Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oja Stijnieboy: Benny heeft m'n vermoeden bevestigd: ik ben de eigenaar van een G230rc04
Foto's zullen voor morgen of zondag zijn.
Wat ik al kwijt kan:
de wagen verkeert in absolute nieuwstaat (slechts 3 x mee gereden)
bougie ontstoorder
ontvangersbox
tandwielkapje
K&N luchtfilter
FG resonantieuitlaat
2 x battpack
multilader
2 jumbo Hitecs voor 't stuur
1 high torque Hitec voor de gas (metalen tandwielen)
extra gasservo
standaard onderdelen
...
Wat staat nog op het to-buy lijstje ?
* zender (voorlopig gebruik ik een digitale Futaba van Dean)
* voorbumper (aangezien 't geen RACE is, zit deze hier niet op)
* onroad banden
Het kapje is nog altijd mooi wit, en nergens blutsen, barsten of scharen in. Klaar om te spuiten maw.
En dan komt nu het mooie van dit alles: de prijs.
€400 voor al dit moois. (met een BIG thanks to Dean's pa !)
Kleine vraagjes :
hoeveel Mah zijn de batterijen?
Welke gasservo's werk je ? ( ik hoop niet de 6-serie van hitec, want dies High torque.... )
Kleine tipjes :
Aangezien de motor slechts 3 keer gedraaid heeft zou ik in het begin niet volgassen a Volante.... wees lief met hem... na een tankje rustig rijden kan je hem onder handen pakken ( als dat al lukt natuurlijk )
De 2 stuurservo's zullen 2X 705 MG zijn ( net zoals bij Tuscy ) ; dat zorgt voor 23 KG HOUDkracht .... Iets meer houdkracht dan de 805BB servo ( enkele stuurservo ) die sommigen hebben , waaronder myself.
De 805BB heeft dan wel weer iets meer Trekkracht , maar dat compenseert
Kleine vraagjes :
hoeveel Mah zijn de batterijen?
Welke gasservo's werk je ? ( ik hoop niet de 6-serie van hitec, want dies High torque.... )
Kleine tipjes :
Aangezien de motor slechts 3 keer gedraaid heeft zou ik in het begin niet volgassen a Volante.... wees lief met hem... na een tankje rustig rijden kan je hem onder handen pakken ( als dat al lukt natuurlijk )
De 2 stuurservo's zullen 2X 705 MG zijn ( net zoals bij Tuscy ) ; dat zorgt voor 23 KG HOUDkracht .... Iets meer houdkracht dan de 805BB servo ( enkele stuurservo ) die sommigen hebben , waaronder myself.
De 805BB heeft dan wel weer iets meer Trekkracht , maar dat compenseert
Wat het battpack betreft: ik heb er twee, máár 't zijn er twee van (slecht) 4 cellen. Dit aangezien de ontvanger een 40 AM is, en deze niet meer aankan. Dus van de moment ik op FM rij, volgt er een battpack van 5 cellen.
Wat het rijden betreft: 'k was sowieso van plan van de gasservo in't begin op 75% te zetten.
Wat het battpack betreft: ik heb er twee, máár 't zijn er twee van (slecht) 4 cellen. Dit aangezien de ontvanger een 40 AM is, en deze niet meer aankan. Dus van de moment ik op FM rij, volgt er een battpack van 5 cellen.
Gilles heeft ook met 5 cellen op AM gereden...
BTW, zet die gasservo maar een stuk lager, want mijne staat momenteel op 40% als koude motor instelling, en die gaat toch even hard (ok, hij reageert slomer, maar de snelheid blijft ongeveer gelijk)
ik ben nmen wielen aan het versteken. Nu zie ik dat die binnenin anders zijn. Welke steek ik vanvoor en welke vanachter?
De ene zijn dieper dan de andere.
Men on-roadbanden zijn gemerkt met een V en een A (alhoewel er geen verschil aan is)
Maar met men offroad banden is dat niet, en is er wel verschil
Proficiat man !!! Mijn goesting in een marder is alweer ten top gedreven nu.
Ik denk da we zo een beke de enige twee zijn die overblijven *GRRMMMBLL*
Denk dat ik de optie van een nieuwe ga laten schieten en ook op zoek ga gaan achter
een goeie tweedehandse als tuscy EN gTa EN Sassefras.
400 is echt wel niet veel als uw beschrijving zo hoor. En nu pleaaaase pics...its the only thing I have
Hehe
Comment