Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kben blijkbaar als eerste terug thuis
en ik moet zeggen, het geluk zat nog es nie mee
- ik kom toe en zie zo'n 20-tal getunede 1/1 wagens op die parking "ik dacht zo, wow amai ik ben precies de laatste" maar na 5 minuten rondkijken kan ik geen enkele RC bespeuren: "dag meneer welkom op de tuning-meeting" en links van ik zie ik 1 mardertje wat rondcruzen, den oregon
- de eerste mensen komen toe en na een paar minuten begon er een sneeuwstorm en ik ik hield het dus al voor bekeken
... better luck next time
Hmmm, net nu ik heimwee naar begon te krijgen omdat hier de zon zo mooi scheen
Hopelijk is het naderhandt toch nog meegevallen
Ik heb ondertussen maar 2 tankjes met de nitro opgeraast, fokking zuipschuit dat ie is
Heb een paar probjes met de instelling van men servo's
1. als ik gas geef op men zender gaat de servo op de rem. Hoe kan ik da anders instelle (Futaba 3pm)
2. Stuurservo komt ni goe trug naar 0 positie als je naar links draait (zoemt ook als je de ontvanger opzet)
Weer viel ter plekke goed mee, geen druppel regen gezien ginder (Ikea-parkings hebben waarschijnlijk een soort van ingebouwd regenwolkenverdijvingssysteem, sjongejonge als je zag wat voor 'n onweders op nog geen 20 km voorbij passeerden). 't Is wel erg koud, en de natte ondergrond was niet zo bevorderlijk voor een Marder met slicks achteraan. *giechel*
Weinig volk, wat door de weersomstandigheden te begrijpen is.
Heb een paar probjes met de instelling van men servo's
1. als ik gas geef op men zender gaat de servo op de rem. Hoe kan ik da anders instelle (Futaba 3pm)
2. Stuurservo komt ni goe trug naar 0 positie als je naar links draait (zoemt ook als je de ontvanger opzet)
RTFM
*haalt zender erbij*
Hmmm, ik ken die instellingen nie van buiten om die kanalen om te wisselen, kijk eens in de handleiding
Staat de stuurservo juist afgetrimd met de knop boven het stuur?
De instellingen van zulke zenders zijn eigenlijk moeilijk uit te leggen via het internet, maar de handleiding is toch vrij duidelijk, vind ik
Hmmm, ik ken die instellingen nie van buiten om die kanalen om te wisselen, kijk eens in de handleiding
Staat de stuurservo juist afgetrimd met de knop boven het stuur?
De instellingen van zulke zenders zijn eigenlijk moeilijk uit te leggen via het internet, maar de handleiding is toch vrij duidelijk, vind ik
Het sturen gaat al vlotter , maar hij zoemt nog en word warm?
En onder welke noemer staat da in de handleiding voor de gas en rem, want den andere is hi ma aan't leze en vind het ni
Bij die widebody-Marder zijn die zijpontons onderaan dicht (nogal wiedes, eigenlijk), en dus heb je maar een smalle opening (de kant die dus tegen de kap aan wordt geplaatst om dan zo bevestigd te worden) om die pontons te spuiten.
Het sturen gaat al vlotter , maar hij zoemt nog en word warm?
En onder welke noemer staat da in de handleiding voor de gas en rem, want den andere is hi ma aan't leze en vind het ni
Zoemen al stilstaand?
Warm worden is normaal, tenminste als je ermee rijdt...als hij gewoon van wat testen warm wordt... (heb je digitale servo's?)
Bij die widebody-Marder zijn die zijpontons onderaan dicht (nogal wiedes, eigenlijk), en dus heb je maar een smalle opening (de kant die dus tegen de kap aan wordt geplaatst om dan zo bevestigd te worden) om die pontons te spuiten.
Lijkt me niet zó simpel ...
Bedoel je die zijstukken wat erop geschroefd zijn? Zijn die niet gewoon met een open vlakke kant tegen de kap op gemonteerd?
Of bedoel je dat die dingen een hele smalle opening hebben om te spuiten, terwijl ze op de marder zitten?
Comment