Mán, ik vind die knáp !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaBekijk dit nog eens ...
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='hand';" border="0">
En dan is die vorm toch gewoon open als je hem erafneemt?
Het is dan iets moeilijker om te spuiten ja, maar niets is onmogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasGEZOCHT: (tweedehands)
vólledige marder
(zender en ontvanger niet niet noodzakelijk, servo's ook niet)
Mag eentje zijn waar wat opknapwerk aan is
http://www.kapaza.be/detail/704757/ (dunno of het te vertrouwen is, d8 bij hem eerst te kopen maar wou perse dat ik eerst een bod gaf op de wagen zonder hem te zien :s)
http://www.kapaza.be/detail/668693/ (lijkt me trusty gast heb em op msn, hij hoopte dat ik zijn ging kopen, maar in al men hevigheid naar heusden gebold en nen nieuwe gekocht :p, hij blijft me zelfs hulp geven nu em weet dat ik zijne ni koop . Ik zal is vragen wa em vraagt voor dien marder zonder servo enzo bij )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa'k Ga 'es mailen wat 't extra kost voor die kap.
Vandaag heb ik toch beslist dat áls ik een brandstofwagen koop, het een marder zal zijn.
Ze zijn zoveel volwassener tegenover de nitro's, ze starten véél gemakkelijker,...,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcZe zijn zoveel volwassener tegenover de nitro's, ze starten véél gemakkelijker,...,...
Daarstraks nog ondervonden met de nitro, dat onding wilt dus gewoon niet starten (tank is een beetje kapot )
Naja, als ie dan eindelijk gestart is, dan rijdt ie wel, maar dan kun je weer beginnen afstellen....
Geef mij toch maar de Marder, de nitro houd ik wel als occasionele "ik heb ff zin in miserie met een ontiechlijk lelijk geluid"
Niettegenstaande is hij enkel stilgevallen doordat de brandstof op was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ze starten gewoon
Daarstraks nog ondervonden met de nitro, dat onding wilt dus gewoon niet starten (tank is een beetje kapot )
Naja, als ie dan eindelijk gestart is, dan rijdt ie wel, maar dan kun je weer beginnen afstellen....
Geef mij toch maar de Marder, de nitro houd ik wel als occasionele "ik heb ff zin in miserie met een ontiechlijk lelijk geluid"
Niettegenstaande is hij enkel stilgevallen doordat de brandstof op was
heb daarnet de mijne in gang wille zette, man man hem ik gevloekt en ma ni wille starte :p
Totdat we de luchtfilter er is afvezen om te zien hoe nu eigenlijk dien choke stond. En ja da werkte natuurlijk omgekeerd, dus da spel dik verzopen, choke af en na 4 keer trekke broem broem... in gang :p , nu nog de gas (servo) enzo afregelen want hij blijft wat in toeren hangen en loopt lichtjes in toeren op als hij stationair staat te draaien
Maaarrr wat een power als je een beetje gas geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskehttp://www.kapaza.be/detail/703036/
http://www.kapaza.be/detail/704757/ (dunno of het te vertrouwen is, d8 bij hem eerst te kopen maar wou perse dat ik eerst een bod gaf op de wagen zonder hem te zien :s)
http://www.kapaza.be/detail/668693/ (lijkt me trusty gast heb em op msn, hij hoopte dat ik zijn ging kopen, maar in al men hevigheid naar heusden gebold en nen nieuwe gekocht :p, hij blijft me zelfs hulp geven nu em weet dat ik zijne ni koop . Ik zal is vragen wa em vraagt voor dien marder zonder servo enzo bij )
Ik ben niet op zoek naar een hagelnieuw model met enkele tunes.
('t Is trouwens voor een kameraad en niet voor mij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joskeHow mee oppasse wa ge zegt eh :p
heb daarnet de mijne in gang wille zette, man man hem ik gevloekt en ma ni wille starte :p
Totdat we de luchtfilter er is afvezen om te zien hoe nu eigenlijk dien choke stond. En ja da werkte natuurlijk omgekeerd, dus da spel dik verzopen, choke af en na 4 keer trekke broem broem... in gang :p , nu nog de gas (servo) enzo afregelen want hij blijft wat in toeren hangen en loopt lichtjes in toeren op als hij stationair staat te draaien
Maaarrr wat een power als je een beetje gas geeft
Mijn marder wou in zijn hele leven nog maar 1 keer niet starten, en dat kwam omdat ik de bougiekabel was vergeten terug erop te doen
Comment
-
Zozo ... ben ook terug thuisgeraakt !
Eigenlijk nog geluk gehad met het weer dankzij de opklaringen....
Vooral nitro's waren aanwezig ( de marder-rijders waren vroeger op de namiddag al weggegaan wegens de aanhoudende sneeuw )
Ik heb voornamelijk met de nitro gereden -zijn eerste liter is binnen yey!- , de marder wou ik niet vuil maken en tussen al die kleine nitro beestjes met zo'n marder gaan rijden is wel ... gevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Eerst inrijden, dan power
Maar denk toch dat ik veeeeeelll moeite ga hebben om er geen gas aan te geven :p
Kweet hoe da was indertijd mee men brommerke, nieuwe 65 cc er onder en meteen wille weten hoe hard hij ging :p en na een 10km had ik em al open (eigenlijk ni echt ingereden ) maar na bijna 10.000 km bolt de cilinder nog
Comment
-
Ik heb een serieus vraagsken.
Stel : ik koop een Marder Race. Kost me € 789. Maahaar ... ik wil er zowiezo een laxaan kap bij (liefst zo'n MudMarder widebody), want het oog wil ook wat en wit is "maar" wit. Dus, daar nog 'es € 82 bij voor de kap. En dan heb je nog geen lexaan spoiler, dus hoppa, nog 'es € 16.
Dan kom ik op € 887 ... en een Leopard Race kost maar € 959 en die heeft standaard een lexaan kap en spoiler én standaard een reso-uitlaat, standaard een alu-diff, standaard de grotere rem van de Marder Race, ...
Dus, 't is eigenlijk een Mardar Race met een iets betere wegligging (althans, zo zegt men toch), maar mét een reso-uitlaat en een aly-diff, en een lexaan carosserie.
Vraag : welke zouden jullie prefereren, en waarom ? Wat zijn de eventuele nadelen aan een Leopard Race ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOverigens ... iemand zei ooit dat een Leopard Race standaard een liggende motor heeft, maar dat is toch niet zo ?
Ie heeft dus nog steeds een opstaande motor
Denk er wel aan dat je op een Leopard al moeilijker (als het al gaat) een Kever body krijgt (en ik zeg opzettelijk kever, want er is dus een New Beetle body voor)...
Maar voor de wegligging en de extra's...idd, mss toch eens het overwegen waard (€940 voor een Leopard Race bij Pase)
Nadelen: de Marder Race gebruikt de draagarmen van de Leopard... nu weet je al genoeg, zeker?
Comment
Comment