Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Double engine

Zou dat onder een MT-2 passen ?

Enlightment dinges daar. (naam ontglipt me) Zeer goeie buggy voor het echte offroad werk zei de man van PK. Maar aangezien Dean van plan is meer onroad te rijden, geen goeie keuze voor hem.

Nog een glimp van de Schumacher Menace

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      I'll take that as a yes

Tsjonge, de enige manier om hem nóg meer gay te maken is dat blauw vervangen door HPI roze
      Laat ons zeggen dat je zondag dat dragje waar je al zo lang om zaagt wss gaat krijgen. Of je'rmee tevreden gaat zijn, das een ander paar mouwen

Maybe it won't turn out the way you want it

Comment

• 3 van de marders die er stonden. Erboven stond een 1/5 FG (das bigggg) en een FG MT (huge )

Pjieuw, die bullbar dingen zijn duur seg
        €180 voor het ganse setje rondom als ik het goed herinner.

Comment

• Geen probleem, ik rij graag savvy's van de baan af, enig probleem is dat ik Oregon heb beloofd niet te wild te rijden

Comment

Geen probleem, ik rij graag savvy's van de baan af, enig probleem is dat ik Oregon heb beloofd niet te wild te rijden

'k Moet je teleurstellen ... 't is geen Savy ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              'k Moet je teleurstellen ... 't is geen Savy ;-)

Sorry, ik maak geen krasjes op mijn Marder, gewoon omdat iemand denkt dat hij kan winnen, mijn stuur wijkt soms wel eens uit, weetje

Comment

Sorry, ik maak geen krasjes op mijn Marder, gewoon omdat iemand denkt dat hij kan winnen, mijn stuur wijkt soms wel eens uit, weetje
                Wat dat sturen betreft.

In jullie filmpjes viel het ook op. Dean's pa maakte me er hierjuist ook even attent op.

Hoe rij je met een marder:

gas geven (recht stuk), gas los, draaien, gas geven, gas los, draaien, gas geven, gas los, draaien, ...

Je mag nu afkomen met wat je wil, maar zo gaat het wel altijd hoor in jullie filmpjes. Die 2WD biedt toch niet de meest gedroomde baanligging. En natuurlijk is het dan nogal wiedes dat jullie geen brokken maken. Maar 't remt de fun wel enorm he ...

(photobucket is offline en aangezien MSN het ook niet doet, stopt de fotoreeks hier )

Comment

• Mss er al eens aan gedacht dat we op de filmpjes niet voluit rijden?

En voor een marder heb je wel degelijk enig gezond verstand nodig, met een nitro geef je gas en blijf je gas geven, bocht of niet....
                  En dát is saai.

Ik blijf erbij, als je het nog nooit ervaren hebt, zwijg dan.

Comment

Mss er al eens aan gedacht dat we op de filmpjes niet voluit rijden?

En voor een marder heb je wel degelijk enig gezond verstand nodig, met een nitro geef je gas en blijf je gas geven, bocht of niet....
                    En dát is saai.

Nu dat is een punt dat niet tegen te spreken is.... jij zit hier al meer dan een maand ( en stop met dit te quoten want het is waar :p ), te zagen over het feit dat hoogstwss Dean z'n spullen sneller / beter /.... gaan dan onze marder.
                    Nu je hebt even een marder gezien , maar dat kan je op foto's ook.... je hebt nog steeds geen enkele marder IRL zien WERKEN.... laat staan een deftige nitro , dus als ik u hier zo bezig hoor onderschat je de marders totaal.

+ wetende , ik heb gisteren in het mooie zonnige weertje gereden tegen een nitro ( wel niet de snelste op de markt , maar even sterk als jullie huidige mugens ) en man , die lag in een dragrace van 100 meter zeker 40 meter achter.... de start is gelijklopend maar dan zit de nitro op een punt dat het niet sneller meer kan ( nitro zit binnen de 3 seconden op top ) , marder daarentegen blijft maar doortrekken.....

Btw , alst een menace is dan zou het een slechte koop zijn :
                    - Schumacher onderdelen zijn slecht leverbaar
                    - Laat staan de qualiteit
                    - +100 km/u , proficiat maar daar blijft het ook bij.
                    - Schumacher staat bekend om z'n uitbrekende motoren , maar goed , ze zijn dan toch fier dat ze op PAPIER +100 halen....

En dan nog een globale regel : iedereen kan de gas volledig indrukken , maar kan ook iedereen deftig rijden?

Comment

• "Hola, die Marder discussie is wel boeiend :-) Keep on going :-)"

zei hij terwijl hij aan het kijken was in zijn spaarpot hoeveel zijn Marderbudget nog moet aangroeien...hmm nog efkes te gaan :-p

Nu eventjes serieus, ik snap alletwee de partijen wel hoor. Vind net zoals iedereen hier de Marders de machtigste rc's en vind net zoals iedereen dat die wel heel veel geld kosten. Maar om daarom een nitro te kopen? Neen dat ga ik zeker niet doen. Liever wat langer sparen. En heb zelfs op het net al gezien dat je RTR packs van de Marder kunt kopen voor +- 710 euro. Dat valt dan toch al mee?

Greetz
                      FrE
                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Yup, Marder RTR zijn goedkoper, maar pas toch met die electronica op, die willen het wel eens begeven bij het ruigere werk waar de Marder voor gemaakt is

Comment

• Zou deze aan te raden zijn?

Ik veronderstel ook dat je onmiddellijk met het grote echte werk begint hé :-)
                          Maar wat ik me dan afvraag. Bvb in mijn geval. Ben 25, heb eigen wagen maar ik woon in Kortrijk en ik zou begot niet weten met wie ik kan gaan rijden. Alleen is toch ook maar alleen hé. En wie helpt me als er iets niet werkt zoals het hoort ... enz enz

Greetz

Comment

• Ik heb op m'n msn 2 mensen van kortrijk.... hebben 4 FG wagens.... dus als je ze nodig hebt , je pb't maar eventjes ofzo

Comment

• Meen je dat????? Hmmm dat zou wel interessant kunnen worden :-)
                              Zal je meteen een pb sturen.
                              Thx!

Deze vind ik nog superderder maarja :-)

Wie is er hier eigenlijk effectief aan het sparen voor een marder?

Greetz
                              FrE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                                Zou deze aan te raden zijn?

http://www.pase-tuning.com/shop/cont...hp?artnr=6000R

Ik veronderstel ook dat je onmiddellijk met het grote echte werk begint hé :-)
                                Maar wat ik me dan afvraag. Bvb in mijn geval. Ben 25, heb eigen wagen maar ik woon in Kortrijk en ik zou begot niet weten met wie ik kan gaan rijden. Alleen is toch ook maar alleen hé. En wie helpt me als er iets niet werkt zoals het hoort ... enz enz

Greetz
                                Pascal zei zelf nog dat die RTR's goede begin auto's zijn, alleen is die zender naar het schijnt iets minder, en ook de servo's zijn iets riskanter, maar voor gewoon wat voor de fun te bashen zijn ze goed genoeg

BTW, volgens mij sta jij in msn lijst, es effe zien

Comment

Mss er al eens aan gedacht dat we op de filmpjes niet voluit rijden?

En dát is saai.

Het ging me niet over het voluit rijden.

De man bij PK sprak me nochtans niet tegen. Het moet lukken dat ie ze zelf allemaal heeft als ik me niet vergis.

Comment

• ik blijf toch bij m'n mening en ga sparen voor een nitro, niet alleen zijn deze goedkoper, maar ook de tuning-en vervangingsspullen zijn heel wat goedkoper dan bij een marder.

heb je toevallig eens gekeken naar het prijskaartje van de MT2 sassefras?
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                      Nu dat is een punt dat niet tegen te spreken is.... jij zit hier al meer dan een maand ( en stop met dit te quoten want het is waar :p ), te zagen over het feit dat hoogstwss Dean z'n spullen sneller / beter /.... gaan dan onze marder.
                                      Nu je hebt even een marder gezien , maar dat kan je op foto's ook.... je hebt nog steeds geen enkele marder IRL zien WERKEN.... laat staan een deftige nitro , dus als ik u hier zo bezig hoor onderschat je de marders totaal.

+ wetende , ik heb gisteren in het mooie zonnige weertje gereden tegen een nitro ( wel niet de snelste op de markt , maar even sterk als jullie huidige mugens ) en man , die lag in een dragrace van 100 meter zeker 40 meter achter.... de start is gelijklopend maar dan zit de nitro op een punt dat het niet sneller meer kan ( nitro zit binnen de 3 seconden op top ) , marder daarentegen blijft maar doortrekken.....

Btw , alst een menace is dan zou het een slechte koop zijn :
                                      - Schumacher onderdelen zijn slecht leverbaar
                                      - Laat staan de qualiteit
                                      - +100 km/u , proficiat maar daar blijft het ook bij.
                                      - Schumacher staat bekend om z'n uitbrekende motoren , maar goed , ze zijn dan toch fier dat ze op PAPIER +100 halen....

En dan nog een globale regel : iedereen kan de gas volledig indrukken , maar kan ook iedereen deftig rijden?
                                      ROOD: die discussie is al lang rechtgezet en dus beeindigd. Best dat we't daarbij laten

ORANJE: incorrect

GROEN: ik heb geen Marder en jij zegt dat ik me er niet kan over uitspreken. Wel, rijd jij met een Menace ?

BLAUW: een dragje is toch meestal rechtdoor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        ik blijf toch bij m'n mening en ga sparen voor een nitro, niet alleen zijn deze goedkoper, maar ook de tuning-en vervangingsspullen zijn heel wat goedkoper dan bij een marder.

heb je toevallig eens gekeken naar het prijskaartje van de MT2 sassefras?
                                        €359 bij PKracing.

Alles inbegrepen. Je kan zelfs vragen om het rotorstartsysteem (waar je nog een dure 7.2V batterij en lader voor nodig hebt) te vervangen door een trekstartsysteem. Normaal zou er dan nog wat van de prijs afmoeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                          €359 bij PKracing.

Alles inbegrepen. Je kan zelfs vragen om het rotorstartsysteem (waar je nog een dure 7.2V batterij en lader voor nodig hebt) te vervangen door een trekstartsysteem. Normaal zou er dan nog wat van de prijs afmoeten.
                                          mm... interessant... en wat bedoel je met alles inbegrepen? gewoon de wagen RTR + zender? of ook de batterijen erbij?
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X