Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Gta: Die op die foto's zien er echt wel jummie uit

Ik vind ze alle drie wel heel mooi. Die oranje is niet direct de kleur die ik zou nemen, maar die velgen zijn super. Die Leopard, mja moet ik daar nog op reageren? Super kar, maar deze zal het niet worden bij mij. En neen , het is geen kwestie van niet willen
    Voor mij liefst die met de Castrol kleuren en die met de alu velgen aub ...

Maar voor mij mag het wel wat "minder" ook. Kwou dat ik dezelfde foto's kon nemen gelijk Joske...maar dan in mijn woonkamer

Greetz
    FrE
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• @ Fré

Heb gemaild wat ze vragen voor die blauw/oranje STP-Marder met Mudmarder-kap. Meteen ook de exacte prijs gevraagd voor de alu velgen op de auto (niet dat ik die zal nemen, maar bon, 't is wel leuk om weten).

Overigens, ik heb een nóg goedkoper shop gevonden ... Zender MAS (Modell Automobil Sport). 't Is van dezelfde "Zender" die we kennen uit de automobiel-tuningbranche !

- Marder standaard : € 569 (verschil met Hobbythek € 30)
      - Marder Race : € 719 (verschil € 70)
      - Beetle standaard : € 655 (verschil € 44)
      - MT : € 739 (verschil € 10)
      - Leopard Race : € 919 (verschil € 40)

Klikkie !!

Best goedkoop, dacht ik zo. Okay, bij Hobbythek krijg je nog altijd die 3 extra dingetjes : extra setje kogellagers en 3 extra stalen tandwielen. Zou samen meer dan € 100 moeten kosten, maar ik vind dat eigenlijk een beetje foppenboer ... liever vervangen als ze stuk zijn, en eerst wat centjes bij me houden. Of niet ?

In ieder geval zou ik niét te beroerd zijn om die Marder Race bij Zender MAS te kopen, en dan al de rest bij Hobbythek of PaSa omdat ze daar voor de parts goedkoper zijn. Klant is koning. Maar dinsdag eerst nog 'es naar CISmodels gaan zien en prijsjes vragen.

Comment

• Ó wat zijn Marderverkopers toch vriendelijke mensen

Ik had op één of andere tweedehandssite een Beetle op't oog, dus ik mailde naar de verkoper met de vraag welke servo's en zender bijgeleverd waren. Dit alles op een zeer beleefde en vriendelijke manier uiteraard (zo hoort het ook)

Weet je wat ik als antwoord krijg ?

Met een beperkt budget begin je beter niet aan deze hobby.

Ik wil je dan ook niet in de verleiding brengen.

Vriendelijke groeten,
        Je moet weten dat ik nog nergens over een prijs of een bod gesproken had.

Die man blijkt dus een autoverkoper te zijn ... veel wagens zal ie niet verkopen op die manier

Klant is koning ? Yeah right !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
          Kwou dat ik dezelfde foto's kon nemen gelijk Joske...maar dan in mijn woonkamer
          We think alike

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            @ Fré

Heb gemaild wat ze vragen voor die blauw/oranje STP-Marder met Mudmarder-kap. Meteen ook de exacte prijs gevraagd voor de alu velgen op de auto (niet dat ik die zal nemen, maar bon, 't is wel leuk om weten).

Overigens, ik heb een nóg goedkoper shop gevonden ... Zender MAS (Modell Automobil Sport). 't Is van dezelfde "Zender" die we kennen uit de automobiel-tuningbranche !

- Marder standaard : € 569 (verschil met Hobbythek € 30)
            - Marder Race : € 719 (verschil € 70)
            - Beetle standaard : € 655 (verschil € 44)
            - MT : € 739 (verschil € 10)
            - Leopard Race : € 919 (verschil € 40)

Klikkie !!

Best goedkoop, dacht ik zo. Okay, bij Hobbythek krijg je nog altijd die 3 extra dingetjes : extra setje kogellagers en 3 extra stalen tandwielen. Zou samen meer dan € 100 moeten kosten, maar ik vind dat eigenlijk een beetje foppenboer ... liever vervangen als ze stuk zijn, en eerst wat centjes bij me houden. Of niet ?

In ieder geval zou ik niét te beroerd zijn om die Marder Race bij Zender MAS te kopen, en dan al de rest bij Hobbythek of PaSa omdat ze daar voor de parts goedkoper zijn. Klant is koning. Maar dinsdag eerst nog 'es naar CISmodels gaan zien en prijsjes vragen.
            Zou je dat eens willen vertalen van die site gTa?
            want het is dus 569€ voor een standaard, maar wat moet er dan nog bij. Want ik begrijp er nougabollen van.
            Desnoods kan ik men stukken bij phase tuning kopen, scheelt hem toch wel wat in prijs
            Hou je me op de hoogte van cis motors. Ben vandaag willen gaan, maar het is zijn sluitingsdag.
            Last edited by ; 14/02/2005, 15:18.

Comment

• Den deze zit toch nog mee e vraagske ze :p
              Dien ontvanger box da is dus geen een gat in. Alleen een half gat voor de antenne, maar niks voor de kabels van de batterij en servo's door te steke . Waar zou ik da best een in boren

Comment

• Deze is ook mooi gedaan

Comment

• Heb ik nu goed begrepen dat je die kappen langs binnen spuit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                    Heb ik nu goed begrepen dat je die kappen langs binnen spuit?
                    de lexaan kappen wel ja
                    Die zijn immers doorzichtig. De gewone marder heeft echter een pvc (dacht ik) kap, en die is wit. die moet je dus langs buiten verven.

Comment

• http://www.pase-tuning.com/shop/cont...?artnr=1549010
                      Ik ga hier onroad banden bestelle voor me mardertje
                      maar ken niks van die afmetingen enzo
                      1) die velgen breed of smal kiezen?
                      2)http://www.pase-tuning.com/shop/cont...hp?artgruppe=5
                      welke van die banden passen op die velgen? Liefst ook met een redelijke levensduur

En normaal gezien moet ik niks aanpassen aan men marder om deze te kunnen steke eh

Comment

• De vriendelijke man van het mailtje hierboven is dan toch bijgedraaid blijkbaar.

Hij heeft me laten weten dat ie €850 vraagt voor een FG Beetle MT. Nagenoeg in nieuwstaat (kap moet nog gespoten worden, halfuurtje mee gereden, ... ). 2 stuurservo's en 1 gasservo, Futuba zender inbegrepen (zelfde als jij hebt, Benny)

Een RTR zeg maar (lader + batt ook inbegrepen).

Op zich is dit een mooi prijsje denk ik, aangezien hij er een €1.350 voor neergeteld heeft.

Mijn vraag is: zou ik daar nog wat af (durven) pingelen ? Om eerlijk te zijn had ik een startkapitaal van €500 - 600 in m'n gedachten (voor een tweedehands Marder en heel de santa boutique), maar nu zit ik daar al €350 boven ...

Comment

• geef die link eens door sassefrasje. kwil eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            geef die link eens door sassefrasje. kwil eens kijken
                            Tarrara Ik ken dat. Straks mailt die man mij om te zeggen dat ie verkocht is

'k Heb't vorige week al voorgehad met een Marder Geen tweede keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                              Tarrara Ik ken dat. Straks mailt die man mij om te zeggen dat ie verkocht is

'k Heb't vorige week al voorgehad met een Marder Geen tweede keer
                              doe het dan in PM
                              ik beloof dat ik hem niet zal kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
                                Den deze zit toch nog mee e vraagske ze :p
                                Dien ontvanger box da is dus geen een gat in. Alleen een half gat voor de antenne, maar niks voor de kabels van de batterij en servo's door te steke . Waar zou ik da best een in boren
                                Ik heb die aan de zijkant onder de lijn (dus waar het doosje open gaat) gemaakt

Over die banden:
                                Geen enkele van die banden passen op die velgen wat je gegeven hebt
                                Dat zijn nl 1/6 velgen, en die banden zijn 1/5
                                Pase heeft geloof ik geen 1/6 slicks op zijn site staan, maar hij heeft ze waarschijnlijk wél in de winkel

1/5 Wielen passen enkel vanachter zonder aanpassingen, vanvoor zul je andere (langere) assen en een set meenemers moeten steken

Comment

• Die eclipse on-road banden,
                                  Zijn die 1/5 of 1/6 van maat?
                                  Bij welke moest je weer de assen veranderen en welke kon je standaard op je off-road monteren.

Comment

Die eclipse on-road banden,
                                    Zijn die 1/5 of 1/6 van maat?
                                    Bij welke moest je weer de assen veranderen en welke kon je standaard op je off-road monteren.
                                    1/5

1/5 is veranderen (zie hierboven), 1/6 past gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      Ik heb die aan de zijkant onder de lijn (dus waar het doosje open gaat) gemaakt

Over die banden:
                                      Geen enkele van die banden passen op die velgen wat je gegeven hebt
                                      Dat zijn nl 1/6 velgen, en die banden zijn 1/5
                                      Pase heeft geloof ik geen 1/6 slicks op zijn site staan, maar hij heeft ze waarschijnlijk wél in de winkel

1/5 Wielen passen enkel vanachter zonder aanpassingen, vanvoor zul je andere (langere) assen en een set meenemers moeten steken
                                      Oke bedankt
                                      Heb bij PKracing ik is aan't zien geweest 89€ voor een set baanbanden+velg gelijmd
                                      dus da zou op een 180€ kome ex. verzendkoste
                                      Last edited by ; 14/02/2005, 18:40.

Comment

doe het dan in PM
                                        ik beloof dat ik hem niet zal kopen
                                        U heeft PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                          1/5

1/5 is veranderen (zie hierboven), 1/6 past gewoon.
                                          ok dus als ik zonder problemen onroad banden wil steken, moet ik naar 1/6 gaan.

Wat kost er nu eigenlijk het meest, offroad banden of onroad banden (met velgen wel te verstaan)

Comment

Working...
                                          X