Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(zender en ontvanger niet niet noodzakelijk, servo's ook niet)
Mag eentje zijn waar wat opknapwerk aan is
http://www.kapaza.be/detail/703036/ http://www.kapaza.be/detail/704757/ (dunno of het te vertrouwen is, d8 bij hem eerst te kopen maar wou perse dat ik eerst een bod gaf op de wagen zonder hem te zien :s) http://www.kapaza.be/detail/668693/ (lijkt me trusty gast heb em op msn, hij hoopte dat ik zijn ging kopen, maar in al men hevigheid naar heusden gebold en nen nieuwe gekocht :p, hij blijft me zelfs hulp geven nu em weet dat ik zijne ni koop . Ik zal is vragen wa em vraagt voor dien marder zonder servo enzo bij )
Ze starten gewoon
Daarstraks nog ondervonden met de nitro, dat onding wilt dus gewoon niet starten (tank is een beetje kapot )
Naja, als ie dan eindelijk gestart is, dan rijdt ie wel, maar dan kun je weer beginnen afstellen....
Geef mij toch maar de Marder, de nitro houd ik wel als occasionele "ik heb ff zin in miserie met een ontiechlijk lelijk geluid"
Niettegenstaande is hij enkel stilgevallen doordat de brandstof op was
Ze starten gewoon
Daarstraks nog ondervonden met de nitro, dat onding wilt dus gewoon niet starten (tank is een beetje kapot )
Naja, als ie dan eindelijk gestart is, dan rijdt ie wel, maar dan kun je weer beginnen afstellen....
Geef mij toch maar de Marder, de nitro houd ik wel als occasionele "ik heb ff zin in miserie met een ontiechlijk lelijk geluid"
Niettegenstaande is hij enkel stilgevallen doordat de brandstof op was
How mee oppasse wa ge zegt eh :p
heb daarnet de mijne in gang wille zette, man man hem ik gevloekt en ma ni wille starte :p
Totdat we de luchtfilter er is afvezen om te zien hoe nu eigenlijk dien choke stond. En ja da werkte natuurlijk omgekeerd, dus da spel dik verzopen, choke af en na 4 keer trekke broem broem... in gang :p , nu nog de gas (servo) enzo afregelen want hij blijft wat in toeren hangen en loopt lichtjes in toeren op als hij stationair staat te draaien
Maaarrr wat een power als je een beetje gas geeft
http://www.kapaza.be/detail/703036/ http://www.kapaza.be/detail/704757/ (dunno of het te vertrouwen is, d8 bij hem eerst te kopen maar wou perse dat ik eerst een bod gaf op de wagen zonder hem te zien :s) http://www.kapaza.be/detail/668693/ (lijkt me trusty gast heb em op msn, hij hoopte dat ik zijn ging kopen, maar in al men hevigheid naar heusden gebold en nen nieuwe gekocht :p, hij blijft me zelfs hulp geven nu em weet dat ik zijne ni koop . Ik zal is vragen wa em vraagt voor dien marder zonder servo enzo bij )
Ik had eerder gebruikte tweedehandsjes in m'n hoofd. Mogen al wat ouder zijn, en liefst ook goedkoper
Ik ben niet op zoek naar een hagelnieuw model met enkele tunes.
('t Is trouwens voor een kameraad en niet voor mij)
How mee oppasse wa ge zegt eh :p
heb daarnet de mijne in gang wille zette, man man hem ik gevloekt en ma ni wille starte :p
Totdat we de luchtfilter er is afvezen om te zien hoe nu eigenlijk dien choke stond. En ja da werkte natuurlijk omgekeerd, dus da spel dik verzopen, choke af en na 4 keer trekke broem broem... in gang :p , nu nog de gas (servo) enzo afregelen want hij blijft wat in toeren hangen en loopt lichtjes in toeren op als hij stationair staat te draaien
Maaarrr wat een power als je een beetje gas geeft
Eerst inrijden, dan power
Mijn marder wou in zijn hele leven nog maar 1 keer niet starten, en dat kwam omdat ik de bougiekabel was vergeten terug erop te doen
Zozo ... ben ook terug thuisgeraakt !
Eigenlijk nog geluk gehad met het weer dankzij de opklaringen....
Vooral nitro's waren aanwezig ( de marder-rijders waren vroeger op de namiddag al weggegaan wegens de aanhoudende sneeuw )
Ik heb voornamelijk met de nitro gereden -zijn eerste liter is binnen yey!- , de marder wou ik niet vuil maken en tussen al die kleine nitro beestjes met zo'n marder gaan rijden is wel ... gevaarlijk
Had maar een tikje gedaan tegen de hendel
Maar denk toch dat ik veeeeeelll moeite ga hebben om er geen gas aan te geven :p
Kweet hoe da was indertijd mee men brommerke, nieuwe 65 cc er onder en meteen wille weten hoe hard hij ging :p en na een 10km had ik em al open (eigenlijk ni echt ingereden ) maar na bijna 10.000 km bolt de cilinder nog
Stel : ik koop een Marder Race. Kost me € 789. Maahaar ... ik wil er zowiezo een laxaan kap bij (liefst zo'n MudMarder widebody), want het oog wil ook wat en wit is "maar" wit. Dus, daar nog 'es € 82 bij voor de kap. En dan heb je nog geen lexaan spoiler, dus hoppa, nog 'es € 16.
Overigens ... iemand zei ooit dat een Leopard Race standaard een liggende motor heeft, maar dat is toch niet zo ?
Nope, was mijn fout
Ie heeft dus nog steeds een opstaande motor
Denk er wel aan dat je op een Leopard al moeilijker (als het al gaat) een Kever body krijgt (en ik zeg opzettelijk kever, want er is dus een New Beetle body voor)...
Maar voor de wegligging en de extra's...idd, mss toch eens het overwegen waard (€940 voor een Leopard Race bij Pase)
Nadelen: de Marder Race gebruikt de draagarmen van de Leopard... nu weet je al genoeg, zeker?
Comment