Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    Vraagje

Hier staat rijklaar, is daar dan ook de zender bij, want dit is toch weinig

http://www.pase-tuning.com/shop/cont...php?artnr=6000
    Even mezelf qouten

Maar op hoeveel komt er dan bij voor een zender/ontvanger. Of ben je dan goedkoper af met die daaronder (720€)

Comment

Even mezelf qouten

Maar op hoeveel komt er dan bij voor een zender/ontvanger. Of ben je dan goedkoper af met die daaronder (720€)
      €720 is rijklaar, met electronica

@ glenn: ik heb nog steeds de plastic motorsteunen en heb er geen problemen mee
      De plastics beginnen pas echt te slijten als je de motor er de hele tijd afhaalt en terug op zet....

@sussyfratz: je moet al véél geluk hebben en met een zijdezachte vinger rijden om aan de 20liter te geraken met een nitro
      Een marder motor vervang je pas wanneer je zin hebt naar meer, of in geval van accidenten of wanneer hij serieus wat zand heeft gehapt (lees: kapotte luchtfilter e.d.)

In theorie gaat zo'n motor 400uur mee...

Comment

• 400 uur... Als je gemiddeld een half uurken per dag rijd of drie en een half uur per week gaat ie langer dan een jaar mee. Maar wie komt nu aan dat gemiddelde? Tegen dat die motor dan versleten is heb ik alweer een andere vakantiejob achter de rug.

Comment

• Ik denk eerder dat het chassis en alles rondom de motor sneller versleten is dan de motor zelf

Comment

• Van welk materiaal is de standaard bodemplaat van een marder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
              Van welk materiaal is de standaard bodemplaat van een marder?
              Serieus dikke Alu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                €720 is rijklaar, met electronica

@ glenn: ik heb nog steeds de plastic motorsteunen en heb er geen problemen mee
                De plastics beginnen pas echt te slijten als je de motor er de hele tijd afhaalt en terug op zet....

@sussyfratz: je moet al véél geluk hebben en met een zijdezachte vinger rijden om aan de 20liter te geraken met een nitro
                Een marder motor vervang je pas wanneer je zin hebt naar meer, of in geval van accidenten of wanneer hij serieus wat zand heeft gehapt (lees: kapotte luchtfilter e.d.)

In theorie gaat zo'n motor 400uur mee...
                dat begrijp ik. maar is dat dan goedkoper dan degene van 500€ te nemen en een zender bij te kopen?

Comment

dat begrijp ik. maar is dat dan goedkoper dan degene van 500€ te nemen en een zender bij te kopen?
                  Ik denk het wel, bij die van €575 zit volledig geen electronica, het is enkel de kale marder
                  Wat je dan nog nodig hebt:
                  -Zender+ontvanger (uiteraard FM) -> €160 bij pase voor een 3PM (is wel zonder HRS, met HRS kost ie €180)
                  -Servo's -> reken maar op een 160 tal euro voor een goede set
                  -Batterijen -> €70 ongeveer voor zender en ontvanger pack samen
                  -Lader -> €25 voor een goede multilader.

Dan nog olie, benzine en de nodige (meest voorkomende) gereedschappen en je bent klaar om te marderen!

Comment

Ik denk het wel, bij die van €575 zit volledig geen electronica, het is enkel de kale marder
                    Wat je dan nog nodig hebt:
                    -Zender+ontvanger (uiteraard FM) -> €160 bij pase voor een 3PM (is wel zonder HRS, met HRS kost ie €180)
                    -Servo's -> reken maar op een 160 tal euro voor een goede set
                    -Batterijen -> €70 ongeveer voor zender en ontvanger pack samen
                    -Lader -> €25 voor een goede multilader.

Dan nog olie, benzine en de nodige (meest voorkomende) gereedschappen en je bent klaar om te marderen!
                    Dat bedriegt dan toch ook
                    want er staat dit bij
                    Kompleet model inklusief de sterke 26CC Zenoah motor.

Comment

• Het model mag dan wel compleet zijn, het is niet RTR

Comment

Het model mag dan wel compleet zijn, het is niet RTR
                        ready to ride?

Comment

ready to ride?
                          ready to run
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                            ready to run
                            lopen kan ik ook zonder dat wagentje, rijden echter niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                              ready to run
                              Of in jouw geval: ready to ruin

Comment

en die zijn?

Comment

• pom pom pom

ben serieus aan het overwegen één aan te schaffen. Oregon is toch van aalst en zijn vader heeft er ook eentje. Dus heb ik normaal gezien al 2 speelkameraadjes voor eens op zondag te crossen.
                                  enkel de prijs houd me nog tegen.
                                  Misschien als gTa uit zijn schelp kruipt en de knoop doorhakt ,krijgen we extra korting

Comment

en die zijn?
                                    Schroevendraaiers, sleutels, inbussen, tangen en dergerlijke

Pas op, je krijgt van FG een 3 in 1 sleutel erbij al!
                                    Een kruisschroevendraaier en 2 bougie sleutels

Comment

Misschien als gTa uit zijn schelp kruipt en de knoop doorhakt ,krijgen we extra korting
                                      gTa gaat pas eentje in de zomer halen, denk ik
                                      Zie PM

Last edited by ; 09/02/2005, 17:30.

Comment

Schroevendraaiers, sleutels, inbussen, tangen en dergerlijke

Pas op, je krijgt van FG een 3 in 1 sleutel erbij al!
                                        Een kruisschroevendraaier en 2 bougie sleutels
                                        Dat heb ik liggen...

Comment

Dat heb ik liggen...
                                          Waar wacht je dan op, haal je een marder!

Comment

Working...
                                          X