Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles smal pakke? Of toch niet (vanachter breed) Geef me jullie ged8 ervan
1/6 banden hebben veel tijd nodig om warm te worden en leveren relatief weinig grip, als je dan ook nog met smallere bandjes zit (denk er trouwens ook aan dat de marder achterwiel is aangedreven...) dan zou de grip wel eens helemaal kunnen tegenvallen
Ik zou dus voor vanachter voor brede bandjes gaan, daar duurt het uiteraard ook iets langer om warm te worden, maar ze leveren wel meer grip
1/6 banden hebben veel tijd nodig om warm te worden en leveren relatief weinig grip, als je dan ook nog met smallere bandjes zit (denk er trouwens ook aan dat de marder achterwiel is aangedreven...) dan zou de grip wel eens helemaal kunnen tegenvallen
Ik zou dus voor vanachter voor brede bandjes gaan, daar duurt het uiteraard ook iets langer om warm te worden, maar ze leveren wel meer grip
En het oogt natuurlijk ook stoerder
Heb 1 set breed en 1 set smal besteld
Ook nog een alu meenemer, 18 tands stalen tandwiel, tandwielbeschermkap, servo beschermkap besteld bij pase tuning
Alleen nog ne voorbumper en extra bougie vergeten te bestelle mee menne stoeme kop.
Daarstraks nog wat op den oprit gereden :p. De failsave werkt perfect batterijen waren bijna op en als ik stuurde nam die servo teveel stroom af waardoor de failsave direkt werkte . Maar mag ik die vijs om het stationair toerental te regelen nu al minder zette? Want als em stil staat gaan de toeren omhoog waardoor em op den duur begint te bolle :p
En om die achterste banden op te warmen ff nen burnout geve eh
Heb 1 set breed en 1 set smal besteld
Ook nog een alu meenemer, 18 tands stalen tandwiel, tandwielbeschermkap, servo beschermkap besteld bij pase tuning
Alleen nog ne voorbumper en extra bougie vergeten te bestelle mee menne stoeme kop.
Daarstraks nog wat op den oprit gereden :p. De failsave werkt perfect batterijen waren bijna op en als ik stuurde nam die servo teveel stroom af waardoor de failsave direkt werkte . Maar mag ik die vijs om het stationair toerental te regelen nu al minder zette? Want als em stil staat gaan de toeren omhoog waardoor em op den duur begint te bolle :p
En om die achterste banden op te warmen ff nen burnout geve eh
Stuur Pascal effe een mailtje om te zeggen dat je die dingen nog bij wilt bestellen
Stuur Pascal effe een mailtje om te zeggen dat je die dingen nog bij wilt bestellen
Is de oprit verhard en jij rijdt op offroads?
...
Heb net gemaild om die bumper en bougie bij te bestelle
En onze oprit zijn klinkers Had maar 10 - 15 mins hooguit gereden (batterijen waren al geladen van zaterdag, die kerel in de winkel had die opgeladen) Maar als vrijdag het weer wat meezit ga ik es den tijd nemen om een mooie rit te maken , dan moet ik maar nen halve dag werken
Om het toerental te verlagen moete die vijs verder er uit draaien zekers :p
Comment