Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon de baseball-bat uit de wagen halen en boos kijken. Ze zullen snel weg zijn en voor ze terugkeren met de blauwbloezen, hebben wij een calligrafisch verantwoorde "Fuck you" in het gras gemarderd.
Ga jij nog een bat meezeulen ?
Als we nu gewoon is dreigen met het materiaal dat voorhanden is: de Marders Ik denk niet dat die directeur graag zo'n Marder tegen z'n scheenbeen zou krijgen
Als we nu gewoon is dreigen met het materiaal dat voorhanden is: de Marders Ik denk niet dat die directeur graag zo'n Marder tegen z'n scheenbeen zou krijgen
Aha, en mijn Leo heeft al blijk gegeven van graag in lelijke dingen hun kont te zitten (herinner je je 't nog, Xius, mijn Leo op jouw wit product ?). Een schooldirecteur is per definitie een lelijk ding, dus ... optiefen of anaal gebigscaled !!
Aha, en mijn Leo heeft al blijk gegeven van graag in lelijke dingen hun kont te zitten (herinner je je 't nog, Xius, mijn Leo op jouw wit product ?). Een schooldirecteur is per definitie een lelijk ding, dus ... optiefen of anaal gebigscaled !!
Zou dik kunnen tegenvallen. Kweet immers al 2 directeurs die homo zijn. Zie dan je marder/leo nog maar eens terug
Zondag mag hij nog eens proberen, catch him if you can
En wat als we nu met onze efgeetjes rond de "dikke deur" blijven draaien?
Immers, wij keren daar toch nooit meer terug en sassefras blijft achter met de miserie voor het ganse jaar
(nietwaar gTa? )
Over Meeting gesproken...
Wanneer het weer wat warmer is en wanneer de Johny's geen tuning-meeting houden op de Ikea parking houden , gaan wij er een meeting op houden.
Dit zal doorgaan ( wanneer het wat warmer is : 3 april ) .... al wie geïnteresseerd is :
voila nieuwe batt geinstaleerd. En eindelijk krijg ik de reactie die ik moet hebben. Dus gTa, kies maar, vanavond morgen of vrijdag is het off-road adventure
Neen serieus, reken wel dat dat juist voor de motor en chassis is. Er komen nog servo's bij (ongeveer 150€), zender (160€) onroadbanden (100€) en nog prullen. dus kom je op een 1000€
Dan kan je beter zelf een nieuwe gaan halen i neen winkel, da tzal gemakkelijke rzijn voor als je de garantie nodig hebt. Ik was eerst zinnnens zo een te kopen. 900€ alles inbegrepen bij pascal (winkel in nederland). Maar ben dan op zoek gegaan naar occasie marders, omdat ik er eigenlijk niet zo'n verslaafde hobby van ga maken (zeg ik nu). Momenteel heb ik dus een getunde 26cc marder met 2 kappen, 2 spiolers, nieuwe batt, on en offroadbanden voor 595€ Vond ik meevallen van budget
kan je eigenlijk andere kappen op zo een marder zetten? van bestaande automodellen??
Dan moet je naar onroad modellen gaan, die hebben een andere layout. Op een marder zal dat niet lukken (buiten de beetle en pajero kap)
In Gent staat er een porsche gt1 die is wel WOW
Dan moet je naar onroad modellen gaan, die hebben een andere layout. Op een marder zal dat niet lukken (buiten de beetle en pajero kap)
In Gent staat er een porsche gt1 die is wel WOW
maar offroad modellen zijn waarschijnlijk meer fun
Comment