Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de gas is gefikst
    De struurservo is al wa beter afgeregeld maar hij ga ni trug naar zijn "0" punt hij blijft een klein beetje naar 1 richting staan waardoor hij begint te zoemen en op te warmen , als je manueel tikje tegen de wielen geeft zodat hij op zen "0" sta is het gezoem enzo gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
      de gas is gefikst
      De struurservo is al wa beter afgeregeld maar hij ga ni trug naar zijn "0" punt hij blijft een klein beetje naar 1 richting staan waardoor hij begint te zoemen en op te warmen , als je manueel tikje tegen de wielen geeft zodat hij op zen "0" sta is het gezoem enzo gedaan
      Staat de zender op 0 ingesteld?

Anders is het wel eens normaal dat ie soms wat naar links of rechts blijft staan en zoemen
      Warm worden wel niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Staat de zender op 0 ingesteld?

Anders is het wel eens normaal dat ie soms wat naar links of rechts blijft staan en zoemen
        Warm worden wel niet
        Als we zender op 0 instelle staat het stuur ni recht
        maar we wel onderhand ondervonden als je een klein tikje op stuurtje geeft op de zender dat em dan wel naar zen 0 postitie gaat en stopt dan ook met zoeme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          @ de sassefras

Jij koopt ook zéker een Marder, hè ? Heb je enig idee wanneer ? Want waarschijnlijk gaan we extra korting kunnen krijgen als we meteen twéé sets ineens kopen, dacht ik zo.

Of koop je geen nieuwe ?
          De kans is groot dat ik voor een jonge tweedehands ga (lees: ik heb een jonge tweedehands op't oog )
          Tenzij jij de prijs van jouw marder zo gaat opdrijven dat ik er een RTR kan afpitsen voor minder dan €600, maar ik geloof niet dat dat erin zit

Jammer dat ik vandaag niet van de partij kon zijn. Het weer bleef hier verschrikkelijk. Nuja, ondanks het slechte weer ben ik dan toch afgezakt naar Dean om z'n nitro's de sporen te geven. (onder een verlaten brug die onder de A12 doorloopt. Ik moet zeggen ... Dean's nieuwe aanwinst is Nitro race'je ... iemand ? Hopen dat we volgende keer wel van de partij kunnen zijn. Dean met z'n nitro-geweld ik hopelijk met een Marder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
            Als we zender op 0 instelle staat het stuur ni recht
            maar we wel onderhand ondervonden als je een klein tikje op stuurtje geeft op de zender dat em dan wel naar zen 0 postitie gaat en stopt dan ook met zoeme
            Naja, daar heb je toch geen last van tijdens het rijden

Dat warm worden zou ik wel in de gaten houden

Comment

• Is er eigenlijk iemand die naar de meeting gegaan is, die foto's getrokken heeft ?

Of had er niemand een waterdichte camera mee ?

Comment

• Mja ik ben er geweest met mijn camera mee, maar echt de moeite was het niet om een foto te nemen
                Wel wat gebabbeld enz, wat wel leuk was, maar op marder vlak bitter weinig om te filmen

Greetz
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                  maar op marder vlak bitter weinig om te filmen

Greetz
                  Tuurlijk niet, The Widowmaker was er nie

Hopelijk is de volgende meeting (zo snel mogelijk ) met wat beter weer, dan kan de Widowmaker eens wat met zijn 26cc poep zwieren

Comment

• Twas plezant maar ijskoud.

Serieuze beestjes die marders, en die nitrojongesnmaar sleuren om hem in gang te krijgen. Oregon durfde bijna zen beetle niet te starten

Tja, gTa als je een besteld, en je hebt nog een paar maand geduld, is er een koper bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                      Tja, gTa als je een besteld, en je hebt nog een paar maand geduld, is er een koper bij
                      Zoals ik al zei, achter 2 maanden wilt kurt ook eentje bestellen bij Pase tuning, dus....

Alee, nog eens wa marder foto's van het Up Yours Marderteam te Zonhoven:

Serious acceleration:

Big Mofo wheels (let op de dame op de achtergrond die even test of die marder nog leeft):

Comment

• Ready, set...

Ow, w8, nog eentje...

Omhoog met die pootjes!

Comment

• denk toch dat ik voor een RTR zou gaan. Als ik het goed begrijp zijn er pas problemen als je met 8 of meer man begint te rijden. Ofwel ietsje meer als er nog kan afgedingd worden
                          Kzal wel zien als het zover is. Want die occasie die er was. Sorry die was beschamend

Comment

• Spannend:

Hoezo, een Marder kan niet op 2 wielen?

Eat his dust:

ff poseren:

Hmmm, kmoet daar toch eens gaan mee stoffen

Comment

• Is it a bird? Is it a plane? No, it's a Marder!

And again:

And again:

Comment

• *hup*

Wederom *hup*

hehe...

Dit gaat fout...

Slipje:

Nee hoor, daar kun je je niet verstoppen...

Ook dit loop slecht af...

Beetje stoffen:

Comment

Bedoel je die zijstukken wat erop geschroefd zijn? Zijn die niet gewoon met een open vlakke kant tegen de kap op gemonteerd?

Of bedoel je dat die dingen een hele smalle opening hebben om te spuiten, terwijl ze op de marder zitten?
                                  Neeneen, ze zitten met een open kant op de Marder gemonteerd ... maar die opening is pokkesmal en die zijpontons redelijk breed. Met andere woorden, 't is uiterst moeilijk om de verf netjes in dat ding te krijgen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Neeneen, ze zitten met een open kant op de Marder gemonteerd ... maar die opening is pokkesmal en die zijpontons redelijk breed. Met andere woorden, 't is uiterst moeilijk om de verf netjes in dat ding te krijgen ...
                                    Afplakken lijkt me dan iets moeilijk ja, maar anders laat je het ding toch gewoon vol met verf lopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      Sorry die was beschamend
                                      Hoe bedoel je ?

Comment

• Leuk, dit :

Ik wil ook zo'n widebody-Marderkap. Maar voor die prijs heb je dus bijna een Beetle ... *aaaaargh* ik weet 't ni !!

Comment

Afplakken lijkt me dan iets moeilijk ja, maar anders laat je het ding toch gewoon vol met verf lopen?
                                          Bekijk dit nog eens ...

Comment

Working...
                                          X