Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door OregonDat ziet er verdacht een lookelike uit op de mijne... toch moet ik eerlijk toegeven dat deze er een beetje beter afgewerkt uit ziet.... hoewel de ''finish vlag-motiefjes'' op de achterkant overdreven zijn
Schitterende body ...
Bij deze: Oregon, haal de schuurmachine boven en begin je achterkant weg te schuren zodat je er een racevlag kunt opplakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonDat ziet er verdacht een lookelike uit op de mijne... toch moet ik eerlijk toegeven dat deze er een beetje beter afgewerkt uit ziet.... hoewel de ''finish vlag-motiefjes'' op de achterkant overdreven zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Owja, is het jullie al opgevallen dat ie een mooi grijze "luchthapper" heeft?
Alleen zal hij weinig luchthappen, aangezien hij toe is....hoe johnny
Trouwens: het valt me op dat 't merendeel van de marders achteraan geen opening heeft (om de lucht door te laten). De lucht die langs voren binnenkomt kan dan toch nergens ontsnappen, waardoor deze tegen de achterkant van de body gaat drukken en deze dus als het ware optilt
Comment
-
Ze zijn meer als genoeg open vanachter, hoor
BTW, die info over het optillen van de body vanachter die je ergens van een site hebt geplukt ( ) is doorgaans niet van toepassing op offroad, die liggen toch al veel te hoog en die kappen zijn niet aerodynamisch genoeg om er een verschil in te merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ze zijn meer als genoeg open vanachter, hoor
BTW, die info over het optillen van de body vanachter die je ergens van een site hebt geplukt ( ) is doorgaans niet van toepassing op offroad, die liggen toch al veel te hoog en die kappen zijn niet aerodynamisch genoeg om er een verschil in te merken
Op deze foto is inderdaad te merken dat er meer dan genoeg lucht kan ontsnappen via het achtersteven. Bij het marderkapje met finish-vlag patroon hierboven dacht ik dat het niet het geval was ;-)
Het gaat me niet om de aerodynamica, maar gewoon om't feit dat je niet genoeg downforce hebt op je achterwielen. Nuja, de vleugel zal wel ietwat helpen en niet louter esthetisch zijn zeker ?
Wat de bron van de info betreft: cursus fysica ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDie vleigel helpen ? Maar neen, xius is gewoon een johhny die z'n speelgoedautootje wat wou tjoenen.
Geloof het of niet, dat ding helpt wel degelijk, én het biedt bescherming bij een koprol :o
Dat ding heeft al meerdere keren mijn kap van totale ondergang gered, en dat moet jij toch zeker nog wel weten, hé Gilles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIs dit geen gewone Marder-kap, dan ?
De "gewone" marderkap is van wit abs zoals een bepaald persoon hier op het forum een prachtexemplaar heeft.
Een "gewone" marderkap is ook een kap die gewoon dezelfde vorm heeft, maar dan van lexaan :o
Maar een "gewone" marderkap is ook een kap, die gewoon op een marder past, stel je voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door gTaIs dit geen gewone Marder-kap, dan ?
De "gewone" marderkap is van wit abs zoals een bepaald persoon hier op het forum een prachtexemplaar heeft.
Een "gewone" marderkap is ook een kap die gewoon dezelfde vorm heeft, maar dan van lexaan :o
Maar een "gewone" marderkap is ook een kap, die gewoon op een marder past, stel je voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door gTaIs dit geen gewone Marder-kap, dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Wel, op het gras hier had ik al een verbod
Maar mag ik echt niet met de Marder op mijn slaapkamer zo fictief rijden? jeweetwel, zo wat op en af duwen en broem broem geluidjes maken :puppydog:
*trekt Marder stickertje van Xius zen kar*
*plakt die sticker in de lengte op de Mini*
Ze merken et verschil wel ni
Comment
-
Dit zijn echt werkende schijfremmen!
Nog meer zelfs : het zijn hydraulische remmen ( kijk op de voorlaatste foto links zie je de inspuitingen , waaraan de blauwe draadjes vasthangen )
( Xius weet vast en zeker wel meer over die remmen )
De grootte dat is eigenlijk een ander verhaaltje :
Schijfremmen zijn oorspronkelijk ontworpen voor baanauto's , 1/5 onroad wagens hebben kleinere banden ( zoals Xius en ik er tevens hebben )
Daarin past dat formaat natuurlijk beter
Comment
Comment