Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zie door het bos de bomen niet meer.Bij phasetuning zelf raden ze me de rtr af, en maken ze een klaar voor 820€. Waarom staat die daar dan op? of proberen ze gewoon nog meer geld uit men zakken te kloppen?
Heeft er iemand zo'n rtr marder? zoja wat zijn jullie bevindingen. Wat ik ga de prijs niet blijven opdrijven.
Ik zie door het bos de bomen niet meer.Bij phasetuning zelf raden ze me de rtr af, en maken ze een klaar voor 820€. Waarom staat die daar dan op? of proberen ze gewoon nog meer geld uit men zakken te kloppen?
Heeft er iemand zo'n rtr marder? zoja wat zijn jullie bevindingen. Wat ik ga de prijs niet blijven opdrijven.
Zakkenwassers zijn et
Het enige dat ik weet is dat iedereen me zo'n RTR afraadt. Ik blijf er dan ook met m'n pollen af
Pascal heeft gelijk hoor, die zendersets van de RTR modellen zijn niet te betrouwen...
Leg €80-€90 bij en je hebt een fatsoenlijke, zo heeft hij al verschillende mensen aangeraden, en Pascal is zeker en vast te vertrouwen
Als hij nog 20 waardeloze servo's heeft liggen die weg moeten dan gaat hij een betere aanraden en laat hij de waardeloze servo's opzij liggen
Let nog op met die Marder Race, die €750 is het chassis alleen, die is NIET RTR !!!!
Vergelijkbaar met de standaard Marder van €575 dus...
naar keuze 26CC of 29CC.
-goede stuur en gasservo voor 88^ beide.
-2300 mAh NimH accupack ipv 1500 mAh NiCD.
-Acoms Technisport (Graupner XR2) zenderset 40Mhz FM met LCD 95^.
-lader universeel 19^ of goede multi lader 29^.
-stalen aandrijftandwiel 18,50^
totaal komt dit op 832,50^ en kan het voor 820^ rond maken.
Want we gingne proberen de prijs onder de 700 te krijgen, nu zit hij zelfs al boven de 800
Zelf samenstellen komt altijd duurder uit, de RTR's zijn het onderste van de kan, goedkoper vind je ze niet
Mocht het je wat uitmaken: Bij PKracing staat dezelfde marder RTR tegen €709
Dat begrijp ik, maar ik weet niet hoeveel duurder, omdat ik niets van die servo's en ontvangers enzo snap. daarmee men vraag of jij eens een kan samenstellen (simpel, niet het van het, maar degelijk) en dan kan ik zien aan hoeveel jij uitkomt.
Want als een basis 575€ kost en een RTR 719€ zal er toch niet zoveel verschil mogen opkomen. (750€?)
Waar vind je die aan 709€, op zijn site staat die niet.
Wat zou je eigenlijk veranderen aan een RTR, enkel de zender of alle electronica.
Zeg ik heb een vraagje
Dien winkel www.cismodels.be is da in Destelbergen, want op de routeplanner krijg ik bij de straatnaam Destelbergen te zien en ni heusden :s
Hopelijk zit ik juist :p
Want ik ga daar morge is zien voor nen nieuwe marder
Iemand nog tips ivm: type zender, servo's en nog evt. wat dingen die best meteen verandert worden (max budget ligt rond de 1000€ a 1100€)
Zeg ik heb een vraagje
Dien winkel www.cismodels.be is da in Destelbergen, want op de routeplanner krijg ik bij de straatnaam Destelbergen te zien en ni heusden :s
Hopelijk zit ik juist :p
Want ik ga daar morge is zien voor nen nieuwe marder
Iemand nog tips ivm: type zender, servo's en nog evt. wat dingen die best meteen verandert worden (max budget ligt rond de 1000€ a 1100€)
Normaal gezien ligt het toch in Heusen hoor (ook al heb ik geen flauw idee waar destelbergen ligt )
Zender: T3PM met HRS
Servo's: Voor de 3PM met HRS functie MOET je digitale servo's hebben Multiplex Rhino als stuurservo en Multiplex Digi Speed als gas/remservo bijvoorbeeld (wel niet al te goedkoop)
Batterijen: 3300 of 3000 mAH voor de auto zelf en een 2300 mAH voor de zender ofzo
Ik zou ook nog eens een 190-200 euro erboven op doen voor een Marder Race, die heeft al veel upgrades die je uiteindelijk ook aan een standaard marder gaat doen
Dan zit je wel al dik tegen de €1200, maar heb je wel een betrouwbare auto
Comment