Oorspronkelijk geplaatst door xius001
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcHoeveel kost dat carbonnen speeltje eigenlijk? En zijn die dure luchtfilters echt nodig?
Je stelt je vraag beter anders:
halen dure luchtfilters werkelijk iets uit ?
Comment
-
Dit moet je mij even uitleggen?
Had een mail gedaan naar phase tuning op hoeveel een marder rijklaar zou komen
Spreekt hij nu zijn eigen tegen,ofzo
Hallo Wim,
De getoonde auto komt met de Hitec zenderset en is dus rijklaar.
De gebruikte servo's zijn van het merk Hitec en de gebruikte typenrs.
zijn niet de beste maar wel net voldoende voor eenvoudig gebruik.
Wat helaas iets minder van kwaliteit is bij de geleverde sets van FG
zijn de besturingen (zenderset van Hitec).
Deze zijn gewoonweg te storingsgevoelig en verkoop ik eigenlijk liever
niet!!!
Als je echt interesse hebt in een marder of Attack oid dan zul je toch
moeten overwegen om gewoonweg voor een goede set te gaan, om zodoende
dubbele kosten te voorkomen.
De RTR sets zijn simpelweg het onderste van de markt en geven vaak meer
problemen dan plezier.
Ik ga er even vanuit dat je voor een goede totaalset ongeveer een 80-90
meer kwijt bent maar dan wel goede kwaliteit krijgt!!
Bij vragen hoor ik het graag.
Comment
-
De bijgeleverde zenderset zal hoogstwss een hitec agressor zijn...
En deze is inderdaad ( met de standaard ontvanger ) een regelrechte ramp....
Gelukkig kan je dit eenvoudig oplossen door er een andere ontvanger ( degelijkere ) van hitec in te steken... en dan kom je inderdaad een 80 a 90 € duurder uit....
( sowiso , moest je een marder hebben zou ik er liever een failsave in zien, voor die 30 € kan je best wel veel uitsparen)
( btw tuscani , iemand van in m'n straat heeft zo goed als zeker een marder gekocht , die van Belgiumpowerteam)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OregonDe bijgeleverde zenderset zal hoogstwss een hitec agressor zijn...
En deze is inderdaad ( met de standaard ontvanger ) een regelrechte ramp....
Gelukkig kan je dit eenvoudig oplossen door er een andere ontvanger ( degelijkere ) van hitec in te steken... en dan kom je inderdaad een 80 a 90 € duurder uit....
( sowiso , moest je een marder hebben zou ik er liever een failsave in zien, voor die 30 € kan je best wel veel uitsparen)
( btw tuscani , iemand van in m'n straat heeft zo goed als zeker een marder gekocht , die van Belgiumpowerteam)
Comment
-
dat is de zender....
En dit is de ontvanger erbij die niet deugd :
De ontvanger die er bij mijn pa in stak :
( tot voor kort , want hij heeft hem een T3PK aangeschaft , omwille van het feit dat daarbij een interne failsave in zit ). Deze is nu bij ons te koop , nooit op hol geslagen met bijhorende ontvanger ( wel eens doordat de batterij het chassis raakte.... altijd een rubberband ronddoen van een fiets is dus de oplossing geweest )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oregonik denk deze :
http://www.pase-tuning.com/shop/cont...hp?artnr=6000R
Heeft hij een andere zender er bijgenomen, of is hij volledig standaard.
Want als je bij bovensdtaande nog eens een nieuwe zender moet bijkopen, wordt het weer wat duurder, en zit je daar met 2 zenders.
Comment
-
Dies zeker in goede staat , en heeft al alu fusees achterin zitten en een alu radioplaat....
T'is wel de oudere motor die er op zit ( G2D , das de voorloper van RC01 en 04 modellen ). Toch nog goed voor 3.2 pk
Maar of er nog anderen zijn :
Zeker en vast :
- www.lvoracing.tk ( is een club in deftigen (tegen geraardsbergen ) ) deze verkopen ook 2 de hands marders , maar staan niet op de site
- www.kapaza.be ( zoek maar op FG en je vind er met hopen ,meerendeel in België )
Comment
-
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Daar zie je een truck body , maar die kan nooit passen op het onderstel van een marder..... maar het onderstel is in ieder geval dik in orde... en er wordt gebeden ( 150 € )
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Op die andere marder kan je ook bieden , dat hoeft daarom geen 750 € te zijn
Comment
-
Woepz , mijn fout , moest er maar 1 keer staan....
Het ziet er een leopard- assemble uit , op het eerste zicht :
- K&n filter met schuim
- bescherming langs zijkanten / voor leopard op te monteren
- Fg tuned pipe , lang spruitstuk ( hoge topsnelheid )
- servo's : rode = jumbo : goed
gasservo zie ik ni , en zender is een attack ( ook nog mee gereden , werkt naar behoren )
Comment
Comment