Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Je vergeet Hans
    dank oe wel dat je nog aan mij denkt schat :love:
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• *opent z'n map Muziek en zet een leuk deuntje op*

Ready or not, here I come, you can't hide ... I'm gonna find you ... and make you feel sorry ... *lalalalaaaala*

*Duwt op NEXT*

You're going down down down down down down down down .... *tatatattaa*

This is how I feel ....

Comment

• al die smiley's in één jongen!

ik veronderstel dus dat je em hebt? waar blijven de pics? :o
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oja Stijnieboy: Benny heeft m'n vermoeden bevestigd: ik ben de eigenaar van een G230rc04

Foto's zullen voor morgen of zondag zijn.

Wat ik al kwijt kan:

de wagen verkeert in absolute nieuwstaat (slechts 3 x mee gereden)
          bougie ontstoorder
          ontvangersbox
          tandwielkapje
          K&N luchtfilter
          FG resonantieuitlaat
          2 x battpack
          multilader
          2 jumbo Hitecs voor 't stuur
          1 high torque Hitec voor de gas (metalen tandwielen)
          extra gasservo
          standaard onderdelen
          ...

Wat staat nog op het to-buy lijstje ?

* zender (voorlopig gebruik ik een digitale Futaba van Dean)
          * voorbumper (aangezien 't geen RACE is, zit deze hier niet op)
          * onroad banden

Het kapje is nog altijd mooi wit, en nergens blutsen, barsten of scharen in. Klaar om te spuiten maw.

En dan komt nu het mooie van dit alles: de prijs.

€400 voor al dit moois. (met een BIG thanks to Dean's pa !)

Comment

• Done with pleasure, for the good of friendship:p

Geniet van uw nieuwe aanwinst zou ik zeggen!!!

and to all: watch out there's a new player in the game:p

Comment

• Woepsié, weer een marder-rijder erbij

Kleine vraagjes :
              hoeveel Mah zijn de batterijen?
              Welke gasservo's werk je ? ( ik hoop niet de 6-serie van hitec, want dies High torque.... )

Kleine tipjes :
              Aangezien de motor slechts 3 keer gedraaid heeft zou ik in het begin niet volgassen a Volante.... wees lief met hem... na een tankje rustig rijden kan je hem onder handen pakken ( als dat al lukt natuurlijk )

De 2 stuurservo's zullen 2X 705 MG zijn ( net zoals bij Tuscy ) ; dat zorgt voor 23 KG HOUDkracht .... Iets meer houdkracht dan de 805BB servo ( enkele stuurservo ) die sommigen hebben , waaronder myself.
              De 805BB heeft dan wel weer iets meer Trekkracht , maar dat compenseert

Hou hem heel

Comment

• woehoe proficiat kerel

Ik wil pics, nu meteen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Lord
                  Done with pleasure, for the good of friendship:p

Geniet van uw nieuwe aanwinst zou ik zeggen!!!

and to all: watch out there's a new player in the game:p
                  Nu kunnen we ze eindelijk es 't dragske geven waar ze al zó lang achter zagen, hé

Maar hij moet wel hier en daar nog afgesteld worden, hoor. 'k Zal u strakjes wel bellen om af te spreken in de namiddag

'k Heb gisteren 5 x in de garage gestaan terwijl ik me afvroeg: wat kan ik nu nog es opblinken ?

(@ Benny: ok, hij staat in de garage, maar er ligt een dekentje over )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                    Woepsié, weer een marder-rijder erbij

Kleine vraagjes :
                    hoeveel Mah zijn de batterijen?
                    Welke gasservo's werk je ? ( ik hoop niet de 6-serie van hitec, want dies High torque.... )

Kleine tipjes :
                    Aangezien de motor slechts 3 keer gedraaid heeft zou ik in het begin niet volgassen a Volante.... wees lief met hem... na een tankje rustig rijden kan je hem onder handen pakken ( als dat al lukt natuurlijk )

De 2 stuurservo's zullen 2X 705 MG zijn ( net zoals bij Tuscy ) ; dat zorgt voor 23 KG HOUDkracht .... Iets meer houdkracht dan de 805BB servo ( enkele stuurservo ) die sommigen hebben , waaronder myself.
                    De 805BB heeft dan wel weer iets meer Trekkracht , maar dat compenseert

Hou hem heel
                    Hé, 'k had aan je pa beloofd dat, als ik m'n ouders kon overtuigen, ik een Marder ging kopen. Al bij al heb ik me dan toch nog aan m'n woord gehouden: enkele maanden terug zei ik je dat m'n eerstvolgende R/C een Marder werd

Wat het battpack betreft: ik heb er twee, máár 't zijn er twee van (slecht) 4 cellen. Dit aangezien de ontvanger een 40 AM is, en deze niet meer aankan. Dus van de moment ik op FM rij, volgt er een battpack van 5 cellen.

Wat het rijden betreft: 'k was sowieso van plan van de gasservo in't begin op 75% te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                      woehoe proficiat kerel

Ik wil pics, nu meteen

En dat op de zelfde dag als jij

Foto's, foto's ... gimme a sec uh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                        Wat het battpack betreft: ik heb er twee, máár 't zijn er twee van (slecht) 4 cellen. Dit aangezien de ontvanger een 40 AM is, en deze niet meer aankan. Dus van de moment ik op FM rij, volgt er een battpack van 5 cellen.
                        Gilles heeft ook met 5 cellen op AM gereden...

BTW, zet die gasservo maar een stuk lager, want mijne staat momenteel op 40% als koude motor instelling, en die gaat toch even hard (ok, hij reageert slomer, maar de snelheid blijft ongeveer gelijk)

Comment

• Vraagje

ik ben nmen wielen aan het versteken. Nu zie ik dat die binnenin anders zijn. Welke steek ik vanvoor en welke vanachter?

De ene zijn dieper dan de andere.
                          Men on-roadbanden zijn gemerkt met een V en een A (alhoewel er geen verschil aan is)
                          Maar met men offroad banden is dat niet, en is er wel verschil

Comment

• moet ik trouwens een van die blokjes eraf nemen vooraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                              *opent z'n map Muziek en zet een leuk deuntje op*

Ready or not, here I come, you can't hide ... I'm gonna find you ... and make you feel sorry ... *lalalalaaaala*

*Duwt op NEXT*

You're going down down down down down down down down .... *tatatattaa*

This is how I feel ....

Proficiat man !!! Mijn goesting in een marder is alweer ten top gedreven nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                                Proficiat man !!! Mijn goesting in een marder is alweer ten top gedreven nu.
                                Ik denk da we zo een beke de enige twee zijn die overblijven *GRRMMMBLL*
                                Denk dat ik de optie van een nieuwe ga laten schieten en ook op zoek ga gaan achter
                                een goeie tweedehandse als tuscy EN gTa EN Sassefras.
                                400 is echt wel niet veel als uw beschrijving zo hoor. En nu pleaaaase pics...its the only thing I have
                                Hehe

Greetz
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Allez allez ... zageventen
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er idd als nieuw uit maaaaaar ...... met één fotoken is mn honger nog niet weg
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                                      Ziet er idd als nieuw uit maaaaaar ...... met één fotoken is mn honger nog niet weg
                                      Ok ok Nog eentje
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ga straks -zoals Dean't bij de zijne gedaan heeft- m'n voorste draagarmen 'samenbinden' met een tiewrap.

Al was het maar dat m'n draagarmen daardoor een half jaartje langer zouden meegaan

Wat niet baat, niet schaadt

Foto'tje ter illustratie:
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                          Gilles heeft ook met 5 cellen op AM gereden...

Totdat ik een FM ontvanger (en zender heb) blijf ik op 4 cellen rijden. 'k Heb zo toch 2 battpacks.

Leuk weetje: 'k heb een waterdichte ON-OFF schakelaar

Comment

Working...
                                          X