Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
pom pom pom tweestrijd
een leo beetle voor 700€ zonder zender. Is zoiets waardevast
dus nog 160€ voor een zender en 25€ voor een lader maakt een totaal van 885€ hmmmm, goede prijs ofniet
pom pom pom tweestrijd
dus nog 160€ voor een zender en 25€ voor een lader maakt een totaal van 885€ hmmmm, goede prijs ofniet
hmm ik heb de mijne 160€ betaald en d8 da die kerel zei voor 199€ hebde hrs erbij.
En op men doos plakt 199€ en op men kasticket staat 160€ en heb geen hrs.
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
pom pom pom tweestrijd
en nog 86€ voor onroadbanden
Mja da valt goe mee ofwel koopt ge ne marder standaard nieuw. En 86€ voor baanbanden?
Das dan zonder velg wss. Ik heb voor mijn 1/6 truckbanden 160€ (gelijmd) betaald bij pase tuning. En vergeet ook geen failsave
hmm ik heb de mijne 160€ betaald en d8 da die kerel zei voor 199€ hebde hrs erbij.
En op men doos plakt 199€ en op men kasticket staat 160€ en heb geen hrs.
Check de duitse prijzen maar eens, en die van Pase...
Oorspronkelijk geplaatst door joske
Ik heb voor mijn 1/6 truckbanden 160€ (gelijmd) betaald bij pase tuning. En vergeet ook geen failsave
'Aight, ploerten, tijd om mijn slettenbak weer te aanschouwen!
De Big Bad Widowmaker just got more evil
Voor:
Na:
De alu tandwielmeenemer staat erop en mijn nieuwe Carson uitlaat (By Mielke)
De kap is nog niet volledig netjes bijgewerkt, maar dat komt wel...ooit.
Mijn elcon achterboven draagarmen liggen nog steeds klaar en die gaan er samen opkomen met de alu fusees die op komst zijn...
Betere foto's met de uitlaat (en vooral filmpjes met het geluid en de power) volgen nog....
Ben zelf ook nog benieuwd naar het geluid en de power
Ben ook benieuwd....
Maar onderschat een RC04 23 CC vooral niet en zeker niet de mijne
Hopelijk is het op de eerstvolgende meeting lekker droog .... en dan kan ik eens uitpakken met de Slick perfomance -)
Comment