Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1) laat nooit iemand anders met je wagen rijden ( ik zou zelfs Xius niet met mijn marder laten rijden )
Slecht voorbeeld, ik zou Benny ook nooit met m'n Marder laten rijden Maar dat neemt niet weg dat een kameraad van me is niet met m'n Marder mag rijden.
Eclipsen zijn echte zomerbanden, in deze temperaturen zijn ze redelijk waardeloos, denk daar aan
Die assen verander je 1 keer en laat je gewoon steken, ook als je weer offroad gaat
€20 extra ongeveer voor die aanpassingen.
Zijn dat niet dezelfde banden die jij steken hebt?
Welke raadt je dan aan. 1/6 waarschijnlijk, maar dat zijn allemaal slicks.
Zijn dat niet dezelfde banden die jij steken hebt?
Welke raadt je dan aan. 1/6 waarschijnlijk, maar dat zijn allemaal slicks.
Yup, maar ik heb 2 soorten he, daarom weet ik dat die Eclipsen vrij waardeloos zijn nu
Ik raad met dit weer eerder Kronossen aan (die heb ik nu vanvoor liggen), maar ik weet nog niet hoe die Kronossen en Eclipsen zich gaan gedragen in de hitte...
Yup, maar ik heb 2 soorten he, daarom weet ik dat die Eclipsen vrij waardeloos zijn nu
Ik raad met dit weer eerder Kronossen aan (die heb ik nu vanvoor liggen), maar ik weet nog niet hoe die Kronossen en Eclipsen zich gaan gedragen in de hitte...
Minder (duurt ook langer eer ze op temperatuur zijn).
Prijzen variëren tussen de 140 en 180 euro voor de 4, aldaniet gelijmd.
dat snap ik dan niet goed.
die 1/6 banden kosten ong. 160€ en hebben minder grip dan de eclipsen die dan minder lang meegaan maar wel maar 98€ kosten.
dat snap ik dan niet goed.
die 1/6 banden kosten ong. 160€ en hebben minder grip dan de eclipsen die dan minder lang meegaan maar wel maar 98€ kosten.
Tsja, de 1/6's zijn groter en hebben meer rubber, daar zal het verschil in zitten
slijten die bandjes die jij hebt zo rap?
of is dat doenbaar bij "normaal" gebruik.
bij de prijs die pascal me gemaakt heeft mag ik dus ook nog 30€ voor een failsave en 100€ voor extra bandjes rekenen. maakt tegenwoordig een totaal van 950€
Het mag gaan stoppen nu. want er komt altijd maar bij
slijten die bandjes die jij hebt zo rap?
of is dat doenbaar bij "normaal" gebruik.
Oregon zei dat ze gemakkelijk een 10tal liter (dat was het toch he?) zouden meegaan...maar dat zie ik nie echt zitten
Ofwel ligt het aan mijn rijstijl....
Nuja, ik heb nog altijd profiel erin, na een litertje of 2.
Ik denk dat als ik 5-6 liter verder ben, dat ik dan op de velgen ben aan het rijden
*strekt zich uit*
*mompelt iets*
*hoort gTa aan de deur bellen*
*zucht eens*
*hoort z'n pa de deur opendoen en zeggen '' Wij kopen ni aan de deur '' *
*holt naart de deur*
'k Ben is benieuwd met wat voor lekkers je naar huis gaat komen
Hier gaat vandaag niet veel lekkers binnen bollen vrees ik
't Geld lag al klaar om van eigenaar te wisselen, de Marder ook neem ik aan, tot ik plots besefte dat ik onze pa nog niet verteld had over mijn toekomstige aanwinst
Comment