Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    die leopard, staat die nu bij Guy of bij iemand anders. En waar ligt pijpelheide?
    Pijpelheide is regio Heist-op-den-Berg als ik me niet vergis.

De Leo staat bij de collega van Guy -Kris- (in Pijpelheide dus) en de laatste Marder staat bij Guy zelf (in Heist-op-den-Berg).

De Marder is volledig standaard en kan naar 't schijnt wel een opknapbeurt krijgen ... Een kameraad van me is geweest en ie zei dat ze weggingen aan 'eerlijke' prijzen, maar dat je geen echte koopjes moet verwachten

Nogmaals @ gTa: Lekkeeeeeeeeer

Comment

• gTa's Leo @ work

Het filmpje hier toch ook even posten.

Man man, wat zijn jullie een bende giechelaars

Oja Benny, wat kan jij gracieus springen. Jij had ballet moeten doen ofzo

*EDIT*

Terug terug terug !
      What's wrong with my car ?

Comment

• Yup, my life is over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
          gTa's Leo @ work

Het filmpje hier toch ook even posten.

Man man, wat zijn jullie een bende giechelaars

Oja Benny, wat kan jij gracieus springen. Jij had ballet moeten doen ofzo

*EDIT*

Terug terug terug !
          What's wrong with my car ?

nope, het is: "trüg trüg trüg"

lekker geluid trouwens! :o
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik heb zo de indruk dat gTa zijn Leo al aan het verbouwen is, of gaan shoppen voor parts en gereedschap, of gaan tanken, of zelfs al gaan rijden (of zou dat voor vannacht weer zijn?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Dat je na 5 minuten nog geen volleerd rijder bent, bewees ik dan ook terdege toen ik op BlackFox' z'n "en nu een actiefoto" op een drafje aan kwam huppelen (allez, de Leo uiteraard), en een 180'tje wou placeren net voor z'n voeten. Ik deed dat door voor de eerste keer de haan van m'n XR3 compleet plankgas te squeezen, en o wee de Leo had meer grip dan gedacht. Pardoes het parc fermé binnen, veel te snel weliswaar. Leo eindigde op nogal geile wijze met z'n snoet omhoog op de kont van BlackFox z'n Marder (jong en toch al volwassen, noemen ze dat), na zowat alle materiaal een beetje verschoven te hebben.
              Niks aan de hand gelukkig (enkel die spermawitte Marderkap van Blackie wat meer gespikkeld gemaakt met m'n Kyoto-proof uitlaatgassen), en dus maar verder gejakkerd.
              De overblijfselen van Horny Little Rascal op mijn kap:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Het ding heeft geen motorelectronica, dus ik vraag me af wat Heinz zou kunnen aanvangen.
                oh ja, die prutsers kennen niets van poortentiming aanpassen.
                Last edited by 911turbo; 22/02/2005, 20:54.
                A Twist of the Wrist

Comment

• Voila men bestelling binnen vanbij Pasetuning
                  Kan eindelijk on-road me beestje es teste, alleen heeft pascal men tandwiel beschermkap vergeten .
                  Mja mail gestuurd en hij zal wel een oplossing vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
                    Voila men bestelling binnen vanbij Pasetuning
                    Kan eindelijk on-road me beestje es teste, alleen heeft pascal men tandwiel beschermkap vergeten .
                    Mja mail gestuurd en hij zal wel een oplossing vinden
                    eindelijk on-line
                    zeg jij hebt die leo gezien bij guy. hoe zag hij eruit? en heb je de zenders gezien?

Comment

• Als je een 2dehandse wil kopen, moet je er eerst eens met proefrijden natuurlijk. Maar als er geen zender bij is. Hoe los je dat dan op? kan je zelf een zender meenemen, of is dat zo simpel niet. (andere frequentie, geheugen ofzo)

Comment

eindelijk on-line
                        zeg jij hebt die leo gezien bij guy. hoe zag hij eruit? en heb je de zenders gezien?
                        de leo zag er goed uit, amper mee gereden dat zie je.
                        de kap was zelfs ongespoten
                        650€ en dan krijg nog een failsave en een zender erbij (futaba attack 2kanaals d8 ik) Er zitte multiplex servo's op en is echt in top staat kzou u ma haasten als ge een koopke wilt doen

Heb net wat met de mijne ligge breken met men nieuwe baanbandjes :p.
                        Burnout, driften ging lekker easy
                        Alleen de naftbak da krijg nog niet echt leeggereden :s heb ongeveer 1.5 a 2 uur liggen rijden en nu is em pas leeg. Dus ik snap hoe gta in nen nacht 3.5 liter erdoor pompt :p
                        Mja de mijne is nu de 2de naftbak leeg, dus rijd nog wat op het "gemak"

Comment

de leo zag er goed uit, amper mee gereden dat zie je.
                          de kap was zelfs ongespoten
                          650€ en dan krijg nog een failsave en een zender erbij (futaba attack 2kanaals d8 ik) Er zitte multiplex servo's op en is echt in top staat kzou u ma haasten als ge een koopke wilt doen

Heb net wat met de mijne ligge breken met men nieuwe baanbandjes :p.
                          Burnout, driften ging lekker easy
                          Alleen de naftbak da krijg nog niet echt leeggereden :s heb ongeveer 1.5 a 2 uur liggen rijden en nu is em pas leeg. Dus ik snap hoe gta in nen nacht 3.5 liter erdoor pompt :p
                          Mja de mijne is nu de 2de naftbak leeg, dus rijd nog wat op het "gemak"
                          Heb je die prijs gevraagd?
                          Want tegen mij zegt hij 700€ zonder zender

Comment

Heb je die prijs gevraagd?
                            Want tegen mij zegt hij 700€ zonder zender
                            Hmm zondag zei zenne maat (bij wie em staat) voor rond de 650 met zender
                            Mja je moet proberen om voor 700€ met zender = nog een koopje

Comment

Hmm zondag zei zenne maat (bij wie em staat) voor 650 met zender
                              Mja je moet proberen om voor 700€ met zender = nog een koopje
                              oké ben aan het wachten op een foto van hem. Ben je bij hem geweest of zijn collega?
                              Dan kan ik het zo vernoemen.

Comment

• bij het zien van die fotos krijg ik terug zin
                                heb nog een fg leopard met 26cc kitje ergens onder het stof in mijn tuinhuis staan

Comment

• Da was bij zijn collega, hem was er zelf niet. Maar kan wel zijn dat er een bod op de wagen staat en daarmee de prijs hoger is En anders zoek toch gewoon ergens een 2de hands zender of zo'n attack nieuw (50€ ong.)

Comment

Da was bij zijn collega, hem was er zelf niet. Maar kan wel zijn dat er een bod op de wagen staat en daarmee de prijs hoger is En anders zoek toch gewoon ergens een 2de hands zender of zo'n attack nieuw (50€ ong.)
                                    Vrees dat de zender niet echt schitterend is.

en ben al sinds gisteren aan het wachten op de foto.

Comment

Vrees dat de zender niet echt schitterend is.

en ben al sinds gisteren aan het wachten op de foto.
                                      Koop em gewoon zonder zender dan en koopt u zo'n futaba attack voor e prijske daar kunde al een tijdje mee aan de slag en dan rustig verder sparen voor een zwaardere zender.
                                      Want bij cismodels d8 ze me ook diene tegeven aangezien het goed genoeg is mee te beginnen. En nen failsave kost ook het geld ni eh 30€ heeft die van mij gekost ook ne futaba en da doe goe zen werk (tot nu toe)

Comment

• Heb even een nieuw mailtje gestuurd naar guy. met uw prijs bij. Eens afwachten wat er uit de bus komt.

Comment

• Een Futuba attack is niet meteen de geschikste zender om met een FG te rijden...

Ten eerste is het AM, want al véél storingsgevoeliger is dan FM en dan zit er op zo'n FG wel diverse bronnen van storing, ook al heb je een failsave, dan zal die elke minuut wel aanspringen wegens een storing

Comment

Working...
                                          X