Hoeveel weegt zo'n ding eigenlijk? 't Is maar om te weten wat het effect is als je tegen 50 per uur tegen iemand zijn schenen rijd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Het zal sowieso rond de 10 kg draaien
Ligt er aan hoeveel alu/plastic/carbon/vloeistoffen/ongedierten er in zitten he
Maar een volle tank tov een lege tank merk je wel degelijkLast edited by glennvc; 07/02/2005, 15:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcIn het optrekken of in de bochten of beide?
Maar dat is ook echt alleen als de tank knalvol is, dat doe ik dus niet meer
Nieuwe 1/5 onroad banden kosten zo'n 100 euro voor de 4, inclusief velg.
Nieuwe 1/6 onroad truck slicks (zie groene mt) kosten zo'n 180 euro voor de 4, inclusief velg.
Voor de 1/5 moet je de voorste assen vervangen door langere exemplaren en dubbele meenemers plaatsen (alles samen €20), maar Oregon zei nu dat het ook kan door gewoon een rondel daar te steken..kzou et nie weten
1/5 hebben ook meer grip, zijn sneller op temperatuur, maar slijten dus harder...
1/6 hebben redelijk slechte grip, duurt langer eer ze warm zijn, maar gaan veel langer mee....
Your call
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasIk denk dat ik dat tweedehands zou kopen (natuurlijk geen banden die tot op de draad versleten zijn eh !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Oregon en ik hebben er al eens kunnen kopen tegen zo'n €5 per set (van 2 dus, inclusief velg), maar het was van een Hollander, zodra hij geld zag waren ze al verkocht...(en hij had ze dus voor ons opzij gelegd, ga maar na...)
Toch wel een verschrikkelijk verschil in prijs. Ik zou zelfs 2 x 4 onroad banden + velgen kunnen kopen zonder dat ik het gevoel heb van veel uit te geven. (de nieuwprijs in het achterhoofd houdende)
Zijn er zo van die dingen die nagenoeg meteen stuk gaan ? Ook FG kent zijn kwaaltjes en gebreken neem ik aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcMss kan er anders iemand een "Alles over marders"-tekst schrijven.
En dan zijn er nog andere topics waar alles in wordt uitgelegd
En het is dus Superplus (euro 9 met 4% 100% synthetische 2 takt olie
Filmpie van onze necrofiel aan het werk (ook aanwezig op meeting) :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Check Gilles' topic op het marderforum
En dan zijn er nog andere topics waar alles in wordt uitgelegd
En het is dus Superplus (euro 9 met 4% 100% synthetische 2 takt olie
Filmpie van onze necrofiel aan het werk (ook aanwezig op meeting) :
http://users.pandora.be/shockur/RC/maarder%20002.mov
Comment
-