Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
http://users.skynet.be/joske/marder1.jpg
http://users.skynet.be/joske/marder2.jpg
Hier zijn 2 pics om de fans ff tevreden te houde
Alles moet nog gemonteerd worden (servo's ed.)
Want ben atm ff in ander oorden door het veelvuldig gebruik van aceton en de lijm
En best ff daarmee w8en tot morge en samen met ne maat doen. Want als ik er weer in slaag zoals mee dien band :p.
Anyway om te roderen gewoon 2 naftbakjes op het gemak rijden voldoende ?
+ mag 9/10 een parcours aanlegge in't veld van men grootouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">
Hier zijn 2 pics om de fans ff tevreden te houde
Alles moet nog gemonteerd worden (servo's ed.)
Want ben atm ff in ander oorden door het veelvuldig gebruik van aceton en de lijm
En best ff daarmee w8en tot morge en samen met ne maat doen. Want als ik er weer in slaag zoals mee dien band :p.
Anyway om te roderen gewoon 2 naftbakjes op het gemak rijden voldoende ?
+ mag 9/10 een parcours aanlegge in't veld van men grootouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskeOke :p gaat wel moeilijk zijn om me in te houden de eerste bakjes
Mss best rijden op een groot gras plein dan.
Gebruiken jullie super 98 of 95?
Ik gebruik Super 98
Comment
-
hehe
Nog een paar vraagjes :p
1. was die rode knop vanachter op me motor? (om af te zette zekers?)
2. Zo van die gaas om rond opening van de trekstarter te dien waar haalde da en hoe noemt da :p
3. Zijn er on road banden + velgen die passen op een marder zonder aanpassingen etc. te doen + ong. de prijs
Dit was het voor nu. wss volgen er morgen meerdere ivm die servo's
Comment
-
zo 13/02/2005, 09u - Wisselvallig met soms intense buien. In Vlaanderen zijn dit meestal regenbuien, in het centrum valt er soms smeltende sneeuw, over de Ardennen vallen er meestal sneeuwbuien. Overal is er kans op een onweerachtige bui met stofhagel. Tussendoor korte opklaringen.
*EDIT*
Hier heeft het net even geregend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskeextra kabelke voor van ontvanger naar batterij denk ik (gratis)
't Is maar een idee, 'k heb 't kabeltje nog niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskeSpijtig dat et slecht weer ga worden
Anders kon evt vandaag al es een toerke bolle
En da kabelke als ge op de 2de foto klikt en uitvergroot ziede het ligge.
Vlak voor de de Futaba s3305 servo
Nuja, wie weet heb ik de volgende keer m'n eigenste Marder om mee rond te crossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk ga zien ! Maar zonder FG, want 'k heb er nog geen.
owja, waar blijven die pics?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment