Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    gTa, onze plaatselijke carbonfiel, gaat weer klaarkomen denk ik
    Wedden dat ie dit afdrukt om daarmee naar zijn kamer te stappen en daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
      Wedden dat ie dit afdrukt om daarmee naar zijn kamer te stappen en daar...
      waar jij allemaal aan denkt
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        waar jij allemaal aan denkt
        en daar te klasseren in een kaftje. Wat is daar nu mis mee?

Tot zover

Hoeveel kost dat carbonnen speeltje eigenlijk? En zijn die dure luchtfilters echt nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
          Hoeveel kost dat carbonnen speeltje eigenlijk? En zijn die dure luchtfilters echt nodig?
          In de marderwereld is niets nodig, maar is alles mogelijk. Althans als we onze twee kameraden hier mogen geloven

Je stelt je vraag beter anders:

halen dure luchtfilters werkelijk iets uit ?

Comment

• De beste luchtfilter op de markt is momenteel die van R&N tuning....
            Vervolgens zijn de k&n's de toppers , samen met de nieuwe van FG...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              halen dure luchtfilters werkelijk iets uit ?
              Ja, de enige reden waarom ik een nieuwe ga halen is vanwege het geluid, dat ie toevallig even goed filtert en er beter uitziet neem ik er als extra bij

Comment

• Dit moet je mij even uitleggen?
                Had een mail gedaan naar phase tuning op hoeveel een marder rijklaar zou komen
                Spreekt hij nu zijn eigen tegen,ofzo
                Hallo Wim,

De getoonde auto komt met de Hitec zenderset en is dus rijklaar.
                De gebruikte servo's zijn van het merk Hitec en de gebruikte typenrs.
                zijn niet de beste maar wel net voldoende voor eenvoudig gebruik.

Wat helaas iets minder van kwaliteit is bij de geleverde sets van FG
                zijn de besturingen (zenderset van Hitec).
                Deze zijn gewoonweg te storingsgevoelig en verkoop ik eigenlijk liever
                niet!!!

Als je echt interesse hebt in een marder of Attack oid dan zul je toch
                moeten overwegen om gewoonweg voor een goede set te gaan, om zodoende
                dubbele kosten te voorkomen.

De RTR sets zijn simpelweg het onderste van de markt en geven vaak meer
                problemen dan plezier.
                Ik ga er even vanuit dat je voor een goede totaalset ongeveer een 80-90
                meer kwijt bent maar dan wel goede kwaliteit krijgt!!

Bij vragen hoor ik het graag.

Comment

• De bijgeleverde zenderset zal hoogstwss een hitec agressor zijn...
                  En deze is inderdaad ( met de standaard ontvanger ) een regelrechte ramp....
                  Gelukkig kan je dit eenvoudig oplossen door er een andere ontvanger ( degelijkere ) van hitec in te steken... en dan kom je inderdaad een 80 a 90 € duurder uit....
                  ( sowiso , moest je een marder hebben zou ik er liever een failsave in zien, voor die 30 € kan je best wel veel uitsparen )

( btw tuscani , iemand van in m'n straat heeft zo goed als zeker een marder gekocht , die van Belgiumpowerteam )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                    De bijgeleverde zenderset zal hoogstwss een hitec agressor zijn...
                    En deze is inderdaad ( met de standaard ontvanger ) een regelrechte ramp....
                    Gelukkig kan je dit eenvoudig oplossen door er een andere ontvanger ( degelijkere ) van hitec in te steken... en dan kom je inderdaad een 80 a 90 € duurder uit....
                    ( sowiso , moest je een marder hebben zou ik er liever een failsave in zien, voor die 30 € kan je best wel veel uitsparen )

( btw tuscani , iemand van in m'n straat heeft zo goed als zeker een marder gekocht , die van Belgiumpowerteam )
                    welke was dat? Heb je daar een link van

Comment

• dat is de zender....
                      En dit is de ontvanger erbij die niet deugd :

De ontvanger die er bij mijn pa in stak :

( tot voor kort , want hij heeft hem een T3PK aangeschaft , omwille van het feit dat daarbij een interne failsave in zit ). Deze is nu bij ons te koop , nooit op hol geslagen met bijhorende ontvanger ( wel eens doordat de batterij het chassis raakte.... altijd een rubberband ronddoen van een fiets is dus de oplossing geweest )

Comment

• ik bedoelde eigenlijk een link van de marder

Comment

• ik denk deze :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                            ah een nieuwe, ik dacht dat je een occasie bedoelde van iemand van het belgium team.

Heeft hij een andere zender er bijgenomen, of is hij volledig standaard.
                            Want als je bij bovensdtaande nog eens een nieuwe zender moet bijkopen, wordt het weer wat duurder, en zit je daar met 2 zenders.

Comment

• aaah je bedoeld die kerel hier wat verder van in m'n straat....
                              Wel die heeft die van belgiumpowerteam zo goed als gekocht ... 500 € , met zender en al erbij ( maar de zender moet vervangen worden , aangezien die vrij zwak is )
                              fototje :

Comment

• is die in goede staat?

weet je er nog zo staan?

Comment

• Dies zeker in goede staat , en heeft al alu fusees achterin zitten en een alu radioplaat....
                                  T'is wel de oudere motor die er op zit ( G2D , das de voorloper van RC01 en 04 modellen ). Toch nog goed voor 3.2 pk

Maar of er nog anderen zijn :
                                  Zeker en vast :
                                  - www.lvoracing.tk ( is een club in deftigen (tegen geraardsbergen ) ) deze verkopen ook 2 de hands marders , maar staan niet op de site

- www.kapaza.be ( zoek maar op FG en je vind er met hopen ,meerendeel in België )

Comment

• op kapaza staat er maar 1 en die vraagt er 750€ voor. Dat is nog meer dan een volledig nieuwe. bij phase tuning

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Daar zie je een truck body , maar die kan nooit passen op het onderstel van een marder..... maar het onderstel is in ieder geval dik in orde... en er wordt gebeden ( 150 € )
                                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Op die andere marder kan je ook bieden , dat hoeft daarom geen 750 € te zijn

Comment

• Het zijn 2 dezelfde links

Comment

• Woepz , mijn fout , moest er maar 1 keer staan....
                                          Het ziet er een leopard- assemble uit , op het eerste zicht :
                                          - K&n filter met schuim
                                          - bescherming langs zijkanten / voor leopard op te monteren
                                          - Fg tuned pipe , lang spruitstuk ( hoge topsnelheid )
                                          - servo's : rode = jumbo : goed
                                          gasservo zie ik ni , en zender is een attack ( ook nog mee gereden , werkt naar behoren )

Comment

Working...
                                          X