Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oja, dit was het deeltje dat na het eerste ritje het meteen begaf bij Dean. 't Was bere koud, dus alles is een beetje brozer blijkt.

Als ik me niet vergis noemen deze dingen 'kogelkoppen' ... niet ?

(even handig gebruik gemaakt van één van de rondzwervende foto's van je Marder op m'n HD, Benny )

*EDIT*

'k Had dus weldegelijk gelijk ! En jij wist niet waarover ik 't had, Benny. Wie is hier de kenner uh ?

Ter illustratie voor de leken onder ons:

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 28/02/2005, 19:26.

Comment

• True, dat zijn kogelkoppen, Oregon heeft er dacht ik ook last van... (wou alu's plaatsen, maar nu weet ik niet of het kwam door zijn alu draagarm, want in dat geval zou ik het plastic laten)

En plastic is met dit weer nu eenmaal brozer

Comment

• Tuscany :
        Dat zijn 2 Hitec 705 MG' , leveren tesamen 22 KG op en staan ter vervanging van 1 Hitec 805 BB + ( even goed , zal je geen last van hebben )

De gasservo is moeilijk te zien aangezien die allemaal op elkaar lijken....
        Ik zou zeggen dat het een 6-klasse is ( 625 of 645 MG ) , maar daarvoor lijkt hij me nét iets te smal.... dus volgens mij ist een 3-klasse....
        Ik heb vroeger ook met 3 KG gereden. Dat ging goed , maar kan het naderhand toch niet aan.

Conclusie : stuurservo's : prima
        gasservo : rampzalig -> steek een futaba S3305 ( 53 € en je probleem is opgelost )

Verder staat de marder in goede staat....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
          Tuscany :
          Dat zijn 2 Hitec 705 MG' , leveren tesamen 22 KG op en staan ter vervanging van 1 Hitec 805 BB + ( even goed , zal je geen last van hebben )
          Ik had gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Ik had gelijk
            *wijst naar boven*

Wat de stuurservo's betreft dat ik ook juist hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              *wijst naar boven*

Wat de stuurservo's betreft dat ik ook juist hé
              Nee
              Ik had gelijk, want ik heb tegen tuscy gezegd dat het MG's waren (735 of 705)
              En hitec heeft geen servo's die Jumbo heten, dat is Multiplex

Comment

Nee
                Ik had gelijk, want ik heb tegen tuscy gezegd dat het MG's waren (735 of 705)
                En hitec heeft geen servo's die Jumbo heten, dat is Multiplex
                Het zit 'm in de details: ik zei 'jumbo' en niet 'Jumbo'. Ik gebruikte het dus al soortnaam ipv merknaam

Anyways, ik ken er dan ook nougabollen van

Comment

• Je wist gewoon niet of je nu een hoofdletter moest typen of niet en liet het dus maar aan het toeval over, om er naderhandt toch maar over te kunnen pochen dat je in de buurt zat

Niet dus

Comment

Je wist gewoon niet of je nu een hoofdletter moest typen of niet en liet het dus maar aan het toeval over, om er naderhandt toch maar over te kunnen pochen dat je in de buurt zat

Niet dus
                    Net zoals jij niet wist of 'naderhand' nu eindigt op d of dt

We zullen 't hier maar bij laten zeker?

As I said, ik ken er dan ook nougabollen van

Comment

• Ik heb het op veilig gespeeld en zowel de D als de T er in geïntigreerd

Comment

geïntEgreerd

Ik moet er echt mee stoppen

Comment

• En dan vraag jij je af waarom je nog stééds geen marder hebt?

Comment

En dan vraag jij je af waarom je nog stééds geen marder hebt?
                            'k Heb ze niet vrees ik

Het FG-publiek zal me niet aanstaan zeker ?

Tot zover 't OT

Comment

• mercikes voor de uitleg. Dus hij ziet er nog goed uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                Verder staat de marder in goede staat....
                                Huh ? Ik dacht dat je me gezegd had dat die Marder helemaal niet aan te raden was

We hebben't over die met de gele kap en de blauwe 8 hé

Me is confused !

Comment

• welke zender zit erbij?

Comment

• GEZOCHT:

tweedehands 1/5 of 1/6 onroads (banden + velgen) !

@Stijn: staan die van BPT nog steeds te koop ? (ze staan er nu al lang) Zoja, kan je een setje van 4 voor me opzij laten leggen ? Thx !

*EDIT*

Banden gevonden, nu nog:

langere steekassen (vooraan!)
                                    Last edited by ; 01/03/2005, 19:42.

Comment

• Vraagje voor Tusc:

jij gaat deze zaterdagvoormiddag toevallig niet kijken naar een Marder in de regio van Keerbergen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                        Vraagje voor Tusc:

jij gaat deze zaterdagvoormiddag toevallig niet kijken naar een Marder in de regio van Keerbergen ?
                                        ik neen.
                                        Waarom
                                        Heb er 2 op het oog: Ternat u wel bekend (maar waarschijnlijk niet, als hij nog moeilijk doet), en één in Gent. Waar ik zondag ga naar kijken.
                                        Je weet toch dat ik in de week of zaterdags nooit weg kan, schat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          ik neen.
                                          Waarom
                                          Heb er 2 op het oog: Ternat u wel bekend (maar waarschijnlijk niet, als hij nog moeilijk doet), en één in Gent. Waar ik zondag ga naar kijken.
                                          Je weet toch dat ik in de week of zaterdags nooit weg kan, schat
                                          Wel, de verkoper belde me gisteren terug om te zeggen dat er zaterdagvoormiddag al eentje komt kijken voor z'n Marder Ik dacht dus meteen aan jou

Maar das goed, vanavond is't familie-vergadering () in de hoop dat ik m'n ouders op de valreep nog kan overtuigen. Indien dit laatste lukt, bel ik 'm meteen en zwaai ik met een handvol geld door de telefoon

Wait and see ... *fingers crossed*

Comment

Working...
                                          X