boy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        2. Venijnig klein ding man, zó giftig. Niet makkelijk te rijden, lijkt me.
        Geloof het of niet, nitro's zijn makkelijker te besturen dan Marders
        Die dingen wegen nauwelijks 2kg en hebben ook dik 2 PK soms met gigantisch veel toeren (30-40.000 is geen uitzondering) maar ze hebben wel énorm veel grip en stabiliteit, daar waar een Marder zou uitbreken of zou gaan ondersturen gaat een nitro nog even verder...
        Enig nadeel is dat het kleiner, zwakker en duurder in onderhoud (brandstof en afstellen) is

Owja, als je in de lente weer eens afkomt naar een mardermeeting kun je mss een paar nitro's aan het werk zien, waarschijnlijk ook de mijne :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Enig idee hoe zo'n Nitro V8 klinkt ?
          ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Wolf

Nog een lekker motortje.

Nog meer van dit spul te vinden op http://www.conleyprecision.com/

Met een filmpje: http://www.conleyprecision.com/webhigh.rm let op !!! real player allert.

GOOOOODDAAAAAAAAMMMMNNNN :shocked!:
          Die cobra

Ik ook wil :shocked!:

Comment

• 13.500 toeren uit die V8, 3.5PK (beetje weinig) en.... bijna $5000....

*edit: de Cobra:

1/4 Scale COBRA

Quick change four link rearend - Four wheel hydraulic disc brakes with dual master cylinder - Custom ball joints with grease fittings-Replica Hallibrand wheels with Goodyear style tires and knock-offs - Oil filled shocks - Stainless steel exhaust- Leather interior- Burled walnut dash with simulated gauges -Fiberglass body (non finished)- Completely assembled chassis.
            Base Price: $5,895.00 (less engine)
            Ready-to-run car start at: $13,995.00

Owly fok

Comment

• Ferme luchtaanzuiging , doet me denken aan hotrod's & american muscle cars .... die klinken steeds goed

Comment

13.500 toeren uit die V8, 3.5PK (beetje weinig) en.... bijna $5000....

*edit: de Cobra:

1/4 Scale COBRA

Quick change four link rearend - Four wheel hydraulic disc brakes with dual master cylinder - Custom ball joints with grease fittings-Replica Hallibrand wheels with Goodyear style tires and knock-offs - Oil filled shocks - Stainless steel exhaust- Leather interior- Burled walnut dash with simulated gauges -Fiberglass body (non finished)- Completely assembled chassis.
                Base Price: $5,895.00 (less engine)
                Ready-to-run car start at: $13,995.00

Owly fok
                voor die prijs koop ik mij liever een echte wagen.
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Getver, there's even more :shocked!:

he only 1/4 Scale Viper V-10 Engine in existence! Fully functional. Over four and one half years went into the design and construction. Unfortunately, all of the molds were destroyed in a catastrophic fire at the foundry and therefore will not be in production. This engine being offered is an exact replica and features:

Pressurized lubrication with removable oil filter

Electronic Ignition System

Water Cooling

Two speed transmission with reverse

Comment

• He pimped his ride

Comment

• Nope, he just fucked it up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        2. Venijnig klein ding man, zó giftig. Niet makkelijk te rijden, lijkt me.
                        Geloof het of niet, nitro's zijn makkelijker te besturen dan Marders
                        Die dingen wegen nauwelijks 2kg en hebben ook dik 2 PK soms met gigantisch veel toeren (30-40.000 is geen uitzondering) maar ze hebben wel énorm veel grip en stabiliteit, daar waar een Marder zou uitbreken of zou gaan ondersturen gaat een nitro nog even verder...
                        Enig nadeel is dat het kleiner, zwakker en duurder in onderhoud (brandstof en afstellen) is

Owja, als je in de lente weer eens afkomt naar een mardermeeting kun je mss een paar nitro's aan het werk zien, waarschijnlijk ook de mijne :o

Een kameraad van me (Dean) heeft de voorloper van de Inferno. De Kyosho Burns. Dat ding is echt te gek, zeker met die 4WD.

Onlangs was hij aan't twijfelen om zichzelf een nieuwe motor aan te schaffen voor in het beestje te steken, maar het gaat hem dan wat teveel kosten. Er komt dan nog bij dat je nagenoeg geen onderdelen meer vindt voor die Burns ... als je iets stukrijdt, blijft het stuk maw. Zeer jammer, wat zijn buggy verkeert in nieuwstaat. Al bij al 2 keer mee gereden denk ik ...

Ik hoop ergens een passende carbu op de kop te tikken (het enige dat écht vervangen moet worden, als je nog met de auto wil rijden). Dan kan ik er ook nog es mee rondcrossen Nieuwe motor zal niet voor gauw zijn ... (als er al eentje komt )

Comment

• Vandaag heb ik nog met mijne gereden, damn als die motor warm is, is het echt een raket

Zo'n venijnig, hoogtoerig rotding
                          Me like

Tis zo erg dat ik 2 klapbanden heb gekregen aan ene kant door wat te driften (4WD is handig daarvoor )
                          De band zit nu ergens halverwege de velg te bengelen

Spijtig genoeg heb ik er (nog) geen foto van omdat ik geen digicam heb

Comment

• Seg, 't is niet omdat 't nieuwjaarsperiode is en zo, dat er hier geen lekkere foto's (hint : geil gestylede Marder- en Beetle-lexaankappen) meer moeten gepost worden.

Comment

• Is een virtueel getunede beetletje ook goed?
                              Heb me er even mee beziggehouden :

Nog enkele andere sfeerfoto's :

Zeer knappe samba uitlaat :

Comment

• Vind ik ook nog een mooie , maar niets voor mij

Comment

• Schoon kruisje.

En ook nichten rijden met (roze) Marders :o
                                  Ik wil trouwens nog eens in de zand rijden als ik dat zo zie

Comment

• Vind ik ook wel te pruimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras

Vind ik ook wel te pruimen
                                      Jawadde, die is knap.

Comment

• Dat ziet er verdacht een lookelike uit op de mijne... toch moet ik eerlijk toegeven dat deze er een beetje beter afgewerkt uit ziet.... hoewel de ''finish vlag-motiefjes'' op de achterkant overdreven zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                          Dat ziet er verdacht een lookelike uit op de mijne... toch moet ik eerlijk toegeven dat deze er een beetje beter afgewerkt uit ziet.... hoewel de ''finish vlag-motiefjes'' op de achterkant overdreven zijn
                                          Néén, ik vind dat net leuk !

Schitterende body ...

Comment

Working...
                                          X