heb je men pm ontvangen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Of in jouw geval: ready to ruin
kdenk juist aan iets, wil ik een marder of nitro, moet ik twee maanden vakantiejob doen
m'n voorkeur gaat momenteel uit naar nitro, maar als ik mag van mams en/of paps, kan het eventueel ook een marder worden2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erm'n mini-z's mogen dan wel niet meer rijden, m'n nikko's doen nog altijd hun werk... allez, wat je werk noemt
kdenk juist aan iets, wil ik een marder of nitro, moet ik twee maanden vakantiejob doen
m'n voorkeur gaat momenteel uit naar nitro, maar als ik mag van mams en/of paps, kan het eventueel ook een marder worden
Je zou een Marder willen,maar kan een Mini -Z nog niet rijdend houden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drive and funWat heeft je x5 nu weer ?
Je zou een Marder willen,maar kan een Mini -Z nog niet rijdend houden ?
en rood: bedoel je dat ik onhandig ben?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanipom pom pom
ben serieus aan het overwegen één aan te schaffen. Oregon is toch van aalst en zijn vader heeft er ook eentje. Dus heb ik normaal gezien al 2 speelkameraadjes voor eens op zondag te crossen.
enkel de prijs houd me nog tegen.
Misschien als gTa uit zijn schelp kruipt en de knoop doorhakt ,krijgen we extra korting
Als je rijkammeraadjes zoekt, moet je in aalst niet ver zoeken.
Zoals je weet organiseren we een meeting , en daar alleen al komen stuk of 10 FG wagens ....
Nog enkele andere voordelen :
- er is een marder circuit in affligem ( dicht tegen aalst ) ( en affligem op zich heeft dan weer een abdij en die abdij heeft dan weer.... trapist en die.... enfin , zo kunnen we doorgaan :p )
- wat ook leuk is , je woont in erpe-mere , dan is de lokale verdeler ( Cis-models ) www.cismodels.be maar 15 km van bij jou ofzo....
Als je interesse hebt mag je steeds eens langskomen ( we zijn van plan morgen ergens te gaan rijden ) of wil ik zelfs met je mee naar cis-models himself
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erm'n mini-z's mogen dan wel niet meer rijden, m'n nikko's doen nog altijd hun werk... allez, wat je werk noemt
m'n voorkeur gaat momenteel uit naar nitro, maar als ik mag van mams en/of paps, kan het eventueel ook een marder worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonHey tuscani....
Als je rijkammeraadjes zoekt, moet je in aalst niet ver zoeken.
Zoals je weet organiseren we een meeting , en daar alleen al komen stuk of 10 FG wagens ....
Nog enkele andere voordelen :
- er is een marder circuit in affligem ( dicht tegen aalst ) ( en affligem op zich heeft dan weer een abdij en die abdij heeft dan weer.... trapist en die.... enfin , zo kunnen we doorgaan :p )
- wat ook leuk is , je woont in erpe-mere , dan is de lokale verdeler ( Cis-models ) www.cismodels.be maar 15 km van bij jou ofzo....
Als je interesse hebt mag je steeds eens langskomen ( we zijn van plan morgen ergens te gaan rijden ) of wil ik zelfs met je mee naar cis-models himself
Wie is dat van die cismodels? Verkoopt die ook marders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniik woon in ottergem, (achterkant industriezone) dus daar is plaats met hopen om te rijden op parkings. Zou wel eens willen komen zien, morgen maar werk wel altijd tot 19u.
Wie is dat van die cismodels? Verkoopt die ook marders?
Hij doet natuurlijk ook onroad modellen.
Maar die kerel heeft alles wat op je wagen hoeft te zitten... handig dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonDie handelt vooral Fg marder / lauterbacher/carson /Hormann/ SVM , zowat de bekendste merken die 1/6 wagens hebben
Hij doet natuurlijk ook onroad modellen.
Maar die kerel heeft alles wat op je wagen hoeft te zitten... handig dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonMijn luchtfilter....
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">
Maar de mijne is wel mettaliek rood -)
Comment
Comment