Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat denken jullie hier van? Hitec servo's, zonder zender. Hij heeft al wel wat gereden. Hij vraagt er 450€ voor. Ik heb nog wat foto's zonder kap gevraagd, hopelijk komen die er snel aan..
edit ben verkeerd tis idd zonder servo's.
maar bij phase heb je een rijklare (beter dan de rtr) voor 800€ compleet met zender en alles.
terwijl je dat hier allemaal nog moet bijtellen, 450+160+50= 660€
Wat denken jullie hier van? Hitec servo's, zonder zender. Hij heeft al wel wat gereden. Hij vraagt er 450€ voor. Ik heb nog wat foto's zonder kap gevraagd, hopelijk komen die er snel aan..
Guy heeft ook nog een Marder Beetle staan. 't Was voor deze laatste dat ik normaal ging kijken.
toen ik hem belde, zei hij dat hij hem misschien nog ging houden, om te verhuren op zijn circuit. (hij is namelijk bezig met een circuit te maken, maar moet nog goedkeuring krijgen van de mileudiensten)
Khad toch men stoute schoenen aangetrokken en met oregon naar ginder gereden om hem te overtuigen door met cash te staan zwieren. Noppes, niet te overtuigen, zelfs 50€ bijgedaan, maar zonder resultaat.
Wagen was *wow* g2d motor met tuninguitlaat, stalen tandwielen en differentieel, alu achteraan. en na wat moeite starte hij (staat al een jaar stil) om met een hels lawaai te staan pruttelen. Maar het mocht niet baten. Ik mocht hem niet in men koffer plaatsen. moet volgende maand nog eens bellen of hij al iets meer weet van de milieu-dienst.
Comment