Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    maar offroad modellen zijn waarschijnlijk meer fun

is die pajero een beetje goed gedaan?
    offroad modellen zijn gewoon meer fun, omdat je beide kan doen. Bij onroad modellen moet je al oppassen voor een te hoge voeg van een steen. Offroad modellen staan zowieso hoger, en daar kan je zonder probleem slicks opleggen, om te gaan racen op asfalt.
    Tja mooi gedaan,
    ik vind persoonlijk van niet. Het blijft een lompe plastieken kap. Je moet ze natuurlijk wel zelf spuiten, dus veel hangt daar van af.
    de mijne (zoek foto's hier maar) vind ik juist tof door het minimale.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      offroad modellen zijn gewoon meer fun, omdat je beide kan doen. Bij onroad modellen moet je al oppassen voor een te hoge voeg van een steen. Offroad modellen staan zowieso hoger, en daar kan je zonder probleem slicks opleggen, om te gaan racen op asfalt.
      Tja mooi gedaan,
      ik vind persoonlijk van niet. Het blijft een lompe plastieken kap. Je moet ze natuurlijk wel zelf spuiten, dus veel hangt daar van af.
      de mijne (zoek foto's hier maar) vind ik juist tof door het minimale.

ik zag hier juist een foto van een marder met een 1/18 schaalmodelleke ernaast

die dingen zijn enorm

ik dacht dat dat zoiets was van een goei 30cm *slik*

lijkt me fun ja

Comment

dit zou een complete marder zijn voor 475 euro

http://www.marktplaza.nl/Mooie-compl...der-759018.php

wss heb ik dan nog een zender nodig of werken die dingen op hersenstralen???
        Die ha dik ook gezien.
        reken wel dat de kap kapot is, de banden versleten, er geen zender bij is en de stuurservo precies niet denderend is.
        dus kom je al direct op een meerprijs van 465€ = totaal 940€

Comment

Die ha dik ook gezien.
          reken wel dat de kap kapot is, de banden versleten, er geen zender bij is en de stuurservo precies niet denderend is.
          dus kom je al direct op een meerprijs van 465€ = totaal 940€

dan koop ik idd beter een nieuwe

Comment

ik zag hier juist een foto van een marder met een 1/18 schaalmodelleke ernaast

die dingen zijn enorm

ik dacht dat dat zoiets was van een goei 30cm *slik*

lijkt me fun ja
            zal hem even meten

70x36x36cm en 11 kilo
            snelheid van ongeveer 80km/u of meer

Comment

zal hem even meten

70x36x36cm en 11 kilo
              snelheid van ongeveer 80km/u of meer

70 centimeter??? holy moly

daarmee vermoord je elke ietwat oudere dame die toevallig in de weg loopt

Comment

70 centimeter??? holy moly

daarmee vermoord je elke ietwat oudere dame die toevallig in de weg loopt

en het lawaai dat hij maakt is *koude rilling*, vooral met die tuned uitlaat en k&n filter

Comment

en het lawaai dat hij maakt is *koude rilling*, vooral met die tuned uitlaat en k&n filter

tusc, ik ga es komen piepen, wanneer kan ik 'm in actie zien????

Comment

tusc, ik ga es komen piepen, wanneer kan ik 'm in actie zien????
                    ik ga deze week, vandaag morgen of overmorgen met gTa gaan rijden in gent.
                    Vanavond ga ik hem zelf eens testen voor het eerst, als het nog niet te donker en droog is.

Comment

ik ga deze week, vandaag morgen of overmorgen met gTa gaan rijden in gent.
                      Vanavond ga ik hem zelf eens testen voor het eerst, als het nog niet te donker en droog is.

hou me op de hoogte, ik ga mee naar gent

Comment

hou me op de hoogte, ik ga mee naar gent
                        kheb normaal je gsm nummer dus zal je bellen.
                        enkel als ik naar gent ga, of als ik hiet eens ga testrijden ook?

Comment

kheb normaal je gsm nummer dus zal je bellen.
                          enkel als ik naar gent ga, of als ik hiet eens ga testrijden ook?

om hoe laat ga je vanavond???

Comment

om hoe laat ga je vanavond???
                            rond 20u,
                            met gTa zal het van de week ook rond 20u zijn. want winkel sluit om 19u en moet dan nog eten.

Comment

rond 20u,
                              met gTa zal het van de week ook rond 20u zijn. want winkel sluit om 19u en moet dan nog eten.

van 8 tot 9 kan ik, want ik moet matroesjka's zien

Comment

van 8 tot 9 kan ik, want ik moet matroesjka's zien
                                ola das juist ook.
                                dan moet ik ook thuis zijn . Zal dus een kort testritje zijn, om te zien of alles werkt.
                                Als het doorgaat vanavond laat ik je nog iets weten.

Comment

ola das juist ook.
                                  dan moet ik ook thuis zijn . Zal dus een kort testritje zijn, om te zien of alles werkt.
                                  Als het doorgaat vanavond laat ik je nog iets weten.

tis goe

Comment

• ready to race marder, gloednieuw voor 675 euro

Comment

ready to race marder, gloednieuw voor 675 euro

http://www.pase-tuning.com/shop/cont...ady%20to%20Run
                                      hetgeen ik al gehoord heb is carson een kopie van FG en dus minder/moeilijker reservestukken voor te vinden. Een RTR mag je eigenlijk nooit kopen, omdat er een goedkope zender bijzit en slechte servo's.
                                      Beter een nieuwe basis kopen van 575€ en dan er servo's en zender bijkopen. Dan kom je op een 900€ (met 2paar banden) of ergens een occasie zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                        Wat ik nog wou vragen:

kan het kwaad dat m'n gasservo lichtjes zoemt ?
                                        is dat niet als er een beetje kracht op staat? een klein beetje de trim veranderen helpt wel (dacht ik).
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          is dat niet als er een beetje kracht op staat? een klein beetje de trim veranderen helpt wel (dacht ik).
                                          met al het lawaai van men uitlaat hoor ik niets zoemen

Neen de mijne zoemt ook lichtjes, kan geen kwaad normaal

Comment

Working...
                                          X