Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2wd Is mss niet zo vanzelfsprekend maar je kan er volgens mij evenveel fun aan beleven. Kijk maar hoe die ene de marder toch leuk de bocht injaagt met wat overstuur.
Ik vind het eigenlijk leuker dat het boeltje wat schuift. Het onderstuur corrigeren door overstuur... Wat wil een mens nog meer?
De dag dat jij een marder hebt, moet je me bellen ! Dan kom ik meteen af.
Ik wil je het bovenstaande wel is irl zien uitvoeren
'k Had je graag morgen iets soortgelijks zien uitvoeren. Als ik kom, breng ik de camera mee
Zoals het er hier nu bij ligt, zal ik morgen met veel geluk 1 meter rechtdoor kunnen rijden
Hoelang het duurt eer ik die meter heb afgelegd en hoe ik het doe, daar spreken we niet over
Oefening baart kunst my dear friend. Als ik ooit een marder heb dan zal ik dat kunnen. Reken maar.
Eerlijk?
Met 1/5 banden zal dat moeilijk gaan, zolang ze nog grippy zijn
Als ze koud zijn is de auto veel te nerveus, en als ze op temperatuur zijn heeft hij massa's grip
Nu, het kan wel zijn dat het in de zomer een heel ander gedrag heeft, daar moet ik nog achterkomen
Met versleten 1/5's of gewone 1/6's zal dat wel iets makkelijker gaan, veronderstel ik...
Zoals het er hier nu bij ligt, zal ik morgen met veel geluk 1 meter rechtdoor kunnen rijden
Hoelang het duurt eer ik die meter heb afgelegd en hoe ik het doe, daar spreken we niet over
Draai je motor om, dan heb je voorwielaandrijving.
Den deze he zenne marder se
Ne 26 cc voor 550 € nieuw
futaba 3pm-fm (160€)
futaba s3305 gas/rem servo (59€)
hitec hs-805bb stuurservo (39.99€)
futaba failsave FP-fsu1 (29.95€)
Robbe ladder 5r (20.00€)
twin air GP filter skin (gratis) (normaal 10.50€)
buske olie voor 5 L benzine (gratis)
sanyo 1700mAh nickel metal hybride batterij 6st. (herladen via zender veronderstel ik? )
extra kabelke voor van ontvanger naar batterij denk ik (gratis)
Sanyo 1700 mAh nimh (25.70€)
Alles totaal was 903€
Ben nu de banden aan't kleven ma mee menne stoeme kop heb ik van de laatste de V naar binnen ipv buiten zoals bij de rest Heb em laten weken in warm water maar wilt ni losse , iemand nog tips? Anders zet ik em erzo op maar dan het wiel vanachter.
Foto's volgen nog wel
Cis models rulez eh?
Vind dat een gezellig winkeltje...
Nu even over je aankoop :
Alles ziet er zeer goed uit , en zoals je ziet heb je ook wat kunnen onderhandelen .... which is very good
Nu nog even aanvulling :
Die T3PM zender moet je de HRS functie van uitschakelen ( of misschien is die standaard niet ingeschakelt , zoveel te beter ) , want deze opereert enkel met digitale servo's. Ook de ingebouwde failsave zal enkel werken als je digitale servo's hebt , maar dat wist je wss/ of danny heeft het je verteld , want ik zie dat je een futaba failsave erbij hebt gekocht.....
Mooie aankoop
en btw , banden ontdoe je van z'n velg in acedeton , warm water zal ni veel helpen
hoe moet ik dat doen mee acceton?
Met in het water te ligge is aan 1 kant een gleuf gekomen en ben nu bezig mee daar met een watte staafje acceton tusse te wringe
ma den andere kant sta ni open
help me please :p
Comment