Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
    Alles smal pakke? Of toch niet (vanachter breed) Geef me jullie ged8 ervan
    1/6 banden hebben veel tijd nodig om warm te worden en leveren relatief weinig grip, als je dan ook nog met smallere bandjes zit (denk er trouwens ook aan dat de marder achterwiel is aangedreven...) dan zou de grip wel eens helemaal kunnen tegenvallen

Ik zou dus voor vanachter voor brede bandjes gaan, daar duurt het uiteraard ook iets langer om warm te worden, maar ze leveren wel meer grip

En het oogt natuurlijk ook stoerder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      1/6 banden hebben veel tijd nodig om warm te worden en leveren relatief weinig grip, als je dan ook nog met smallere bandjes zit (denk er trouwens ook aan dat de marder achterwiel is aangedreven...) dan zou de grip wel eens helemaal kunnen tegenvallen

Ik zou dus voor vanachter voor brede bandjes gaan, daar duurt het uiteraard ook iets langer om warm te worden, maar ze leveren wel meer grip

En het oogt natuurlijk ook stoerder
      Heb 1 set breed en 1 set smal besteld
      Ook nog een alu meenemer, 18 tands stalen tandwiel, tandwielbeschermkap, servo beschermkap besteld bij pase tuning
      Alleen nog ne voorbumper en extra bougie vergeten te bestelle mee menne stoeme kop.
      Daarstraks nog wat op den oprit gereden :p. De failsave werkt perfect batterijen waren bijna op en als ik stuurde nam die servo teveel stroom af waardoor de failsave direkt werkte . Maar mag ik die vijs om het stationair toerental te regelen nu al minder zette? Want als em stil staat gaan de toeren omhoog waardoor em op den duur begint te bolle :p

En om die achterste banden op te warmen ff nen burnout geve eh

Comment

Heb 1 set breed en 1 set smal besteld
        Ook nog een alu meenemer, 18 tands stalen tandwiel, tandwielbeschermkap, servo beschermkap besteld bij pase tuning
        Alleen nog ne voorbumper en extra bougie vergeten te bestelle mee menne stoeme kop.
        Daarstraks nog wat op den oprit gereden :p. De failsave werkt perfect batterijen waren bijna op en als ik stuurde nam die servo teveel stroom af waardoor de failsave direkt werkte . Maar mag ik die vijs om het stationair toerental te regelen nu al minder zette? Want als em stil staat gaan de toeren omhoog waardoor em op den duur begint te bolle :p

En om die achterste banden op te warmen ff nen burnout geve eh
        Stuur Pascal effe een mailtje om te zeggen dat je die dingen nog bij wilt bestellen

Is de oprit verhard en jij rijdt op offroads?
        Stationair verlagen mag wel
        En als je banden koud zijn, dan is je motor meestal ook koud, dus een burnout zou ik al zéker niet doen
        Rij ze liever gewoon warm...

Comment

Stuur Pascal effe een mailtje om te zeggen dat je die dingen nog bij wilt bestellen

Is de oprit verhard en jij rijdt op offroads?
          ...
          Heb net gemaild om die bumper en bougie bij te bestelle
          En onze oprit zijn klinkers Had maar 10 - 15 mins hooguit gereden (batterijen waren al geladen van zaterdag, die kerel in de winkel had die opgeladen) Maar als vrijdag het weer wat meezit ga ik es den tijd nemen om een mooie rit te maken , dan moet ik maar nen halve dag werken

Om het toerental te verlagen moete die vijs verder er uit draaien zekers :p

Comment

En onze oprit zijn klinkers Had maar 10 - 15 mins hooguit gereden
            10 minuten zijn genoeg om je offroad toppen volledig weg te rijden, pas daar mee op

Comment

Ook nog een alu meenemer
              Zijn dat niet die 8 (?) hoekige dingen die ervoor zorgen dat je wielen aangedreven worden ? Of vergis ik me nu helemaal

Dan heb je er toch meer nodig ?

*EDIT*

Er bestaat ook zowiets als tandwielmeenemers zeker ? Wat is dat nu juist ?

Comment

• @ xius001: Heb ni veel gas gegeven eh maar je ziet het idd aan de noppe dat ze op iets hard bezig geweest zijn. Daarom road banden :p

@ de_sassefras: het is een alu tandwiel meenemer dat ik besteld heb
                http://www.pase-tuning.com/shop/cont...php?artnr=6439

Die stickers die bij de marder zitte moete uitknippen ofwa ?
                Da steekt wel ferm tegen, want ik en men knip talenten
                Last edited by ; 15/02/2005, 19:02.

Comment

@ de_sassefras: het is een alu tandwiel meenemer dat ik besteld heb
                  http://www.pase-tuning.com/shop/cont...php?artnr=6439
                  Maar er bestaan dus ook wielmeenemers: 4-kantige 'blokjes' op de assen die ervoor zorgen dat de wielen aangedreven worden.

Zijn deze standaard reeds alu ?

Comment

• Yup, maar ik vind ze te klassiek en standaard op een Marder, dus heb ik de mijne gewoon zo gelaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                      Maar er bestaan dus ook wielmeenemers: 4-kantige 'blokjes' op de assen die ervoor zorgen dat de wielen aangedreven worden.

Zijn deze standaard reeds alu ?
                      Yup, en voor de rem heb ik die zelfs in staal omdat die anders na een halfuurtje weg zou zijn

Comment

• Dit is best propere marsjandies.

Mijn vraag: nodig ? prijs ?

Bron : PK

Comment

Nodig: veel meer dan de standaard lexaankap doet het niet.
                          Prijs: €60 , een rode zal iets meer kosten, denk ik.

Comment

Nodig: veel meer dan de standaard lexaankap doet het niet.
                            Als ge ne race hebt wel hé !

Comment

Als ge ne race hebt wel hé !
                              Standaard als in: gewone lexaankap, geen aangepaste of weet ik veel wat.

Wijsneus

Comment

• Wij hebben er een standaard lexaankapje oversteken... heeft ons 18 € gekost als ik me niet vergis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                  Wij hebben er een standaard lexaankapje oversteken... heeft ons 18 € gekost als ik me niet vergis
                                  Bij mij een €200 ongeveer, het leuke was dat ik er ook nog een hele lading aan andere onderdelen erbij kreeg

Comment

Bij mij een €200 ongeveer, het leuke was dat ik er ook nog een hele lading aan andere onderdelen erbij kreeg
                                    En dan rijdt uwen marder nog altijd zo brak

Graptjen Nuja, voor iemand die van plan is een nieuwe te kopen, is zo'n RACE wel het overwegen waard !

Comment

• Nog wat sfeerbeeldjes:

Dit gaat niet goed

Comment

• Kiekeboe

Comment

• Ter illustratie: wielmeenemer bij een Marder

Bron: AMCO (français)

Comment

Working...
                                          X