Oorspronkelijk geplaatst door froggie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Als ik die vastkrijg.......DER ZUGANG IST AKTUELL NUR ALLEN OFFIZIELLEN DVD- KÄUFERN MÖGLICH ! DIE ZUGANGSDATEN KÖNNEN PER EMAIL BEIM BERGYOGI ANGEFORDERT WERDEN. DIES GILT NUR FÜR ALLE LEUTE DIE EINE “FRISS DRECK�- DVD ENTWEDER BEIM BERGYOGI DIREKT, IN EBAY ODER IN DER HOBBYTHEK- KREFELD GEKAUFT HABEN !
*EDIT*
Voor zij die het filmpje niet hebben kunnen zien: klik hier
Dit zijn enkele foto's uit het filmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasJe moet blijkbaar bij de man een DVD besteld hebben om toegang te krijgen tot de online filmpjes ...
*EDIT*
Voor zij die het filmpje niet hebben kunnen zien: klik hier
Dit zijn enkele foto's uit het filmpje
Comment
-
Marder autobaan
Hier wordt wel meteen duidelijk dat 2WD niet zo vanzelfsprekend is als de meesten denken
Offroad chaos
Zo, bekijk het als mijn tegemoetkoming naar de mensen die het vorige filmpje niet konden zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasMarder autobaan
Hier wordt wel meteen duidelijk dat 2WD niet zo vanzelfsprekend is als de meesten denken
Offroad chaos
Zo, bekijk het als mijn tegemoetkoming naar de mensen die het vorige filmpje niet konden zien
Jij niet? Ow....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOREGON
ALS JE DIT LEEST
WIL JE MORGEN DAN NOG EEN POST PLAATSEN OF MIJ IETS LATEN WETEN OF HET NU DOORGAAT OF NIET??
MERCI
Als't goed weer is hoop ik dat ik kan komen. 't Ziet er jammergenoeg niet zo uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasMarder autobaan
2wd Is mss niet zo vanzelfsprekend maar je kan er volgens mij evenveel fun aan beleven. Kijk maar hoe die ene de marder toch leuk de bocht injaagt met wat overstuur.
Ik vind het eigenlijk leuker dat het boeltje wat schuift. Het onderstuur corrigeren door overstuur... Wat wil een mens nog meer?
Comment
Comment