Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb de pa van m'n lief 'es effe met m'n Leo laten rijden, en die parkeerde 'm met een harde *bonk* onder de carosserie van Babs achter 't achterwiel. Geen schade aan de Marder, wat krassen op Babs.
Ik weet het wel, hoor. Anderen laten rijden ? No thx ...
Es zien, laatst dat ik iemand met een rc van me liet rijden eindigde 'ie op zijn kop of tegen de borduur (mijn pa )
Met de Marder mag niemand rijden, zelfs een ervaren persoon niet (buiten mezelf natuurlijk )
@ Tuscani : Goed zo'n lader , dan kan je verschillende Mah selecteren? ( mag ik even weten welke lader je hebt? Robber R5? )en heb je dan ook bijbehorend fichetje voor je batterij ( want de meeste laders werken met + en - kabels.... ) Hopelijk lukt het daarmee
@ Sassefras : Die E-ringetjes verkopen ze in pakketjes waar er van elke maat enkele inzitten.... Vind je zeker terug in de Gamma of Brico.... mijn favo winkeltjes
Ook het siliconen darmpje tussen de uitlaat is een goed ID .... Het zou niet de eerste zijn die een deel van z'n rolkooi doorsmelt door een uitlaat die tegen de rolkooi rust....
Ist het niet , Smurfje? lol
Nu ga ik mijne Blauwe Geschelpten eens uitknippen voor de Mielke... want hij moet zondag wat gaan bewijzen.... Wie gaat mee? ( Waalwijk)
@ Tuscani : Goed zo'n lader , dan kan je verschillende Mah selecteren? ( mag ik even weten welke lader je hebt? Robber R5? )en heb je dan ook bijbehorend fichetje voor je batterij ( want de meeste laders werken met + en - kabels.... ) Hopelijk lukt het daarmee
Groetjes ...
Oregon
robbe 5R indeed. (25€)
heb keuze tussen 2x 60, 140, 180 en 500mA. Volgens verkoper moe tik hem op de 500mA aansluiten, met idd zo'n tussenstukje. Heb het gisteren gedaan, het was al beter, maar nog te weinig dus zal batt om zeep zijn. Het direct een nieuwe besteld. 3300mA, (40€) daarmee zal ik wel een tijdje zoet zijn zeker.
Hopelijk,
dan kan ik eindelijk beginnen rijden
Oja oregon, als je vader met men marder gereden heeft, zat de failsave er dan nog tussen, of was die er van tussen gehaald toen?
Ik vermoed dat ze je niet zullen toestaan daarop te rijden. Misschien de eerste keer wel, maar als ze de staat van het gras en de looppiste zullen zien daarna, dan mag je er donder op zeggen dat 't je voortaan verboden wordt.
Waar is dat ergens ? Wil ik ook wel m'n Leo z'n offroads 'es in laten graven.
Ik vermoed dat ze je niet zullen toestaan daarop te rijden. Misschien de eerste keer wel, maar als ze de staat van het gras en de looppiste zullen zien daarna, dan mag je er donder op zeggen dat 't je voortaan verboden wordt.
Waar is dat ergens ? Wil ik ook wel m'n Leo z'n offroads 'es in laten graven.
Toestaan, toestaan ... Wat denk jij ? Dat ik naar de directeur ga lopen om vriendelijk te vragen of ik de voetbalvelden, waar ze elk jaar een fortuin in pompen om ze door een professioneel bedrijf te laten onderhouden, naar de verdoemis mag rijden ?
Neeeeeih ...
En aangezien ik daar op't school zit, weet ik ook dat er enkel op het eerste voetbalveld gespeeld worden en de twee achtersten niet gebruikt worden. Daar komt nagenoeg nooit iemand, dus ze zullen er niet echt van wakker liggen.
Alright, alweer een Marder-meeting ! Jij doet de organisatie en dergelijke, wij komen af en helpen dat achterste voetbalveld naar de verdommenis helpen.
Alright, alweer een Marder-meeting ! Jij doet de organisatie en dergelijke, wij komen af en helpen dat achterste voetbalveld naar de verdommenis helpen.
Deal ?
Mij goed, maar dan hebben we op z'n minst 2 snelle getaway-cars nodig
Ik zie er niet echt een probleem in, in de vakantie zit daar toch nooit iemand en iets verder richting Willebroek (vlak náást de A12 weet een kameraad van me nog een paar leegstaande parkings en velden zijn in een industriepark
Mij goed, maar dan hebben we op z'n minst 2 snelle getaway-cars nodig
Die getaway cars zijn niet het probleem, het snel inladen van de marders wel
Tenzij... wat als we snel de auto invliegen, we met de marder een burnout van gras doen tegen de directeur en dan de marder vanuit de auto, al rijdend, besturen tot een veilige locatie?
Gewoon de baseball-bat uit de wagen halen en boos kijken. Ze zullen snel weg zijn en voor ze terugkeren met de blauwbloezen, hebben wij een calligrafisch verantwoorde "Fuck you" in het gras gemarderd.
Comment